Vlastnosti
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Vlastnosti
valcik: Jenže hraj celou BGI jen proto, abys měl ty bonusy z knížek a zkušenosti i v BGII : ) Stačí, že jsem to dohrál několikrát a našel všech osm knih a dosáhl zkušenostního limitu : ) Ono kdybys hrál bez modů, tak nemůžeš mít půl-orka, který by tyhle výhody měl.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Chyby, problémy a jejich řešení
[Přesunuto z Chyb, problémů a jejich řešení. // yenn]
Toto není chyba, jen dotaz. Nevíte, jak se počítá, jakou budou mít zkušenost ty, co právě přibíráte do party (a poprvé je potkáte). Je někde nějaká tabulka, která by to zobrazovala?
A za jakých podmínek bude Imoen ve Spellholdu na 13. úrovni?
Toto není chyba, jen dotaz. Nevíte, jak se počítá, jakou budou mít zkušenost ty, co právě přibíráte do party (a poprvé je potkáte). Je někde nějaká tabulka, která by to zobrazovala?
A za jakých podmínek bude Imoen ve Spellholdu na 13. úrovni?
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Chyby, problémy a jejich řešení
Možná to záleží na průměrném XP družiny.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Chyby, problémy a jejich řešení
Myslím, že to záleží na úrovni charnameho, nikoli přímo na XP (moje teorie založená na pozorování, jde to vidět hlavně v BG1). NPC mají level upravený tak, aby zhruba odpovídal charnamemu, ale je tam strop, obvykle kolem těch 1 200 000xp. Teď jsem hrál za mnicha a bral Imoen na dobrých 6Mxp a měla pořád jen 400 000xp, tak nevím (ale může to být důsledek i nějakého modu).
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Chyby, problémy a jejich řešení
Strop je tam každopádně. NPC mají 4-5 souborů *.cre, které mají různou úroveň. Např. Yoshi7.cre, Yoshi8.cre, Yoshi10.cre a Yoshi12.cre. Víc než na levelu 12 už Yoshima nedostaneš. A myslím, že všichni končí na levelu 12-13.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Chyby, problémy a jejich řešení
Tak pak to bude tak, že je max. level 12 a je to podle úrovně charnameho.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Velehal: Bez záruky:
A co se NPC z BG1 týče:
http://www.forgottenwars.com/bg1/good.htm
http://www.forgottenwars.com/bg1/neutral.htm
http://www.forgottenwars.com/bg1/evil.htm
Zdroj: http://www.gamefaqs.com/boards/genmessa ... c=50642134NPCs don't exactly scale to your level... they scale to your experience. There are six values they scale to:
89,000 exp
161,000 exp
400,000 exp
800,000 exp
1,200,000 exp
2,500,000 exp
They are scaled to your experience rounded down. For example, if you have 300,000 exp then the NPC will be scaled to 161,000 exp. 1,200,000 exp is the highest they scale to in SoA. The 2,500,000 is only used for recruiting in ToB. So if you have much more than 1,200,000 exp before recruiting someone in SoA, they will be scaled way below you. This is why small parties that gain exp quickly will find that Imoen is far behind them when they finally get to Spellhold.
Some classes (thieves and bards especially) may be higher level when you recruit them simply because the rogue classes require less exp to level up. If you are a mage with 161,000 exp and recruit Yoshimo for example, he will also be 161,000 exp but be a few levels ahead of you.
Another thing is that the NPC is scaled at the moment you enter the map on which they are. For example, if you enter the Copper Coronet at 161,000 exp then Nalia, Anomen, and Korgan will be set to 161,000 exp. Even if you do not recruit them and go off and obtain a million exp and then come back, they will still be 161,000 exp.
A co se NPC z BG1 týče:
http://www.forgottenwars.com/bg1/good.htm
http://www.forgottenwars.com/bg1/neutral.htm
http://www.forgottenwars.com/bg1/evil.htm
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Re: Vlastnosti
Zdravím, mám dotaz a to jestli je nějaké minimum pro vlastnosti, pod které když klesnu tak mám nějaké postihy (kdysi jsem někde četl, že pod 9 jsou postihy). Případně jestli někdo ví jaké, jestli by nemohl vypsat nebo sem hodit nějaký odkaz. Díky.
Re: Vlastnosti
Hm, na konci originálneho manuálu, ktorý nájdeš na inštalačnom CD, je aj tabuľka jednotlivých vlastností; kde sú vypísané postihy aj bonusy pre jednotlivé povolania. Pozor ale, spomínam si, že viacerí považovali túto tabuľku za nepresnú, keď som ju tu naposledy spomenul - ber to len ako orientačný prehľad.
Re: Vlastnosti
Originál hru mám, ale jako eXtraKlasika, takže místo manuálu jen jakýsi 12 stránkový manuálek, s vysvětlivkami tlačítek, stavů postavy a HLA věcí. Ale díky, zkusím na netu pohledat oskenovaný manuál.
Re: Vlastnosti
..malo by to byť priložené aj na CD, vo formáte pdf, v adresári Manuals.
Našiel som ale viaceré odkazy, ak ešte hľadáš, tu je napríklad download (10MB) zo stránky sorcerers.net:
http://www.sorcerers.net/Games/dl.php?s ... wnload=yes
(Tabuľky vlastností začínajú na strane 117, ale je to v angličtine.)
Našiel som ale viaceré odkazy, ak ešte hľadáš, tu je napríklad download (10MB) zo stránky sorcerers.net:
http://www.sorcerers.net/Games/dl.php?s ... wnload=yes
(Tabuľky vlastností začínajú na strane 117, ale je to v angličtine.)
Re: Vlastnosti
Oh díky moc . Angličtina není problémem, aspoň ne příliš velkým.
- crovax en-vec
- Sigilan
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28.9.2005 16:14
- Bydliště: "Kráter"
Re: Vlastnosti
Ahojda! Tak já jsem si po delší době opět naistaloval BG a hraju od začátku abych konečně dokončil ten zatracený Tactics celý na insane... Minulá mp družina obsahovala F/M/T, F/C a zaklínače a u Firkraaga, Kangaxe i Irenica jsem musel snižovat obtížnost na střední... Takže zkouším skupinu F/M, R/C a M/T... Při nahazování jsem měl docela smůlu, po hodině u F/M i M/T jsem měl "jen" 90 resp. 89... U R/C mi padlo na druhý hod 96
Život je hra, která se nedá vyhrát. Na konci téhle mise stejně všichni zařvem...
Vyassaultujem a všechny rozzassaultujem!!! je kompletně napsané!
Vyassaultujem a všechny rozzassaultujem!!! je kompletně napsané!
Re: Vlastnosti
Záleží na charismatu něco jiného než reakce osob? Totiž teď hraju BG Trilogy (od BG I) a povedlo se mi hodit půl elfa mága conjurera 93 bodů a vlastnosti bych chtěl mít 18/18/18/18/18/3. Rozhodně z něj nehodlám udělat mluvčího a nákupčího skupiny.
Mimochodem další dotaz - řídí se BG Trilogy (část týkající se prvního dílu) podle tabulek z prvního nebo z druhého dílu? Na netu jsem našel tabulky vlastností z BG I a v málo věcech se liší od těch z manuálu BG II - SoA (samozřejmě pokud to nemají na netu blbě).
Mimochodem další dotaz - řídí se BG Trilogy (část týkající se prvního dílu) podle tabulek z prvního nebo z druhého dílu? Na netu jsem našel tabulky vlastností z BG I a v málo věcech se liší od těch z manuálu BG II - SoA (samozřejmě pokud to nemají na netu blbě).
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Vlastnosti
Pro mága další využití charismatu není, na druhou stranu bys mohl snížit CON na 16, jelikož víc ti nebude na nic, a charisma dát aspoň 5. Přecijen ty staty takhle vypadají celkem divně : )
Vzhledem k tomu, že celá trilogie se řídí pravidly z BG2, řekl bych, že i tabulky budou odpovídat těm z BG2.
Vzhledem k tomu, že celá trilogie se řídí pravidly z BG2, řekl bych, že i tabulky budou odpovídat těm z BG2.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.