Bugy a podobná havěť


Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...

Příspěvek Napsal: 28.10.2005 20:19

To s Gytiankem je jasný - s tím hlavním. A u trolů mám takovej pocit, že je těch chyb víc. Ale od doby, co mám novej patch jsem na ně nenarazil, takže nevím, jestli to není už opraveno.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 13.11.2005 15:05

Takže jsem zpraktikoval Vlasákovu ideu a na 1. úrovni jsem zpolovičnil počet HP a vyzjistil jsem, že hra násobí první úroveň dvakrát (takže nebylo nutné to tam dávat dvakrát). Toto by tedy fungovalo. V ToB to taky funguje (já vůl předtím zapomněl na Helm of Balduran, což mi přidělalo dost práce :doh:), co jsem zkoušel multi-class tak taky, importované postavy to neovlivňuje, takže myslím, že je to dokonalý.
Jediná nekompatibilita zůstáva ve chvíli, kdy si někdo sníží počet XP při vytváření hry na 0 a získá jen polovinu max. HP, ale toto není použito snad v žádném modu co znám (ani Tutu), protože to způsobuje jiné další problémy.

Takže, co zbývá? :applause: a download.
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...

Příspěvek Napsal: 15.11.2005 18:02

Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 16.11.2005 11:46

Tafif píše:Teda, nevím, myslím, že jsem se tu už o tom bavil, ale mě některé importované postavy z jedničky začínaly s nižším počtem životů. Už si nepamatuju přesně o kolik.
Jj, s jedničkou to byl taky docela chaos (a v ToB stále myslím je, ale řešení bylo myslím to importovat na alespoň core rules obtížnost.
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 28.9.2005 18:57
Bydliště: Niekde v temnom údolí...

Příspěvek Napsal: 16.11.2005 20:31

Ja som mal večný problém - v SoA mi zakaždým zamrzla romancia s Jaheirou... :evil: :evil: :evil:
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg
thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...

Příspěvek Napsal: 18.11.2005 18:29

Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 19.11.2005 11:14

Tafif píše:Myslel jsem to tak, že když jsem imoportoval postavu z jedničky do dvojky, měla míň životů než by měla mít. A jakékoli čachry s obtížností na tom nic neměnily. Ale stávalo se mi to jen u některých importů.
Ano, ano - byl a stále je s tím trochu problém - myslím, že hra při importu ignoruje počet HP postavy a "hodí" je znovu a jelikož většina z vás hrála na maximální životy, tak se nemůžete divit, že se vám sníží...
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 10.10.2005 22:41
Bydliště: Za devatero horami...

Příspěvek Napsal: 20.11.2005 16:39

Akorát, že to vžy sníží o stejnou hodnotu. Spíš jako kdyby bylo pokažený sejfko, ale zkoušel jsem to z několika a vždy to udělalo to samý. Skoro bych řekl, že je chyba někde v jedničce. Při importu postavy z jedné hry je to v poho, při importu jiné postavy z jiné hry to dá špatný životy.
Hole mágů to nejsou přeludy,
bývají na konci zdobeny žaludy.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 14:48

Bug: Rozdělení 25 bodů Imoen

Jak někteří z vás vědí, tak Imoen je zloděj na 7. úrovni. To by jí mělo garantovat 190 bodů k rozdělení mezi zldějské dovednosti. Naneštěstí vývojáři pravděpodobně původně počítali s Imoen na 6. úrovni a při přechodu na 7. pozapomněli přidat 25 bodů zlodějských dovedností a také 1 bod k THAC0. Její současné body jsou rozděleny takto (bez bonusů):
  • Hide in Shadows: 10
  • Detect Illusions: 0
  • Set Traps: 0
  • Open Locks: 70
  • Move Silently: 10
  • Find Traps: 75
  • Pickpockets: 0
Otázka pro vás je, do kterých dovedností byste přidali celkem 25 bodů z víceméně RP hlediska (možná si někteří z vás vzpomenou na podobný problém s Janem na bg.cz).
Naposledy upravil drake127 dne 3.4.2006 1:33, celkově upraveno 1
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 15:10

Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 2.10.2005 19:03
Bydliště: Somewhere in Vault

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 15:21

CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)


Obdobně, akorát bych dal 15 do Open locks a zbylých 10 do Find traps. 8-)
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 15:32

1. tohle se mi nezdá jako úplně RP řešení
2. i tak je to trochu zbytečné, protože s Imoen otevřete naprostou většinu všech skříní a odpastíte většinu všech pastí.
3. Co byste řekli dát pár bodíků do Hide in Shadows a Move Silently? Spolu s bonusy za obratnost a nějakými předměty se dá Imoen použít i teď, tak co to trochu ještě zlepšit.
4. Detect Illusions nebo Set Traps bych nechal být, protože k tomu Imoen nikdy neinklinovala narozdíl právě od skrývání ve stínu.
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 15:33

CrowX píše:Dal by som 15 do Find traps a zvyšných desať do open locks - inam to nemá zmysel dávať. 8-)


Ovšem drake127 napsal, že to má být z ohledem na RP.

+10 PP
+5 OL
+5 HIS
+5 MS
Kód: Vybrat vše, Rozšířit náhled
IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 15:39

Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 4.12.2005 16:03

CrowX píše:Ja som to myslel s ohľadom na RP - ak by mal niekto taký veľký rozdiel v jednotlivých schopnostiach tak to znamená, že sa na tie dve (open lock a find traps) špecializuje, nie? Takže by sa logicky cvičila práve v týchto a nie v hide in shadows a pod. 8-)

No, ale v Candlekeepu se taky stále skrývala do stínu a pozorovala mnichy místo aby páčila skříňky ostatních spolubydlících, ne? A taky už nějaké body v Hide má (a spolu s bonusy na tom není zas tak špatně).
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele
PředchozíDalší

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron