Nápady na patche, itemy, NPC a módy

Vydali jste nějaký mod a chcete jej ukázat světu?

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Příspěvek od dodo »

cece pokial mozem rad pomozem:)

ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov
cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

dodo píše:ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????
Bez problému.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Příspěvek od dodo »

drake127 píše:
dodo píše:ale teraz z ineho sudka a asi aj trochu OT i ked je to stale o tvorbe modov cece, dalo bi sa upravit druidove kuzlo povolaj elementala ohna/zeme tak zebi sa zjavoval silnejsi elemental nie v zavislotsi na vasom stasti ale v zavislosti na tom aku mate uroven.?????
Bez problému.
to ako bez problemov znamena , ze to nezaberie prilis vela casu v tvojom zaneprazdnenom a nabuchanom harmonograme a dokazal bi si to spravit pre stareho kamosa z fora:):) ????
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

dodo: Ale v podstatě na to máš Greater Elemental Summoning a částečně Elemental Summoning, ne? :wink:

Chci říct, že by to kouzlo bylo "trochu" moc silný - už i ta šance, že vykouzlíš prince je dost sama o sobě IMO :-)

(jinak je to práce maximálně na minutu - ve WeiDU možná na déle :think:).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Příspěvek od dodo »

sevencreature píše:dodo: Ale v podstatě na to máš Greater Elemental Summoning a částečně Elemental Summoning, ne? :wink:

Chci říct, že by to kouzlo bylo "trochu" moc silný - už i ta šance, že vykouzlíš prince je dost sama o sobě IMO :-)

(jinak je to práce maximálně na minutu - ve WeiDU možná na déle :think:).
mne na tom hodne vadi to ze v neskorsich fazach hri sa nemozem spoliehat na to ze mam 20% sancu vikuzlit elementala ktori aspon ako tak dokaze obstat proti nepriatelom a preto bi som to chcel spravit na urovne
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Assassin
Lim-Lim
Příspěvky: 254
Registrován: 30.1.2006 21:32
Bydliště: Cech zlodějů

Příspěvek od Assassin »

dodo: To se mi ale zdá moc silný, kdyby si měl 100% šanci, že vyvoláš takovýho nabušence. Já bych to dal tak, že by se procenta zvedali podle úrovně třeba na 60% ale víc asi ne.
Naposledy upravil(a) Assassin dne 15.2.2006 15:19, celkem upraveno 1 x.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
Obrázek
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

dodo: Hmmm, to by nebyl špatný nápad, zařídit to jako s kostlivci - tj. od určité úrovně by se povolávali princové... :think: Sice by potom Elemental (a Greater) Summoning celkem ztratily význam, ale co...
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

sevencreature píše:dodo: Hmmm, to by nebyl špatný nápad, zařídit to jako s kostlivci - tj. od určité úrovně by se povolávali princové... :think: Sice by potom Elemental (a Greater) Summoning celkem ztratily význam, ale co...
Nebo by se zvětšovala šance. Třeba 3% za úroveň.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Assassin
Lim-Lim
Příspěvky: 254
Registrován: 30.1.2006 21:32
Bydliště: Cech zlodějů

Příspěvek od Assassin »

Výborně už to je. Děkuju.

Takže zatím tu máme návrh na:
  • Imp. Přítelíčka od Assassina
  • Imp. Druida od doda
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Assassin píše:Imp. Druida od doda
Tak jsem si s tím dal tu práci, ale kdo ví, jestli budeš spokojen. Doufám, že jsem to kouzlo nijak "nepřetížil". Změnil jsem jen kouzla Vyvolej elementála země/ohně, protože u elemental summoning již je šance na vyvolání prince 30% a to je myslím absolutně dostačující.

A podíval jsem se i na přítelíčka, nepůjde udělat udělat kontejner když ho máte v inventáři. Jde přiřadit předmětu dialog jako v PST? Tj. tak, abych ho nemusel strakt do quick slotu?
<del>Nepůjde ho ani nějak rozumně vylepšovat (protože jeho character je zapsaný ve hře. Leda že by se to nějak obešlo, ovšem žádné elegantní řešení mě nenapadá).</del>Už mě jedno napadlo ;)
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Assassin
Lim-Lim
Příspěvky: 254
Registrován: 30.1.2006 21:32
Bydliště: Cech zlodějů

Příspěvek od Assassin »

drake127: Super, jsi naše záchrana. Jinak bych teda mohl vymyslet dialogy a jiný věci, napiš co sním jde udělat.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Assassin píše:drake127: Super, jsi naše záchrana. Jinak bych teda mohl vymyslet dialogy a jiný věci, napiš co sním jde udělat.
Dalo by se říct, co si zamaneš, kromě vytvoření kontejneru v inventáři. Určitě nepůjde, aby tančil valčík, ale tabulku co jde a co ne ti opravdu neudělám. Drž se mé pvní věty a něco si zamaň.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Assassin
Lim-Lim
Příspěvky: 254
Registrován: 30.1.2006 21:32
Bydliště: Cech zlodějů

Příspěvek od Assassin »

drake127: Tak napřed by to chtělo nějakej dialog. Nějakej zkusím vymyslet. Potom to vylepšování schopností podle toho co je to za zvíře. Taky bych nějaký schopnosti vymyslel.
Pak mě napadlo, že by druh přítelíčka nebyl podle přesvědčení, ale mohl by si vybrat.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Assassin píše:Pak mě napadlo, že by druh přítelíčka nebyl podle přesvědčení, ale mohl by si vybrat.
Huh, tohle bude docela těžký - možná to půjde nějak obejít (třeba přes polymorf self), ale určitě bych na tom nestavěl. Protože "fyzicky" ten přítelíček bude podle přesvědčení a z toho vyplývá i fakt, že popis (obrázek) přítelíčka v inventáři bude možné změnit jen při instalaci.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

drake127 píše:
Assassin píše:Imp. Druida od doda
Tak jsem si s tím dal tu práci, ale kdo ví, jestli budeš spokojen. Doufám, že jsem to kouzlo nijak "nepřetížil". Změnil jsem jen kouzla Vyvolej elementála země/ohně, protože u elemental summoning již je šance na vyvolání prince 30% a to je myslím absolutně dostačující.

A podíval jsem se i na přítelíčka, nepůjde udělat udělat kontejner když ho máte v inventáři. Jde přiřadit předmětu dialog jako v PST? Tj. tak, abych ho nemusel strakt do quick slotu?
<del>Nepůjde ho ani nějak rozumně vylepšovat (protože jeho character je zapsaný ve hře. Leda že by se to nějak obešlo, ovšem žádné elegantní řešení mě nenapadá).</del>Už mě jedno napadlo ;)
drake: nechápu, co myslíš s quick slotem, ale předmětu samozřejmě dialog přiřadit jde.

Jinak - výběr přítelíčků by šel udělat a relativně lehce. Vyběr přítelíčka by byl buď přes dialog, anebo rozklikávací alternaci kouzla a dále by následoval trik - postavě by se podle výběru přítelíčka dočasně změnilo přesvědčení na to "přítelíčkovo", následně by na postavu bylo sesláno regulérní kouzlo přítelíčka a přesvědčení postavy navráceno na původní hodnotu.

Druhá věc je ta, že bych tuhle změnu moc nepodporoval, narušuje to rp...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Mody“