BG2: Balduranovy předměty

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Neither
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 9.1.2010 22:23

BG2: Balduranovy předměty

Příspěvek od Neither »

V bg II jsem celkem nováček a tak by mě zajímalo když jsem našel ve vězení bhaalovu helmu a pak v obchodě hned měč tak esli když složim všechny jeho itemy tak budu mít za to ňáký bonusy nebo ne. :eh:
předem dik za odpovědi :salut:
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Neither: Pokud zde hodláš pobývat, používej prosím interpunkci. Ostatně viz.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: BG2: Bhaalovy itemy

Příspěvek od Field Mouse »

Neither píše:V bg II jsem celkem nováček a tak by mě zajímalo když jsem našel ve vězení bhaalovu helmu a pak v obchodě hned měč tak esli když složim všechny jeho itemy tak budu mít za to ňáký bonusy nebo ne. :eh:
předem dik za odpovědi :salut:
Nejedná se o Bhaalovy ale Balduranovy předměty - patřily hrdinovi Balduranovi, který založil Baldurovu Bránu, podle které se hra jmenuje.
Pokud je složíš všechny, tak žádný super item nevznikne, ale budeš mít docela dobré bonusy, jelikož tyhle předměty jsou poměrně silné. Pokud chceš složit jakýkoli super item, poraď se v docích s Cromwellem - bydlí na jihovýchodě - který ti řekne víc.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
ЇЯMA

Re: BG2: Bhaalovy itemy

Příspěvek od ЇЯMA »

Jaj já už si rikal co to je za predmety co neznam a on myslí baldurana.. Ksakru, jako by nějaký předměty co neznam existovaly..
Neither
Sigilan
Příspěvky: 11
Registrován: 9.1.2010 22:23

Re: BG2: Balduranovy předměty (pův. "bhaalovi itemy")

Příspěvek od Neither »