Zakat píše:AD 1) Aha, a v POF v 2.0(nebo i v dalších verzích) budete upravovat i Throne of Bhaal a Watcher's Keep ?
AD 3) Upravovat existující...to vypadá dobře, některé úkoly jsou docela nudné.
Ještě jsem se chtěl zeptat na náhodné setkání.Budou v modu nové a upravíte stávající?(pořád potkávat v Athkatle vlastně tu samou slaboučkou bandu otrokářů je docela nuda)
1. Ve verzi 2 se zaměříme na oblast - SESPECH na jihovýchodě mapy - oblast okolo jezera. Bude přidána jedna vesnice a velký Side quest. Takže odpověd zní ne.
2. V modu - v nových městech a na mapě (když přecházíš z Shaaru do Tethyru) budou nové náhodné setkání. V Atkathle možná něco změnim - ale abych pravdu řekl - nempřemýšlel jsem o tom.
Nějaké nové informace Nebo slíbené screeny předmětů
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
Teprve včera mi došel od Yarpena (Kit creator) důležitý KIT: Paladin of Faerun, který je třeba k hlavnímu questu. Bez něho jsem nemohl pokračovat.
Upozornění!
1) Ještě jednou chci zdůraznit, že předěláváme všechny Questy, jinak by už mód dávno vyšel.
2) Po skončení módu Paladins of Faerun nebude možné pokračovat v Throne of Bhaal, protože po smrti Jona Irenica příjde novinka AfterQuest - The Fall of the Hero.
3) Paladins of Faerun bude nakonec něco mezi Quest-modem a Mini-TC
Popis kitu Paladin of Faerun:
PALADIN OF FAERUN: Paladin of Faerun represent a knightly order dedicated to the gods of holy warfare against evil. Whle most of Paladins try to defend good communities from evil assault, Paladins of Faerun lead the charge against evil wherever it is found. Smiting evil is their mission and their speciality.
Advantages:
- +3 to thaco and damages vs. evil creatures
- Immunity to fear and morale fail
- At 5th level gain immunity to poisons and paralyse
- At 12th level gain immunity to level drain
- At 17th level gain immunity to wing buffet
- At 21th level gain immunity to psionic powers
No zdáse mi že to BGslayer už napsal, pak nejspíš příjde šťastný konec.
Mám ještě jeden dotaz, pravděpodobně to tu již bylo řečeno ale já sem nic neviděl. Zajímalo by mne v čem je tento mod udělán, myslím v Near Infinity, DLTCEP nebo Variable Checker? či něco jiného?
Jakpakto vypadá? Děje se něco? Nějaké novinky, screeny... ?
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
Jak jsem tu dříve napsal, že bude vytvořena Mini Tc na ToB jménem The Rebirth, tak nebude!!
PoF bude něco mezi Tc a Quest modem, po vydání PoF v.1.0 budu dodělávat různé menší a větší Q. A dělat úpravy atd.
V PoF je možno dosáhnout vyších levelů než u SoA.
PoF je skoro stejně rozsáhlé jako samotné SoA, takže se určitě máte na co těšit. Pokud budete plnit všechny úkoly, možná skončíte s hrdinou třeba na levelu 35 :).
Zatím jsem neviděl, že by někdo vytvořil nějaký větší mod na Throne of Bhaal, proto to teda zkusím já.
Místo ToB příjde Mini Tc jménem: The Stone of Resurrection
Bude nutné začít novou hru v ToB.
V krátkosti příběh SoR:
Hrdina (sám) začne v lokaci jménem Crossroads. Potká dobrodruha (jméno), kt. mu poví o zvěstech, že byl spatřen prastarý drak, jeden z draků co žily úplně na začátku Faerunu, ještě před příchodem lidi atd. Drak má kouzelnou moc - vzkříšení. Proto v Drowím měste (jméno) , (lokace) se konají souboje v Aréně, kdy zvítězí stane se členem výpravy proti drakovi. Hrdina se tedy vydá do města, vyhraje souboj a spolu s 5 dalšímy vítězi, NPC se vydá draka hledat. Skupinka draka zabije a získá kouzelné dračí srdce, kt. dovede postupně skupinu dobrodruhů k druhému a třetímu draku. Potom skupina zjístí, že mladý mág (jméno) kdysi našel v jedné staré dračí jeskyni kouzelný kámen, kámen vzkříšení. S jeho pomocí vzkřísil draky a terorizuje okolní vesnice města vzkříšenými nestvůrami - říka si dračí král. Může byt poražen pouze zabitím těch 3 draků.
Pokuď máte nějaké nápady, nebo připomínky, tak je prosím pište
SoR je zatím jen na papíře, takže rád něco pozměním, přidám atd...
nesli by nejake ine prisery, ako draci? Podla mna je v hre drakov uz aj tak dost a bitky s nimi su nudne a samotne taktiky na nich su vzdy dost podobne. Ci by nemohli byt nejake ine silne prisery, pricom kazda by mala ine silne/slabe miesta, aby sa to nestalo moc nudnym, pri likvidacii dalsieho "obycajneho" draka. Ak aj budu nejak vynimocne silny, tak 2 hodiny loadovat, aby sa mi ho podarilo porazit a za par hodin zas a zas.
Napad sa mi paci, ale nesli by tie prisery nejak obmenit? Tak aby boli 3 rozne prisery, kludne aj silnejsie ako draci, ale aby tie boje proste boli niecim nove, vynimocne.
Je to len navrh. Ake prisery by sa dali pouzit netusim.
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.
Mne skor ide o tu nadrozmernu priseru, s ktorou sa boj meni na skutocny chaos, ked mi odhadzuje postavy a vyvolane prisery dracim dychom.
Preto nech je to radsej lesny medved so statistikami draka, ako samotby drak.
Jeden drak na zaver je podla mna dobry napad, ale traja je na mna trochu moc. Ale niektory zas boje s drakmi zboznuju, takze asi skor ide o osobne sympatie k tymto zvieratkam, ako o objektivnu kritiku.
...ale to uz je na autorovi modu(vlastne ked tak rozmyslam, uuuplne vsetko je len na autorovi modu )
And if that Mocking Bird don’t sing and that ring don’t shine
I’ma break that birdie’s neck, I’ll go back to the Jeweler
Who sold it to ya
And make him eat every carat
Don’t fuck with dad.