Klerik a jeho božstvo
Klerik a jeho božstvo
Je nějaký jiný rozdíl Klerikem a Talovym knězem? Jaky Bohy jde pak ve hře uctívat jako Klerik? Talův kněz má prostě navíc blesk a ochranu, jinak je to samy co kněz?
Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý autora. │ Jen mrtvé ryby plavou s davem. │ Nikdo není dokonalý! I hovno má své mouchy. │ Být idiotem v očích blbce je rozkoší labužníka.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klerik/Talův kněz
Naprosto to samé co kněz kromě těch dvou kouzel navíc. Obecný klerik v BG nemá zmíněné žádné konkrétní vyznání, ale počítá se s tím, že slouží bohům podle přesvědční - dobré Lathander, zmateně dobré Mystra atd.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Klerik/Talův kněz
Omyl. Klerik má více kouzel zřejmě... Svých vrozených + kniha.Carlos píše:Naprosto to samé co kněz kromě těch dvou kouzel navíc. Obecný klerik v BG nemá zmíněné žádné konkrétní vyznání, ale počítá se s tím, že slouží bohům podle přesvědční - dobré Lathander, zmateně dobré Mystra atd.
Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý autora. │ Jen mrtvé ryby plavou s davem. │ Nikdo není dokonalý! I hovno má své mouchy. │ Být idiotem v očích blbce je rozkoší labužníka.
Re: Klerik/Talův kněz
Všichni kněží, mají stejný základní počet kouzel (bez bonusů za moudrost). Jednotlivé kity kleriků (Lathander, Helm, Talos) mají pak navíc různé speciální schopnosti.Sayboot píše:Omyl. Klerik má více kouzel zřejmě... Svých vrozených + kniha.Carlos píše:Naprosto to samé co kněz kromě těch dvou kouzel navíc. Obecný klerik v BG nemá zmíněné žádné konkrétní vyznání, ale počítá se s tím, že slouží bohům podle přesvědční - dobré Lathander, zmateně dobré Mystra atd.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klerik/Talův kněz
Vrozená kouzla - ať už máš na mysli Bhaalovy schopnosti (má každá postava, liší se dle přesvědčení) nebo speciální schopnosti od uctívaného boha (liší se podle Tempa, Lathandera, Helma - čili rovněž od přesvědčení). Přesto vyjma těch cca dvou kouzel navíc se neliší ,normální' klerik od specializovaného (toho s konkrétním bohem).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Klerik/Talův kněz
Jj, já měl asi omylem jinou postavu když sem to zkoušel A lze pak během hry uctívat nějaky božstvo? Např. klerik zaměřenej na nekromancii, to by se mi líbilo Jde toho nějak dosáhnout? Totiž např. v NwN si klerici zvolí 2 domény + božstvo hned na začátku. A vůbec povolání a rasy jsou v BG i oproti ID pozměněny a herní systém je taky trošku jiný, moc němu nemůžu přijít na kloub... Asi sem si zvykl na ID a NwN, popř. Torment. Např. OČ nejmenši, proč?
Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý autora. │ Jen mrtvé ryby plavou s davem. │ Nikdo není dokonalý! I hovno má své mouchy. │ Být idiotem v očích blbce je rozkoší labužníka.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
BG vychází ze starších AD&D pravidel (2. edice), stejně jako IWD, ostatní AD&D hry (P:T, IWD 2, NWN, NWN 2) jsou postavené na novější 3. edici, proto ty rozdíly.
Snižování OČ je naopak podle mého logické (a bylo i v Tormentu) - když něco snižuješ (v tomto případě šanci nepřítele na zásah), pak se odečítá tzn. máš OČ -3, nepřítel má třeba THAC0 15 na kostkách se hodí číslo a to musí být větší než THAC0, aby šlo o zásah, takže musí hodit 15+, s OČ -3 však musí hodit 18+ (což šanci na zásah dost snižuje). Takhle nějak to chápu já.
Ve hře žádná konkrétní volba k uctívání božstva není, ale chceš-li mít necro-klerika, myslím, že ti nic nebráni vybavit ho příslušnými kouzly.
Snižování OČ je naopak podle mého logické (a bylo i v Tormentu) - když něco snižuješ (v tomto případě šanci nepřítele na zásah), pak se odečítá tzn. máš OČ -3, nepřítel má třeba THAC0 15 na kostkách se hodí číslo a to musí být větší než THAC0, aby šlo o zásah, takže musí hodit 15+, s OČ -3 však musí hodit 18+ (což šanci na zásah dost snižuje). Takhle nějak to chápu já.
Ve hře žádná konkrétní volba k uctívání božstva není, ale chceš-li mít necro-klerika, myslím, že ti nic nebráni vybavit ho příslušnými kouzly.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re:
Vybavit jo, ale specializovat se na ně (bonusy a tak) je něco jinyho. Kromě toho ostatní pak podle toho reagují. A přesvědčení se podle toho taky odvíjí.Carlos píše:BG vychází ze starších AD&D pravidel (2. edice), stejně jako IWD, ostatní AD&D hry (P:T, IWD 2, NWN, NWN 2) jsou postavené na novější 3. edici, proto ty rozdíly.
Snižování OČ je naopak podle mého logické (a bylo i v Tormentu) - když něco snižuješ (v tomto případě šanci nepřítele na zásah), pak se odečítá tzn. máš OČ -3, nepřítel má třeba THAC0 15 na kostkách se hodí číslo a to musí být větší než THAC0, aby šlo o zásah, takže musí hodit 15+, s OČ -3 však musí hodit 18+ (což šanci na zásah dost snižuje). Takhle nějak to chápu já.
Ve hře žádná konkrétní volba k uctívání božstva není, ale chceš-li mít necro-klerika, myslím, že ti nic nebráni vybavit ho příslušnými kouzly.
Počkej počkej. OČ je šance na zásah nebo degradace zranění? Jestli máš zbroj (např. těžkou s OČ 8), tak je jasny, že s ní moc uhybat nebudeš, ale uděleny zranění se zredukuje, ne?
Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý autora. │ Jen mrtvé ryby plavou s davem. │ Nikdo není dokonalý! I hovno má své mouchy. │ Být idiotem v očích blbce je rozkoší labužníka.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Hm, nejede Torment a Shadows of Amn náhodou taky na AD&D 2nd?Carlos píše:BG vychází ze starších AD&D pravidel (2. edice), stejně jako IWD, ostatní AD&D hry (P:T, IWD 2, NWN, NWN 2) jsou postavené na novější 3. edici, proto ty rozdíly.
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Sayboot: Šance na zásash. Resp. vyhnout se zásahu - odolnosti na zranění se snad měří podle něčeho jiného.
Sadako: Já si myslím, že P:T bude něco jako AD&D 2,5 - změny povolání by tomu nasvědčovaly, stejně jako navyšování vlastností. Ale hádat se kvůli tomu nehodlám. A strkat ruce či jiné části těla do ohně také ne.
Sadako: Já si myslím, že P:T bude něco jako AD&D 2,5 - změny povolání by tomu nasvědčovaly, stejně jako navyšování vlastností. Ale hádat se kvůli tomu nehodlám. A strkat ruce či jiné části těla do ohně také ne.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Re:
OČ8 je kožená zbroj Jinak pokud máš těžkou zbroj, tak sice neuhneš, ale jsi pořádně opancéřovaný, takže se rána odrazí a nic postavě neudělá. OČ v podstatě vyjadřuje, jak lehké je strefit postavu do místa, které není "kryté" zbrojí. To, jestli trefíš postavu jen do "trochu slabšího místa ve zbroji", takže jí to vezme jen pár životů, nebo "pořádně" pak vyjadřuje hod na zranění u zbraně. Realističtější by samozřejmě bylo, kdyby i bonusové zranění bylo formou x-y a nikoli pevně stanovené, ale co už.Sayboot píše:Počkej počkej. OČ je šance na zásah nebo degradace zranění? Jestli máš zbroj (např. těžkou s OČ 8), tak je jasny, že s ní moc uhybat nebudeš, ale uděleny zranění se zredukuje, ne?
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Klerik/Talův kněz
Podivuhodné, že se to tak změnilo. To pak bude asi BGčkovské OČ -40 hodně předpotopní
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Klerik/Talův kněz
Mě to třeba přijde podle 3.edice logičtější, to bude asi díky M&M, které byly prakticky mými prvními RPG, a tam šla TZ nahoru.