Stránka 2 z 3

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 3.10.2009 0:53
od Gothmog
Není to jen u Aerie, ale rovněž i u Anomena. Pouze o jeden level výš. Tohle je docela nepříjemná věc, která dělá kleriky skoro nepoužitelné.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 3.10.2009 9:08
od BGslayer
Stručně řečeno... Bude to u všech kleriků a druidů... Tento bug se netýká přímo módu PoF. Později vyjde verze i BEZ Divine Remixu a bez Kitů. A také bude vypuštěna nová verze Divine Remix, která snad tady ty multi class opraví.

V této chvíli s tím já nebo kdokoliv jiný nic nezmůže. Vem si do party třeba Viconii nebo někoho jiného než multi class.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 3.10.2009 19:22
od Gothmog
Dobře. Jinak celkově se mi PoF líbí. Zvlášť mě potěšili lokace z greyhawku importované do infinity enginu.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 3.10.2009 21:05
od Gothmog
Tak je to problém devine remixu. Trošku jsem po tom pátral. Existuje na to jednoduchý lék. Stačí danou postavu vyhodit z party a znovu nabrat a vše funguje tak jak má.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 4.10.2009 23:06
od Gothmog
Při hraní se mi objevili dva problémy. Respektive hra mi spadne přesně ve dvou okamžicích a to zaprve u chrámu v okamžiku kdy se vydám směrem na levo od chrámu a za druhé mi hra vždy spadne po souboji s lichem a později elfem na zářících pláních po té co mi zakreslí elfské město do mapy.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 4.10.2009 23:31
od BGslayer
Tak ten chrám, ta je problém s tileset (lavy/vody) to vím. Jinak co se týče zakreslení do mapy toho města. To se děje proto, že to elfské město je právě Siluvanede a ono neexistuje. Proto to dělá. S verzí 1 bude vše vpořádku. Opravím, zatím to aby nezakresloval toto město do mapy.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 18:01
od Gothmog
Tak jsem objevil další věc. Při návratu na thetirský zámek po ukradení dryadina meče hra ihned po načtení lokace padá.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 18:59
od BGslayer
Tento bug už je opravený v TethyrPatchu...

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 19:10
od BGslayer
Gothmog píše:Tak jsem objevil další věc. Při návratu na thetirský zámek po ukradení dryadina meče hra ihned po načtení lokace padá.
Stáhnul jsi si ten Tethyrpatch?? A i přesto se to nerozjelo?

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 19:10
od Gothmog
Ten mám nainstalován, ale přesto to padá.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 19:15
od BGslayer
Gothmog píše:Ten mám nainstalován, ale přesto to padá.
Co se přesně stane? Dostaneš se do té lokace?

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 19:23
od Gothmog
Načte se lokace a pak se to buď kousne nebo rovnou spadne. To samé dělala před patchem obchodní čtvrť.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 5.10.2009 19:41
od BGslayer
Zkus se vrátit do Městských bran a jít tam znovu. To by mělo fungovat. Každopádně, mě to tady to opravené funguje. Normálně když splním úkol v Tethyrském lese a vrátím se zabít Protektora tak se mi lokace načte, stejně tak pokud mu jen meč přinesu.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 8.10.2009 18:31
od Gothmog
Nevím jak se to stalo ale vládkyně upíru mi nejde zabít. Vždy zustane ve stádiu Téměř mrtvá a konec i když stále dostává zranění nikdy nezemře.

Re: Paladins of Faerun V.0.8 BUGS

Napsal: 26.10.2009 20:07
od Daerryl
Zdravím, v okamžiku, kdy chci vstoupit do obchodní čtvrti, hra se kousne, mám nainstalovaný tethyr patch i kalim patch.