BG2: Ukrytí ve stínu a tichý pohyb

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

BG2: Ukrytí ve stínu a tichý pohyb

Příspěvek od magnus »

v BG1 to bylo jednoduché - tam bylo jen ukrytí ve stínu a to stačilo
ale jak to funguje v BG2? když mam třeba jen ukrytí ve stínu, tak se ověřuje, dokud se nepohnu a když jdu schován, tak se ověřuje tichý pohyb?
tudíž mi je tichý pohyb samotný na nic nebo jde využít i bez ukrytí ve stínu?
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Pokud se nepletu, tak "ukrytí ve stínu" je to, zda se postavě podaří ono zneviditelnění, a ve chvíli, kdy už je postava skryta, se nadále ověřuje jen "tichý pohyb", tedy jestli zůstane skryta i nadále.
Takže zkráceně, "ukrytí ve stínu" je potřeba pro zamaskování, "tichý pohyb" pro setrvání v tom zamaskování.
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

a jak to dělá třeba takovej mág, když na sebe zakouzlí neviditelnost a nemá žádný tichý pohyb.. to by ho měli ihned odhalit ne?
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Magie (v tomto případě kouzlo Neviditelnost) se řídí svými vlastními pravidly, která s tímto nesouvisí.
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

fajn, takže úspěšný zloděj potřebuje obě dovednosti na vysoké úrovni? samotný ukrytí mu je na nic a samotný tichý pohyb taktéž?
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Dá se to tak říct.
Uživatelský avatar
Thing
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 22.1.2006 16:49
Bydliště: chmelařská oblast Rakovníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thing »

Zní to logicky, jak to Ajantis vysvětluje, já za zloděje předně pěstuju ukrytí a tichý pohyb až mnohem mnohem později, ale nikdy jsem nezaznamenal rozdíly mezi nízkou a vysokou hodnotou tichého pohybu.
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

tak jsem to trošku testoval sám

ukrytí ve stínu: 15%
tichý pohyb: 20%
- zloděj se skoro neschová a když jo, tak každou chvíli ze stínu vypadne

ukrytí ve stínu: 230%
tichý pohyb: 20%
- bez problémů se schová, bez problémů se pohybuje

ukrytí ve stínu: 15%
tichý pohyb: 235%
- bez problémů se schová, bez problémů se pohybuje

je to testováno hned na začátku v irenicově dungeonu
jestli je v těhle dvou vlastnostech nějaký rozdíl, tak bude asi dost drobný :-?
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

magnus - ten tichý pohyb je třeba nutné testovat v přítomnosti nějakého nepřítele.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

drake127 píše:magnus - ten tichý pohyb je třeba nutné testovat v přítomnosti nějakého nepřítele.
tyve né asi :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Lucates
Sigilan
Příspěvky: 291
Registrován: 17.3.2008 9:01
Bydliště: večne na cestách...
Kontaktovat uživatele:

Re: BG2: Ukrytí ve stínu a tichý pohyb

Příspěvek od Lucates »

inac toto mi tiez nie je jasne...takisto som robil podobny pokus a vyslo mi, ze je to iste, ked ma postava body len v ukryti ako ked ma body len v tichom pohybe...postava sa bez problemov skryla a ostala skryta v oboch pripadoch...
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“