Sundat si zbroj.Kalach píše:Co zvysuje sancu na dobre zoslanie kuzla?
Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- dodo
- Sigilan
- Příspěvky: 230
- Registrován: 22.10.2005 16:13
- Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
no tak urovnovo za nimi zaostavat samozrejme budes , (to je ta nevyhoda multipovolania), ale zato mozes vyuzivat vyhod maga aj bojovnika .
A co sa tyka toho kuzlenia v zbroji, kasli na zbroj mag ma svoje zbroje v kuzlach a su celkom dobre. Radsej na miesto toho si vezmi nejakeho tankistu ktori vykrije vecsinu zasahov, a zo svojim F/M chod do osobnych subojov (1v1) len ked je to naozaj nutne
A co sa tyka toho kuzlenia v zbroji, kasli na zbroj mag ma svoje zbroje v kuzlach a su celkom dobre. Radsej na miesto toho si vezmi nejakeho tankistu ktori vykrije vecsinu zasahov, a zo svojim F/M chod do osobnych subojov (1v1) len ked je to naozaj nutne
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Hmm zistil som ze kuzlenie v zbroji (vdaka Bg2 tweaks) este ako tak funguje ale ked mal moj F/M v ruke stit a mec tak to kuzlo fakt neslo zoslat...Teraz som stit vymenil za mec a uz je to lepsie...:)
Mne osobne sa nepaci, ze zbroj u maga znizuje pravdepodobnost uspechu kuzla...Neviem si realne predstavit v com mu ta zbroj v uspesnom kuzleni vlastne prekaza...Mag predsa formuluje kuzlo ustami (teda musi vyslovit iste slova v istom carodejnickom jazyku) (alebo urcitymi pohybmi ruk) teda nechapem v com mu prekaza brnenie....Sice je pravda ze keby magovia v BG mohli nosit zbroj len tak bez postihu boli by asi moc silny...(To je moj nazor, tak si to predstavujem niako:D)...
Este by ma zaujimalo ze ci "urovnove" zaostavanie bude moc velke? Pretoze ak hej ( a zistim to az neskor co moze byt smola) tak mne osobne pride vyhodnejsie hrat radsej cisto len za obycajneho fightera a urobit z neho vynikajuceho bojovnika...(Osobne som mal radsej paladina nez bojovniika ale kedze paladin nemoze mat "velmistrovstvi" pride mi to ako dost velka nevyhoda) ..:) Diki za rady...:)
P.S. Dodo moznost niakej dobrej platovej magickej zbroje pre F/M mi prijde vyhodnejsie ako niaka dobra magova roba...:)
Mne osobne sa nepaci, ze zbroj u maga znizuje pravdepodobnost uspechu kuzla...Neviem si realne predstavit v com mu ta zbroj v uspesnom kuzleni vlastne prekaza...Mag predsa formuluje kuzlo ustami (teda musi vyslovit iste slova v istom carodejnickom jazyku) (alebo urcitymi pohybmi ruk) teda nechapem v com mu prekaza brnenie....Sice je pravda ze keby magovia v BG mohli nosit zbroj len tak bez postihu boli by asi moc silny...(To je moj nazor, tak si to predstavujem niako:D)...
Este by ma zaujimalo ze ci "urovnove" zaostavanie bude moc velke? Pretoze ak hej ( a zistim to az neskor co moze byt smola) tak mne osobne pride vyhodnejsie hrat radsej cisto len za obycajneho fightera a urobit z neho vynikajuceho bojovnika...(Osobne som mal radsej paladina nez bojovniika ale kedze paladin nemoze mat "velmistrovstvi" pride mi to ako dost velka nevyhoda) ..:) Diki za rady...:)
P.S. Dodo moznost niakej dobrej platovej magickej zbroje pre F/M mi prijde vyhodnejsie ako niaka dobra magova roba...:)
- dodo
- Sigilan
- Příspěvky: 230
- Registrován: 22.10.2005 16:13
- Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
no ciste teoreticky; na zoslanie kuzla potrebujes odrecitovat nejaku formulu , a takisto urobit nejake to "abraka-dabra"
s rukami , no a to je trochu dost zlozite ak mas na sebe platovu zbroj o vahe 50 az 70 libier ; skratka je to nieco co ti dost zavadca pri vykonavani cinnosti ktore si vyzaduju presnost (len pre porovnanie , skus si predstavit ako taky chirurg v platovej zbroji operuje svojho pacienta).
no a k tomu zaostavaniu urovni; ked si multipovolanie tak skusenosti ktore dostanes sa rovnomerne rozdelia medzi tovje povolania, cize ked si povedzme F/M a dostanes 10 bodov skusenosti tak dostanes 5 bodov pre bojovnika a 5 bodov pre maga, ked nemas multipovolanie tak sa ti skusenosti nemaju komu delit a teda dostanes rovno plnych 10 bodov skusenosti. No a v tom spociva vyhoda aj nevyhoda multipovolania , s obidvomi povolaniami postupujes na urovniach pomalsie avsak mas tu vyhodu ze jedna tvoja postava dokaze vyuzivat vlastnosti dvoch povolani
s rukami , no a to je trochu dost zlozite ak mas na sebe platovu zbroj o vahe 50 az 70 libier ; skratka je to nieco co ti dost zavadca pri vykonavani cinnosti ktore si vyzaduju presnost (len pre porovnanie , skus si predstavit ako taky chirurg v platovej zbroji operuje svojho pacienta).
no a k tomu zaostavaniu urovni; ked si multipovolanie tak skusenosti ktore dostanes sa rovnomerne rozdelia medzi tovje povolania, cize ked si povedzme F/M a dostanes 10 bodov skusenosti tak dostanes 5 bodov pre bojovnika a 5 bodov pre maga, ked nemas multipovolanie tak sa ti skusenosti nemaju komu delit a teda dostanes rovno plnych 10 bodov skusenosti. No a v tom spociva vyhoda aj nevyhoda multipovolania , s obidvomi povolaniami postupujes na urovniach pomalsie avsak mas tu vyhodu ze jedna tvoja postava dokaze vyuzivat vlastnosti dvoch povolani
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Dodo: Ked sa moze fighter ohanat v platovej zbroji mecom a kryt sa stitom tak neviem preco by mag nemohol bez problemov pohybovat rukami..Ale mas pravdu je to len teoreticka diskusia, radsej to necham tak...:D
K tym urovniam: To som vedel ze tie skusenosti sa delia pri F/M takymto sposobom...Len ak mas skusenosti s tym ze si dohral BG s niakym multipovolanim tak aky bol ich urovnovy rozdiel (medzi hlavnou postavou a osatnymi clenmi) na konci (Alebo pri konci SoA)? Myslim o kolko urovni? To by som rad vedel..Inac diki..:)
K tym urovniam: To som vedel ze tie skusenosti sa delia pri F/M takymto sposobom...Len ak mas skusenosti s tym ze si dohral BG s niakym multipovolanim tak aky bol ich urovnovy rozdiel (medzi hlavnou postavou a osatnymi clenmi) na konci (Alebo pri konci SoA)? Myslim o kolko urovni? To by som rad vedel..Inac diki..:)
- dodo
- Sigilan
- Příspěvky: 230
- Registrován: 22.10.2005 16:13
- Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
no berme to tak ze kazdy z partie ma 8 milionov skusenosti a teda to znamena ze mag by bol na zhruba 31. urovni , bojovnik na 40. urovni a multipovolanie F/M by malo urovne trochu vyssie ako 20/20
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Fuh ak je to tak tak mne osobne to prijde ako dost velky rozdiel...Radsej dam teda prednost jednemu povolaniu na ktorom sa postava vyvinie poriadne (cisto fighter) ako dvom pricom ani jedno z nich by nebolo dokonale...(Problem bude len v tom ze budem musiet pouzit ShadowKeeper a zmenit Hlavnej postave povolanie z F/M na fightera.. Uz som v BGT v Tabore Banditov a od zaciatku sa mi nechce ist, myslim ze problem by v tom nemal byt..:D Ci? ) Inac dik..:)
- dodo
- Sigilan
- Příspěvky: 230
- Registrován: 22.10.2005 16:13
- Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
nene ides na to zle:)
ked urobis uroven 20 tak vsetky hlavne sili ktore si mohol mat za svoje povolanie uz mas , levelovanie od 20 urovni vyssie je velmi neefektivne v podstate by sa dalo povedat ze dostavas akorat 1-3 zivoty plus (ak si mag) nejake kuzla ale aj to iba velmi vynimocne; hlavna vyhoda vysokej urovne spociva v tom ze mas HLA , avsak tie dostavas po tom co nazbieras 3 miliony skusenosti takze ako multipovolanie ich budes mat minimalne tolko kolko singel povolanie (ak nie viac) a navyse si mozes vybrat HLA z oboch povolani.
Zhrnutie: ked si odmislime ze existuju nejake HLA tak jediny rozdiel medzi bojovnikom na 20 urovni a 40 urovni je ten ze ten na 40 urovni ma o 60 zivotov viac.
A co je lepsie? mat o 60 zivotov viac, alebo moznost zosielat magove kuzla vysokych levelov.
Multipovolanie je jednoznacne silnejsie ako singel povolanie , ale velka nevyhoda je to ze na plno si ho uzijes az vtedy ked uz hra skoro konci
ked urobis uroven 20 tak vsetky hlavne sili ktore si mohol mat za svoje povolanie uz mas , levelovanie od 20 urovni vyssie je velmi neefektivne v podstate by sa dalo povedat ze dostavas akorat 1-3 zivoty plus (ak si mag) nejake kuzla ale aj to iba velmi vynimocne; hlavna vyhoda vysokej urovne spociva v tom ze mas HLA , avsak tie dostavas po tom co nazbieras 3 miliony skusenosti takze ako multipovolanie ich budes mat minimalne tolko kolko singel povolanie (ak nie viac) a navyse si mozes vybrat HLA z oboch povolani.
Zhrnutie: ked si odmislime ze existuju nejake HLA tak jediny rozdiel medzi bojovnikom na 20 urovni a 40 urovni je ten ze ten na 40 urovni ma o 60 zivotov viac.
A co je lepsie? mat o 60 zivotov viac, alebo moznost zosielat magove kuzla vysokych levelov.
Multipovolanie je jednoznacne silnejsie ako singel povolanie , ale velka nevyhoda je to ze na plno si ho uzijes az vtedy ked uz hra skoro konci
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
"ale velka nevyhoda je to ze na plno si ho uzijes az vtedy ked uz hra skoro konci " A prave toto je rozhodujuci faktor....Neviem urovne 20. v obidvoch povolaniach by som dosiahol az pred koncom, cize radsej dam prednost obycajnemu singlu a vychutnam si jeho plnu silu..:) Vies jak to myslim....F/M by som skusil skor keby nemam 6clenov v parte ale iba napriklad troch...Ale najradsej mam ked sme siesti (kvoli dialogom a pod..)....Takze zmenim to na toho obycajneho fightera..:)
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Ja osobne by som nehral multy povolanie pokial mas dalsich 5ludi v skupine.Pride mi to ako zbitocne blokovanie plneho rozvinutia jednopovolania :),,,vyplati sa to len ak hras sam a trebars musis tam mat zastupenu zlodejinu,magiu aj bojovnost :) vtedy dufam rozvinies vsetky povolania co sa exp.tika,,,ja to mam akurat takto rozohrate a som lvl- bojovnik 12 mag 12 zlodej 14 pricom mam prejdenu len (nie celu)athakalu,trhov a dearnisovu pevnost...
Inak by som sa rad spytal-nepaci sa mi ze casto urobim v ramci multipovolania novy level u oboch povolani naraz a zda sa mi ze mi to vtedy pridava zivoty iba raz za jedno povolanie,,,je to mozne ze je to takto?
Inak by som sa rad spytal-nepaci sa mi ze casto urobim v ramci multipovolania novy level u oboch povolani naraz a zda sa mi ze mi to vtedy pridava zivoty iba raz za jedno povolanie,,,je to mozne ze je to takto?
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Zdravím omlouvám se, nejspíš to tu někde bude. Když doinstaluju datadisk Totsc k již rozehrané hře tak ty nové lokace se mi na mapě objeví až po dohrání základní hry nebo hned? Popřípadě v čem je chyba, že je tam nemam. děkuju
-
- Sigilan
- Příspěvky: 5
- Registrován: 1.7.2010 15:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
ja je tam mam hned... teda, hned jak si je sam objevim
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
Chcel by som sa spytat ako hrate vy ked zacinate BG...Kedze pokial viem ziskane skusenosti sa rozdeluju medzi postavy podla toho kolko ich mate...Preto je vyhodnejsie podla vas na zaciatku zobrat tak 3-4 postavy a naexpit sa na nich kedze levely pojdu rychlejsie alebo co najskor mat plnu 6clennu druzinu ? Co je podla vas vyhodnejsie ? A take nieco ze ziskany experience ide rovnako kazdemu asi neexistuje vsak ? :D
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
*Nejvýhodnější* je hrát singe tripla bez xcapu :)
Jinak určitě platí, že čím míň postav ve skupině, tím víc xp, takže můj obvyklý postup je při hře s družinou po výlezu z Irenicova dungeonu udělat pár lehkých questů jen ve složení Charname + Jan + Jaheira (cirkus, měděná čelenka, zlodějská gilda, harefníci, trhov) a pak nabrat i ostatní, aby mezi postavami nebyl příliš vysoký rozdíl.
Jinak určitě platí, že čím míň postav ve skupině, tím víc xp, takže můj obvyklý postup je při hře s družinou po výlezu z Irenicova dungeonu udělat pár lehkých questů jen ve složení Charname + Jan + Jaheira (cirkus, měděná čelenka, zlodějská gilda, harefníci, trhov) a pak nabrat i ostatní, aby mezi postavami nebyl příliš vysoký rozdíl.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Datadisky k BG1 a BG2 (všeobecná diskusia k TotSC a ToB)
V hre je však veľa úloh, ktoré po splnení odmeňujú každého člena družiny bonusovou porciou skúseností. (Napríklad oslobodenie Medenej čelenky, či porážka Firkraaga.)
Rovnako i pri postupe do nasledujúcej kapitoly; tiež sa každému z členov družiny priráta niekoľko desiatok tisíc.
Vtedy je lepšie, ak je družina kompletná.
Rovnako i pri postupe do nasledujúcej kapitoly; tiež sa každému z členov družiny priráta niekoľko desiatok tisíc.
Vtedy je lepšie, ak je družina kompletná.