POF GUI


Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 12:32

POF GUI

@BGSlayer: Písal som ti o tom cez PM, že jedna z možností je použiť backgroundy z IWD, samozrejme patrične upravené v nejakom grafickom editore, a ikony a animácie z originálnej pôvodnej hry. Táto kombinácia sa mne osobne veľmi páči, a videl som ju jedine v jednom nedokončenom móde TOIW. Tu je screen, ale len veľmi narýchlo, aby si vedel, ako by to asi vypadalo (...nevšímaj si ukazateľ času dole vľavo, ani pôvodný background hodín z IWD, to som nestihol ešte prepracovať...):

Obrázek
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 14:33

GUI

...tu je ďalší screen, tentoraz aby si mal predstavu, ako to vyzerá, keď otvoríš nejaký sud alebo niečo podobné...

NOTE: Ľavý dolný roh je už upravený, stálo ma to poriadnu námahu, čo sa týka graf. stránky... aj samotná úprava GUI pre otvorenie kontajnerov - to chcelo posúvať každé jedno okienko...:(

Obrázek
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 18:25

Valiant: Myslím, že nápad je to rozhodně skvělý :)

Tohle by se dalo použít v našem módu, pokud to tedy nikdy nevyšlo a nikdy nevýjde v tom, který tu zmiňuješ.

EDIT: Akorát bych změnil tu první ikonku typickou pro SoA na ikonku pro PoF, třeba to vyplnit právě nápisem PoF.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 18:51

GUI

No pokiaľ dobre viem, tak jediný mód, ktorý to hodlal použiť, bol práve Tower Of Iron Will, ale ten je už dosť dlho neaktívny, pretože Minto naň zrejme nemá čas, alebo možno pre nejaké iné dôvody. Ale tak či tak si no to GUI nemohol činiť žiadny nárok, pretože takisto to iba okopčil z IWD, možno trochu prerobil...

No ale vec sa má tak. Ja som momentálne chorý, a keď aj vyzdraviem, mám úplne inú robotu na práci, ktorá ma čaká, a nemôžem si dovoliť rozrobiť ďalšiu. Už aj tak mám toho veľa zahovoreného, takže tvorba tohoto GUI zrejme pôjde mimo mňa. Je to veľmi náročná práca, ak si niekedy dačo také robil, tak vieš, že len jedna obrazovka trvá strašne dlho, kým ju nastavíš tak, ako potrebuješ, a to ešte nehovorím o rôznych rozlíšeniach, v ktorých ľudia tú hru hrajú. Čiže robota dvoj- až tronásobná. Jednoducho na to nebudem mať čas.

Sem-tam ti budem možno schopný s niečím pomôcť, ale určite sa do toho teraz nepustím. Sorry, ale iste chápeš. Keď dorobím všetko čo musím, lebo čas ma tlačí, tak potom sa do toho pustím, ale skôr nie.

A ešte jedna vec: ak by som sa do toho neskôr pustil, požadoval by som, aby to bolo vydané aj ako môj vlastný samostatný mód, nie len spolu s POF. Niečo na spôsob TUTU GUI. Aby to ľudia mohli používať aj keď nebudú mať nainštalované POF.

Asi tak. Dúfam, že som ťa neodradil, pusti sa do toho, a ono to pôjde, len to chce veľa času.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 21:19

Valiant: Já už to z větší části mám hotové. Nebo lépe rozpracované, používám GUI z IWD 1, akorát ikony taky z IWD 1, to bych snadno předělal na ty SoA, mám problém s obrazovkou na LOADING, s obrazovkou, když postoupím o level ( Takový to přidávání na zbraně, pro zloděje a tak ) to mi blbne a nevím co s tím je.) Potřeboval bych jen tyhle 2 obrazovky. Jinak to už mám, stačí upravit. Už jsem na tom asi měsíc strávil, vím o čem mluvíš, pomohl by jsi mi s těmito dvěma obrazovkami?
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 25.9.2007 22:25

No ako som povedal, nič ti nesľubujem, pretože mám momentálne problémy so zdravím a aj sám so sebou, ale hod mi to niekde na ftp, ale komplet celé obrazovky, t.j. aj MOSy aj BAMy s tlačítkami aj CHU súbory. Ja to hodím sebe do hry a uvidím čo sa dá robiť. POtom pošli adresu, odkiaľ to mám stiahnuť alebo to nejak zbaľ do RARu a pošli na mail.

kiski@centrum.sk

Neviem ale, kedy budem mať čas, fakt nič nesľubujem.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 11.7.2006 19:13

Příspěvek Napsal: 27.9.2007 20:08

Wow!! GUI looks fantastic!
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 12.10.2007 19:53

Tu je ten "LOADING SCREEN":

Obrázek
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 12.10.2007 20:40

Skvělá práce Valiant... Pokuď budeš mít čas zkus ještě tu druhou obrazovku. Díky, pak mě to všechno pošli na mejl. :)
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 9:57

Problém je v tom, že tá nahrávacia obrazovka je len pozadie. To znamená, že ten progress bar (...to je tá putujúca animácia, čo ide okolo stredného kruhu pri nahrávaní...) tam je stále. Je to natvrdo zakódované v .exe súbore. Maximálne sa dá posúvať alebo použiť iná, ale ndá sa odstrániť. A takisto sa pri konci nahrávania objavia v strede obrazovky tie dve hlavy, to blbé logo BG2:SoA, neviem sa ich zbaviť...

Nejaký nápad? Ešte na tom treba popracovať...
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 10:39

Ale jináč je to super. :-)
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 11:37

Valiant píše:Nejaký nápad? Ešte na tom treba popracovať...
Nešlel by obrázek toho progress baru udělat buď průhledný, anebo se stejným obrázkem jako pozdí? Pozici znáte, tak by to jít mělo. Ale nevím, jestli se nepoužívají i někde jinde.
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 16:46

Ale ten .BAM, ktorý zobrazuje animáciu tých dvoch hláv neviem nájsť!! Našiel som jeden, ktorý by mohol byť ten pravý, jedná sa o COADCNTR.BAM, ale keď som na jeho základe vytvoril nový, totálne transparentný, tak sa tá hlava zobrazila na konci aj tak, na nejakú sekundu... Zrejme ešte existuje nejaký BAM, ktorý sa zobrazuje na začiatku, ale neviem ho nájsť... Blbé.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 19:20

Vyriešené!!! Hahahaha... Nakoniec som ho našiel, mal som tu blbú animáciu rovno pred nosom. Ony sú tam totižto dve, a volajú sa skoro rovnako. Jedna je COADCNTR a druhá LOADCNTR. Obidve museli byť zmenené na transparentné... Už to fachá.

Zarazil na ale ten progress bar. Nevšimol som si, že do tejto animácie zasahujú aj tieto hlavy, a trochu sa to na framoch odrazilo. To znamená, že som musel ručne editovať tú putujúcu animáciu - asi tak 100 framov a po jednom pixeli !!! Skoro ma porazilo. Ale už to ide ok, BGSlayer, máš to v suchu.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.1.2006 10:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia

Příspěvek Napsal: 13.10.2007 22:35

Ďalší problém: Character Generation screen

@BGSlayer: Kámo, nechcem ťa sklamať, ale toto celé musím prerábať. Ty si totižto podľa môjho skromného názoru okopíroval BAMy a MOSy z Icewind Daleu, ale .CHU súbory upravil z pôvodnej BG2:ToB, však? Obrovská chyba. Pretože tie CHU nie sú rovnaké, v BG2 CHU súboroch je navyše niekde nejaké textové pole, a to nemôžeš len tak vymazať, hra ti padne a ani sa s tebou nebude baviť... Takže teraz musí prerábať veľa MOSov, dopĺnať pozadia, aby to nejak dávalo zmysel...
Typický príkladom je výber portrétu. V IWD to bolo bez textového poľa, v BG2 je to s textovým poľom. Čiže zmena MOSu. Aspoň dúfam, že sa ti budú páčiť, inak si ich môžeš prerábať sám...


Budeš ma stáť veľa nervov a času, to si píš...
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele
Další

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 1 návštěvník