BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
Chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně Sarevoka
1) Slyšel jsem že jemožné z něj udělat dobrou postavu, přišel někdo na to jak ?
2) Slyšel jsem že je sním spojený nějaký Q, ví někdo jaký ?
3) Vítě někdo nějaké podrobnosti o jeho " Útoku smrtonoše " ?
1) Slyšel jsem že jemožné z něj udělat dobrou postavu, přišel někdo na to jak ?
2) Slyšel jsem že je sním spojený nějaký Q, ví někdo jaký ?
3) Vítě někdo nějaké podrobnosti o jeho " Útoku smrtonoše " ?
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Udělat z něj dobráka je vskutku možné, ale pokud si správně vzpomínám, tak příslušné dialogy jsou dělané přes interakce a tudíž odvislé na náhodě. Někdy na něj narazíš, někdy ne. Když se ti to povede, není myslím už tak těžké vysledovat "správné" dialogové možnosti.
Quest se Sarevokem je jasný - jedná se o BG1 . Ale v BG2 to zase ne (tedy pokud srovnávám třeba s Jaheiřiným questem ap.).
U útoku smrtonoše si nepamatuju přesně čísla .. snad je to nějak 3% šance na zásah za 200 HP?
Quest se Sarevokem je jasný - jedná se o BG1 . Ale v BG2 to zase ne (tedy pokud srovnávám třeba s Jaheiřiným questem ap.).
U útoku smrtonoše si nepamatuju přesně čísla .. snad je to nějak 3% šance na zásah za 200 HP?
Žralok, který štěká, nekouše.
- Datur Barbatus
- Sigilan
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17.6.2007 13:38
- Bydliště: HK
Se Sarevokem ve dvojce určitě žádnej quest neni.
Je to jeden z nejlepších válečníků ve hře a útok smrtonoše je dost zajímavá vychytávka. Sice nevim jak to funguje, ale hodně ho to zvýhodňuje oproti jinejm postavám.
Celou cestu po ToB jsem se s ním snažil mluvit tak aby to viznělo pozitivně a chvíli jsem si myslel, že se mu to přesvědčení konečně změní, ale nakonec to nedopadlo. Nevim kde je problém. Mluvil se mnou docela často a já se v něm snažil podpořit to dobré. Jak to má vůbec vypadat? Napíše se nějaká hláška, ve výpisu?
Prej takhle lze změnit přesvědčení i jiným postavám....vím akorát o Sarevokovi a Viconii.
Je to jeden z nejlepších válečníků ve hře a útok smrtonoše je dost zajímavá vychytávka. Sice nevim jak to funguje, ale hodně ho to zvýhodňuje oproti jinejm postavám.
Celou cestu po ToB jsem se s ním snažil mluvit tak aby to viznělo pozitivně a chvíli jsem si myslel, že se mu to přesvědčení konečně změní, ale nakonec to nedopadlo. Nevim kde je problém. Mluvil se mnou docela často a já se v něm snažil podpořit to dobré. Jak to má vůbec vypadat? Napíše se nějaká hláška, ve výpisu?
Prej takhle lze změnit přesvědčení i jiným postavám....vím akorát o Sarevokovi a Viconii.
"The only thing that stands between YOU and DEATH on the battlefield is the AXE you are wielding in your hands!"
Datur Barbatus
Datur Barbatus
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
No, třeba ti nenaskočil správný dialog .. vím, že se tam mluvilo o tom, co bude dělat dál (zapletla se do toho i případná přísaha) a docela důležitá odpověď byla něco ve smyslu, že cestu zla už zná a ví kam vedla. Přesvědčení se pak myslím změní samo bez jakékoliv hlášky.
Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Žralok, který štěká, nekouše.
- Datur Barbatus
- Sigilan
- Příspěvky: 44
- Registrován: 17.6.2007 13:38
- Bydliště: HK
Pamatuju si, že mi přísahal, že se nepokusí mě zabít a bude mou pravou rukou a slíbil mi věrnost. Ale o tom, že ví o cestě zla si nic nepamatuju.
Na jaký přesvědčení se mu to má změnit(aspon neutral?)
Na jaký přesvědčení se mu to má změnit(aspon neutral?)
"The only thing that stands between YOU and DEATH on the battlefield is the AXE you are wielding in your hands!"
Datur Barbatus
Datur Barbatus
Chaotic goodDatur Barbatus píše:Na jaký přesvědčení se mu to má změnit(aspon neutral?)
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Valiant
- Sigilan
- Příspěvky: 95
- Registrován: 6.1.2006 9:49
- Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Mení sa určite aj Viconii. Takisto treba voliť správne odpovede a na konci ToB bude presvedčenie zmenené.drake127 píše:No, třeba ti nenaskočil správný dialog .. vím, že se tam mluvilo o tom, co bude dělat dál (zapletla se do toho i případná přísaha) a docela důležitá odpověď byla něco ve smyslu, že cestu zla už zná a ví kam vedla. Přesvědčení se pak myslím změní samo bez jakékoliv hlášky.
Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator
Slovakia
Tower Of Deception creator
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovídal jsem na toto, proto jsem ji tam nezahrnul. Máš samozřejmně pravdu.Valiant píše:Mení sa určite aj Viconii. Takisto treba voliť správne odpovede a na konci ToB bude presvedčenie zmenené.drake127 píše:Jinak přesvědčení se mění ještě Anomenovi (ať tak či onak).. nemyslím, že ještě někomu dalšímu.
Datur Barbatus píše:Prej takhle lze změnit přesvědčení i jiným postavám....vím akorát o Sarevokovi a Viconii.
Žralok, který štěká, nekouše.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Potřbuju vědět: Když naberu Sarevoka v době, kdy mám pověst 20, neodejde mi? Vím, že se mi zaváže přísahou, ale herní principy jsou herní principy, že?
A ještě jedna otázečka: Neexituje nějaký mod, který by znemožnil zlým postavám odcházet při vysoké pověsti?
A ještě jedna otázečka: Neexituje nějaký mod, který by znemožnil zlým postavám odcházet při vysoké pověsti?
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
tak jsem se po letech odhodlal pustit do datadisku ToB a musim rict, ze jsem ho trochu podcenoval - je opravdu super. predpokladam ze jsem v podstate na konci (padl baltazar), ale jedna z veci, ktera me trochu trapi, je sarevok. cekal jsem, ze s nim budou nejake zajimave dialogy, + jsem samozdrejme nekde zachytil, ze mu v nich pujde zmenit presvedceni, ale krome 1 dialogu s imoen a jaheirou sarevok mlci jak zarezanej, proste s mou postavou od najmuti nepromluvil. a to schvalne nehraju sprinterskym zpusobem, jako SoA, takze postavy obcas nechavam vyrestovat apod. co s tim?
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
Pokud nechce mluvit, tak Ctrl+I, Ctrl+I, Ctrl+I - anebo AdvanceRealTime na CLUAConsoli.
Mně to pomohlo vždycky.
(Změna přesvědčení už je potom celkem hračka.)
Mně to pomohlo vždycky.
(Změna přesvědčení už je potom celkem hračka.)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
po chvilce ctrl-ovani mi doslo, ze to asi bude chtit aktivovat nejaky cheatovaci mod, coz se mi nechce. datadisk jsem dohral a sarevok celou dobu mlcel.:0/
Re: BG2: ToB: Sarevok - Tajemná postava
Rozhovory se Sarevokem jsou dost náhodné. Může se i klidně stát, že neuvidíte ani jeden. Mod Ascension tohle upravuje, Sarevok s vámi bude rozmlouvat v pravidelných intervalech.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END