Stránka 1 z 2

POF GUI

Napsal: 25.9.2007 12:32
od Valiant
@BGSlayer: Písal som ti o tom cez PM, že jedna z možností je použiť backgroundy z IWD, samozrejme patrične upravené v nejakom grafickom editore, a ikony a animácie z originálnej pôvodnej hry. Táto kombinácia sa mne osobne veľmi páči, a videl som ju jedine v jednom nedokončenom móde TOIW. Tu je screen, ale len veľmi narýchlo, aby si vedel, ako by to asi vypadalo (...nevšímaj si ukazateľ času dole vľavo, ani pôvodný background hodín z IWD, to som nestihol ešte prepracovať...):

Obrázek

GUI

Napsal: 25.9.2007 14:33
od Valiant
...tu je ďalší screen, tentoraz aby si mal predstavu, ako to vyzerá, keď otvoríš nejaký sud alebo niečo podobné...

NOTE: Ľavý dolný roh je už upravený, stálo ma to poriadnu námahu, čo sa týka graf. stránky... aj samotná úprava GUI pre otvorenie kontajnerov - to chcelo posúvať každé jedno okienko...:(

Obrázek

Napsal: 25.9.2007 18:25
od BGslayer
Valiant: Myslím, že nápad je to rozhodně skvělý :)

Tohle by se dalo použít v našem módu, pokud to tedy nikdy nevyšlo a nikdy nevýjde v tom, který tu zmiňuješ.

EDIT: Akorát bych změnil tu první ikonku typickou pro SoA na ikonku pro PoF, třeba to vyplnit právě nápisem PoF.

GUI

Napsal: 25.9.2007 18:51
od Valiant
No pokiaľ dobre viem, tak jediný mód, ktorý to hodlal použiť, bol práve Tower Of Iron Will, ale ten je už dosť dlho neaktívny, pretože Minto naň zrejme nemá čas, alebo možno pre nejaké iné dôvody. Ale tak či tak si no to GUI nemohol činiť žiadny nárok, pretože takisto to iba okopčil z IWD, možno trochu prerobil...

No ale vec sa má tak. Ja som momentálne chorý, a keď aj vyzdraviem, mám úplne inú robotu na práci, ktorá ma čaká, a nemôžem si dovoliť rozrobiť ďalšiu. Už aj tak mám toho veľa zahovoreného, takže tvorba tohoto GUI zrejme pôjde mimo mňa. Je to veľmi náročná práca, ak si niekedy dačo také robil, tak vieš, že len jedna obrazovka trvá strašne dlho, kým ju nastavíš tak, ako potrebuješ, a to ešte nehovorím o rôznych rozlíšeniach, v ktorých ľudia tú hru hrajú. Čiže robota dvoj- až tronásobná. Jednoducho na to nebudem mať čas.

Sem-tam ti budem možno schopný s niečím pomôcť, ale určite sa do toho teraz nepustím. Sorry, ale iste chápeš. Keď dorobím všetko čo musím, lebo čas ma tlačí, tak potom sa do toho pustím, ale skôr nie.

A ešte jedna vec: ak by som sa do toho neskôr pustil, požadoval by som, aby to bolo vydané aj ako môj vlastný samostatný mód, nie len spolu s POF. Niečo na spôsob TUTU GUI. Aby to ľudia mohli používať aj keď nebudú mať nainštalované POF.

Asi tak. Dúfam, že som ťa neodradil, pusti sa do toho, a ono to pôjde, len to chce veľa času.

Napsal: 25.9.2007 21:19
od BGslayer
Valiant: Já už to z větší části mám hotové. Nebo lépe rozpracované, používám GUI z IWD 1, akorát ikony taky z IWD 1, to bych snadno předělal na ty SoA, mám problém s obrazovkou na LOADING, s obrazovkou, když postoupím o level ( Takový to přidávání na zbraně, pro zloděje a tak ) to mi blbne a nevím co s tím je.) Potřeboval bych jen tyhle 2 obrazovky. Jinak to už mám, stačí upravit. Už jsem na tom asi měsíc strávil, vím o čem mluvíš, pomohl by jsi mi s těmito dvěma obrazovkami?

Napsal: 25.9.2007 22:25
od Valiant
No ako som povedal, nič ti nesľubujem, pretože mám momentálne problémy so zdravím a aj sám so sebou, ale hod mi to niekde na ftp, ale komplet celé obrazovky, t.j. aj MOSy aj BAMy s tlačítkami aj CHU súbory. Ja to hodím sebe do hry a uvidím čo sa dá robiť. POtom pošli adresu, odkiaľ to mám stiahnuť alebo to nejak zbaľ do RARu a pošli na mail.

kiski@centrum.sk

Neviem ale, kedy budem mať čas, fakt nič nesľubujem.

Napsal: 27.9.2007 20:08
od Reynevan
Wow!! GUI looks fantastic!

Napsal: 12.10.2007 19:53
od Valiant
Tu je ten "LOADING SCREEN":

Obrázek

Napsal: 12.10.2007 20:40
od BGslayer
Skvělá práce Valiant... Pokuď budeš mít čas zkus ještě tu druhou obrazovku. Díky, pak mě to všechno pošli na mejl. :)

Napsal: 13.10.2007 9:57
od Valiant
Problém je v tom, že tá nahrávacia obrazovka je len pozadie. To znamená, že ten progress bar (...to je tá putujúca animácia, čo ide okolo stredného kruhu pri nahrávaní...) tam je stále. Je to natvrdo zakódované v .exe súbore. Maximálne sa dá posúvať alebo použiť iná, ale ndá sa odstrániť. A takisto sa pri konci nahrávania objavia v strede obrazovky tie dve hlavy, to blbé logo BG2:SoA, neviem sa ich zbaviť...

Nejaký nápad? Ešte na tom treba popracovať...

Napsal: 13.10.2007 10:39
od Jab
Ale jináč je to super. :-)

Napsal: 13.10.2007 11:37
od drake127
Valiant píše:Nejaký nápad? Ešte na tom treba popracovať...
Nešlel by obrázek toho progress baru udělat buď průhledný, anebo se stejným obrázkem jako pozdí? Pozici znáte, tak by to jít mělo. Ale nevím, jestli se nepoužívají i někde jinde.

Napsal: 13.10.2007 16:46
od Valiant
Ale ten .BAM, ktorý zobrazuje animáciu tých dvoch hláv neviem nájsť!! Našiel som jeden, ktorý by mohol byť ten pravý, jedná sa o COADCNTR.BAM, ale keď som na jeho základe vytvoril nový, totálne transparentný, tak sa tá hlava zobrazila na konci aj tak, na nejakú sekundu... Zrejme ešte existuje nejaký BAM, ktorý sa zobrazuje na začiatku, ale neviem ho nájsť... Blbé.

Napsal: 13.10.2007 19:20
od Valiant
Vyriešené!!! Hahahaha... Nakoniec som ho našiel, mal som tu blbú animáciu rovno pred nosom. Ony sú tam totižto dve, a volajú sa skoro rovnako. Jedna je COADCNTR a druhá LOADCNTR. Obidve museli byť zmenené na transparentné... Už to fachá.

Zarazil na ale ten progress bar. Nevšimol som si, že do tejto animácie zasahujú aj tieto hlavy, a trochu sa to na framoch odrazilo. To znamená, že som musel ručne editovať tú putujúcu animáciu - asi tak 100 framov a po jednom pixeli !!! Skoro ma porazilo. Ale už to ide ok, BGSlayer, máš to v suchu.

Napsal: 13.10.2007 22:35
od Valiant
Ďalší problém: Character Generation screen

@BGSlayer: Kámo, nechcem ťa sklamať, ale toto celé musím prerábať. Ty si totižto podľa môjho skromného názoru okopíroval BAMy a MOSy z Icewind Daleu, ale .CHU súbory upravil z pôvodnej BG2:ToB, však? Obrovská chyba. Pretože tie CHU nie sú rovnaké, v BG2 CHU súboroch je navyše niekde nejaké textové pole, a to nemôžeš len tak vymazať, hra ti padne a ani sa s tebou nebude baviť... Takže teraz musí prerábať veľa MOSov, dopĺnať pozadia, aby to nejak dávalo zmysel...
Typický príkladom je výber portrétu. V IWD to bolo bez textového poľa, v BG2 je to s textovým poľom. Čiže zmena MOSu. Aspoň dúfam, že sa ti budú páčiť, inak si ich môžeš prerábať sám...


Budeš ma stáť veľa nervov a času, to si píš...