BG2: Mnich
Roenal: Zbraňová dovednost pro boj s rukama není. Nevím jestli by se to dalo sním sólo, ale asi ne. Společně s F/M/T by už ale neměl být problém (problémy by byly stejně, ale dalo by se to).
Vybavení: Rukavice pádné rány, plášt ochrany +2, nějakej ionskej kámen, prsten gaxxe, boty nadpozemskosti, prsten vyvolání džina, pás síly ohnivého obra.
Myslím, že ti to nic moc nedá, jelikož si stejně vezmeš to nejlepší co najdeš.
Vybavení: Rukavice pádné rány, plášt ochrany +2, nějakej ionskej kámen, prsten gaxxe, boty nadpozemskosti, prsten vyvolání džina, pás síly ohnivého obra.
Myslím, že ti to nic moc nedá, jelikož si stejně vezmeš to nejlepší co najdeš.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
Vlastnosti - je to v podstatě bojovník - důležitá je síla - větší zranění, nosnost(možná i THAC0, ale nevim jak s pěstma). Obratnost - bonus k AC, Odolnost - bonusové životy a záchrany, INT a WIS jen na záchrany, CHAR jako u všech - v podstatě na nic.(Já mám teď rozehranýho mnicha STR 18, DEX 18, CON 18, WIS 17, INT 17, CHAR 3 - mám ring. takže 18 ).
Dovednosti jsou v podstatě na nic - možná na začátku nebo na střelbu, ale nic důležitýho.
Výbyvy sporadická
- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
- na krk - teď nevim, dost jich mnich nepotřebuje...Amulet mistra harfeníka je tušim jen pro zloděje
- hlava - iounskej šutr, nej asi ten +10% hp a +1 THAC0 bonus, pozdějc ten jak má Sendai(nebo někdo z jejího bytečku)
- ruce - rukavice pádné rány/pozoruhodné specializace
- prsteny - asi nej prsten ochrany +2(když obětuješ milion expů tak +3), Prsten ovl. země
- plášť - asi ze stok
- boty - Gargoylí
ze zbraní se hodí věci pro pasivní využití - Ilbratha, Hindovka, Daystar
Dovednosti jsou v podstatě na nic - možná na začátku nebo na střelbu, ale nic důležitýho.
Výbyvy sporadická
- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
- na krk - teď nevim, dost jich mnich nepotřebuje...Amulet mistra harfeníka je tušim jen pro zloděje
- hlava - iounskej šutr, nej asi ten +10% hp a +1 THAC0 bonus, pozdějc ten jak má Sendai(nebo někdo z jejího bytečku)
- ruce - rukavice pádné rány/pozoruhodné specializace
- prsteny - asi nej prsten ochrany +2(když obětuješ milion expů tak +3), Prsten ovl. země
- plášť - asi ze stok
- boty - Gargoylí
ze zbraní se hodí věci pro pasivní využití - Ilbratha, Hindovka, Daystar
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- Kong Bao-tan
- Sigilan
- Příspěvky: 483
- Registrován: 11.10.2005 13:11
- Bydliště: Svět Ideí
- Kontaktovat uživatele:
vida a já si myslel, že mnich brnění nosit nemůžeSyf píše:- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
Dost již bylo ostrých uší, na čase tasit nosy!
Něco málo o Svirfneblinech: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=125332#125332
Něco málo o Svirfneblinech: http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?p=125332#125332
Může nosit rukavice, iounský kameny, boty, prsteny, amulety a zbraně dostupné zlodějovi(ale kdo by mu dával zbraň ).Kong Bao-tan píše:vida a já si myslel, že mnich brnění nosit nemůžeSyf píše:- na tělo co tam jde(měl bych už něco najít)
Jak jste to mohli se mnou vydržet? Já byl tak strašně blbej.
-------------------------------------------
Flower power
-------------------------------------------
Flower power
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Monk má i pár problémků. Hlavně ze začátku (než dostane ty skvělé schopnosti).
Doporučuji mu dávat do zásoby ty lektvary jasnosti (proti confusion atd.), pak inteligence (aby ho nevysál mozkožrout) a nakonec i nějaké ty lektvary síly (čistých 18 není zase až "tak moc").
Jo a může kouzlit Nishruu ze svitku. S touhle potvůrkou jsou pak ve spolupráci snem (či lépe noční můrou) každého mága.
Ovšem (především s tactics atd.) se moc nehodí do první linie (méně životů). Většinu ran by měl chytat někdo s IS nebo SS (čili F/M, F/D).
Jo a moudrost (opravdu nemá vliv na záchrané hody), charisma nebo inteligence mu opravdu mohou být ukradené.
Doporučuji mu dávat do zásoby ty lektvary jasnosti (proti confusion atd.), pak inteligence (aby ho nevysál mozkožrout) a nakonec i nějaké ty lektvary síly (čistých 18 není zase až "tak moc").
Jo a může kouzlit Nishruu ze svitku. S touhle potvůrkou jsou pak ve spolupráci snem (či lépe noční můrou) každého mága.
Ovšem (především s tactics atd.) se moc nehodí do první linie (méně životů). Většinu ran by měl chytat někdo s IS nebo SS (čili F/M, F/D).
Jo a moudrost (opravdu nemá vliv na záchrané hody), charisma nebo inteligence mu opravdu mohou být ukradené.
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Sniper: CON 18 je zbytečná, protože za ni stejně žádné bonusy nedostane. INT se hodí, jak už bylo zmíněno, když se nějaký Ilithid rozhodne, že posvačí tvé mozkové závity - přece bys ho nechtěl vyhladovět? A taky když na tebe někdo zakouzlí Maze.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.