Napsal: 24.9.2009 14:34
Hmmm, bohužel se některé hromádky neztrácí dost rychle...
Kód: Vybrat vše
NÁMĚT
V dávných časech v mýtickém světě žijí spousty
nadpřirozených bytostí a lidí. Draci, bazilišci, mocní
lichové, zlý mágové, hordy Coboldů a dobrých dobrodruhů a
dalších. Ale tento příběh vypráví o bytostech nejvyšších. V
Době nesnázích kdy bohové chodily po světě coby smrtelníci,
tak i bůh Bhall...
Charname: Mladý, pohledný muž (člověk, okolo 20), vycvičený
v bojovém umění (bojovník), s magickými dovednostmi, které
se budou postupně rozvíjet.
1 INTRO - TITULKY NA ČERNÉM POZADÍ
HLAS
„Pán Zabíjení zahyne, avšak ve
smrti zplodí smrtelné potomstvo. V
jeho šlépějích bude následovat
zmar." Alaundo Moudrý
HLAS
O 20 let později.
STŘIH:ROZTMÍVAČKA
*PRAVDĚPODOBNĚ POUŽITÉ NĚKTERÉ PASÁŽE Z PROLOGU + POPIS CK
1.Mirtul 1368
2 EXT. PŘED HOSTINCEM
Charname stojí venku. Jde koupit vybavení do hostince.
STŘIH
3 INT. SÁL HOSTINCE
Charname vchází a jde za hostinským Wintrhopem. Ten už z
dálky spustí.
WINTRHOP
(s úsměvem)
Můj hotel je čistý jako elfí
prdelka. Co to bude?
CHARNAME
(provokativně)
Tak co Wintrhope, ty starý protivo,
nebyl by džbánek piva?
(CONTINUED)
CONTINUED: 2.
WINTRHOP
(rázně)
Na sekeru už ti nedám.
CHARNAME
V klidu, peníze mám. Dej sem pivo a
ukaž své zboží.
STŘIH
Charname jde vybrat vybavení.
STŘIH
BRAVO BRAVO , v mojej fantazii sa tychto par riadkov premenilo do strhujuceho traileru, co ma privadza k sialenstvu, lebo by som uz teraz chcel ten film cely vidiet.Mecker píše:Minscovi pomáhám s cénařem, tak tedy zveřejňuji, jak to bude vypadat + 1. stranu, zatím je to verze jen podle mě, která se ještě bude upravovat a není zcela dodělaná. Mám už nekolik stran a udělanou skoro celou Svíticí tvrz (asi 5. stran). Neřídím se zcela podle příběhu hry a ne i vždy podle reakcí. Jsou vynechány většiny úkolů a postav (zatím jen ve ST), ale jak píši je to jen surový obrys.
Je to psané v Celtxu, proto nutný ten kód.
Ještě to s Minscem projdeme a případně doplníme či promažeme. Ty tři tečky za Bhallem tam jsou proto, že nevím přesně jak ta věta zní a tak bude dodělána později. Pro scénář to v podstatě ani není nutné, jelikož námět je jen pro orientaci. A co se týče střihů uprostřed Obrazu, tak se dodělají později (dělá režije).Kód: Vybrat vše
NÁMĚT V dávných časech v mýtickém světě žijí spousty nadpřirozených bytostí a lidí. Draci, bazilišci, mocní lichové, zlý mágové, hordy Coboldů a dobrých dobrodruhů a dalších. Ale tento příběh vypráví o bytostech nejvyšších. V Době nesnázích kdy bohové chodily po světě coby smrtelníci, tak i bůh Bhall... Charname: Mladý, pohledný muž (člověk, okolo 20), vycvičený v bojovém umění (bojovník), s magickými dovednostmi, které se budou postupně rozvíjet. 1 INTRO - TITULKY NA ČERNÉM POZADÍ HLAS „Pán Zabíjení zahyne, avšak ve smrti zplodí smrtelné potomstvo. V jeho šlépějích bude následovat zmar." Alaundo Moudrý HLAS O 20 let později. STŘIH:ROZTMÍVAČKA *PRAVDĚPODOBNĚ POUŽITÉ NĚKTERÉ PASÁŽE Z PROLOGU + POPIS CK 1.Mirtul 1368 2 EXT. PŘED HOSTINCEM Charname stojí venku. Jde koupit vybavení do hostince. STŘIH 3 INT. SÁL HOSTINCE Charname vchází a jde za hostinským Wintrhopem. Ten už z dálky spustí. WINTRHOP (s úsměvem) Můj hotel je čistý jako elfí prdelka. Co to bude? CHARNAME (provokativně) Tak co Wintrhope, ty starý protivo, nebyl by džbánek piva? (CONTINUED) CONTINUED: 2. WINTRHOP (rázně) Na sekeru už ti nedám. CHARNAME V klidu, peníze mám. Dej sem pivo a ukaž své zboží. STŘIH Charname jde vybrat vybavení. STŘIH