Portréty

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
JenKlídek
Sigilan
Příspěvky: 35
Registrován: 5.5.2006 17:37

Příspěvek od JenKlídek »

mozna bude problém tech 8 a 24 bit
Hlavně v klidu....
No stress....
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

JenKlídek píše:mozna bude problém tech 8 a 24 bit
Na to taky vůbec nezáleží.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
JenKlídek
Sigilan
Příspěvky: 35
Registrován: 5.5.2006 17:37

Příspěvek od JenKlídek »

Razfallow píše:
JenKlídek píše:mozna bude problém tech 8 a 24 bit
Na to taky vůbec nezáleží.
sakra takže je to uplne jinak nez sem cetl....
me se nakym zazrakem jednou povedlo dat vlastní portrét v shadow keeperu,
ale hru sem mel plnou chyb diky nimz se nedala dohrat
Hlavně v klidu....
No stress....
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Podotýkám, že nelze jen tak přejmenovat příponu jpg na bmp. Musíte obrázek otevřít v nějakém programu (např. Malování, IrfanView, Photoshop, ...) a znova uložit ve formátu bmp.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

Také, pokud máte hru minimalizovanou a bitmapu tam nakopírujete a přepnete se, tak se zobrazí otazníky, musíte hru vypnout a zapnout znovu, pak už to jede. (takhle to aspoň dělalo mě)
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Ta'avar píše:Ludia nemate tu niekto este nieake linky na pekne portrety vopred dik. :-D
Doporučuji spíše si upravovat obrázky z deviantart GFXartist atd. ;-)
Uživatel
Sigilan
Příspěvky: 72
Registrován: 19.12.2005 9:49
Bydliště: Mezi židlí a klavesnicí

Příspěvek od Uživatel »

jsou nekde ke stazeni portrety BG2 postav v kvalite (a stylu) portretu BG1?
Uživatelský avatar
Eles
Sigilan
Příspěvky: 42
Registrován: 20.7.2006 13:41

Příspěvek od Eles »

Jak je to s vlastnimi zvuky? To s portrety taky souvisi :)
Koukal jsem, ze v /sounds jsou vsechny wavy, ale nemuzu je spustit, takze nevim, jaky je sample rate, jestli 8 nebo 16 bps a kolik kanalu. A kde je taky napsano, pri jakych prilezitostech se ten ktery zvuk pousti? V manualu nic. Je jich tam ke kazdemu typu hlasu spousta (O-9 a a-z). Kdyz si udelam svoje, staci doufam prepsat nektery ten male/female komplet a pak si to na zacatku hry zvolit?
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Eles: Z readme k BG2:
Custom Sound files:

The following is a list of the WAV files for the custom sound sets. The list has been increased and modified since Baldur's Gate, so if you already have a custom sound set you will need to update it to match the current format. Replace each 'XXXXXXX' in the filenames with the name of the sound set (MAX 7 CHARACTERS in XXXXXXX, plus one character as noted below for a total of 8 letters). All the WAV files should be 22 khz, 16 bit mono sounds.

Copy the WAV files to the Sounds directory located in the directory that Baldur's Gate II was installed in, and then select this sound set either in character creation or in the "Customize" button off of the Character Record page. For multiplayer, merely send your custom sounds to all of the people you are playing with and have them copy them to the Sounds directory. If you have installed the sounds to your character in your game, everyone will hear your sounds once they copy them into the correct directory.

XXXXXXXa.wav : Battle Cry
XXXXXXXb.wav : Becoming Leader
XXXXXXXc.wav : Tired
XXXXXXXd.wav : Bored
XXXXXXXe.wav : Badly Wounded
XXXXXXXf.wav : Selected 1
XXXXXXXg.wav : Selected 2
XXXXXXXh.wav : Selected 3
XXXXXXXi.wav : Action Acknowledgement 1
XXXXXXXj.wav : Action Acknowledgement 2
XXXXXXXk.wav : Action Acknowledgement 3
XXXXXXXl.wav : Being Hit
XXXXXXXm.wav : Dying
XXXXXXXn.wav : In Forest
XXXXXXXo.wav : In City
XXXXXXXp.wav : In Dungeon
XXXXXXXq.wav : Daytime
XXXXXXXr.wav : Nighttime
XXXXXXXs.wav : Action Acknowledgement 4
XXXXXXXt.wav : Action Acknowledgement 5
XXXXXXXu.wav : Action Acknowledgement 6
XXXXXXXv.wav : Action Acknowledgement 7
XXXXXXXw.wav : Reaction to Party Member Death
XXXXXXXx.wav : Rare Select 1
XXXXXXXy.wav : Rare Select 2
XXXXXXXz.wav : Critical Hit Given
XXXXXXX1.wav : Critical Miss
XXXXXXX2.wav : Target Immune
XXXXXXX3.wav : Inventory Full
XXXXXXX4.wav : Successfully Picked A Pocket
XXXXXXX5.wav : Successfully Hid In shadows
XXXXXXX6.wav : Spell Disrupted
XXXXXXX7.wav : Set A Trap
XXXXXXX8.wav : Battle Cry 2
XXXXXXX9.wav : Battle Cry 3
XXXXXXX0.wav : Selected 6
XXXXXXX_.wav : Action Acknowledgement 8
Afaik není třeba, aby byly přítomny zvuky pro všechny příležitosti (tzn. i kdybys měl pouze repliky _a až _z, také to bude fungovat, jen bude postava v případech _1 - __ mlčet).
Eles píše:Kdyz si udelam svoje, staci doufam prepsat nektery ten male/female komplet a pak si to na zacatku hry zvolit?
Není třeba přepisovat žádný stávající. Soubory v patřičné formě (tzn. s patřičným koncovým znakem) nakopíruj do Sounds a ony se objeví při tvorbě postavy v nabídce hlasů.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Uživatel píše:jsou nekde ke stazeni portrety BG2 postav v kvalite (a stylu) portretu BG1?
Co myslíš tím stylem a kvalitou?
Portréty v BG1 a BG2 používají stejné rozměry.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Eles
Sigilan
Příspěvky: 42
Registrován: 20.7.2006 13:41

Příspěvek od Eles »

yenn - dik za tabulku, udelal jsem je 16bit, 22kHz, mono a fungujou v pohode.
Uživatel
Sigilan
Příspěvky: 72
Registrován: 19.12.2005 9:49
Bydliště: Mezi židlí a klavesnicí

Příspěvek od Uživatel »

Tim jsem myslel, ze portrety NPC v BG2 jsou dle meho nazoru dost nepovedene, narozdil od BG1.
Nahradit portrety tech postav, ktere byly uz v prvnim dilu, nebyl problem, jen mi trochu vadi, ze tim jeste vic vynikne rozdil, a nejradeji bych tedy nahradil i portrety novych postav z druheho dilu a to nejakymi portrety, ktere nejak koresponduji s danym NPC, ale zaroven "zapadnou" mezi ty z jednicky, ktere se mi dost libi.

(hmm, kdyz se nad tim zamyslim, to je ale hloupost :) )
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatel
Sigilan
Příspěvky: 72
Registrován: 19.12.2005 9:49
Bydliště: Mezi židlí a klavesnicí

Příspěvek od Uživatel »

diky, uz jsem zacal, ale mam strach, ze mi to zabere vic casu nez samotne BG2 :)

edit: tak zatim je to spis horsi nez lepsi
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

BG2 obsahuje všechny portréty z BG1. Dále se taky mrkni na portréty z NWN, ale najít pěkný portrét v podobném stylu není nic snadného.
Žralok, který štěká, nekouše.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“