Tématické družiny

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
DeBracey
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 5.4.2010 18:57

Tématické družiny

Příspěvek od DeBracey »

Zdarec, měl bych několik dotazů, zatím jsem to tady sledoval jen na sucho. Hraju Baldur´s Gate už delší dobu a často. Tvořím si tématické družiny (veselá družina Robina Hooda, klan létajících dýk). Vždycky nějak vyvážím výhody oproti nevýhodám, abych nechodil po světě s polobohy, přidávám předměty, ale vlastnosti neupravuju.

Zajímá mě;

1) Jestli se dá vyrobit zbraň anebo předmět, pořípadě nějak upravit. Pro historické ale i románové postavy (klasické artefakty v jejich vlastnictví) , aby k nim pasovali.

2) Jak by šel k některé postavě přiřadit 'mazlíček'. Papoušek asi nebude, no standartní pes by snad problém nebyl.

3) Jak vytvořit 'Kit' anebo uzpůsobit postavu aby měla charakeristiky, podle určité historické osoby.


Chci si tvořit specifické družiny, podle knížek, filmů a seriálů. Většinou to jsou jen samí lidé a bojovníci, to se pak těžko něco tvoří.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Dotaz - družina

Příspěvek od Field Mouse »

Vyrábět nové zbraně a předměty lze, stejně jako upravovat NPC, jeslti se ptáš na tohle a existuje na to několik programů stáhnutelných z netu. Je to ale zároveň docela hodně složité. Já sám jsem si kdysi nějaký takový stáhnul (jméno si bohužel nepamatuju, ale prostě jsem to vygooglil). První věc, kterou mi udělal bylo, že se nějak nepohodl s češtinou a všechny háčky a čárky ve hře změnil na otazníky, takže byla nutná reinstalace. Na druhý pokus se mi jej podařilo rozjet správně, a nakonec jsem vytvořil zbroj, která hned po nasazení zabila hrdinu s tím, že původní účel byl jen aby byla kouzelná :) Celkem by ale neměl být i pro amatéra problém třeba vzít nějaký existující předmět a změnit mu název či popisek - je to jenom docela piplačka.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
DeBracey
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 5.4.2010 18:57

Re: Dotaz - družina

Příspěvek od DeBracey »

Tak snad se najde někdo, kdo by věděl jak na to. Chtěl jsem si vytvořit postavu bojového klerika Luthora Husse ze světa Warhammeru a rád bych pro něj sehnal obouruční kladivo, ale kladiva jsou jen do jedné ruky. Neznám žádného kouzelníka který by střílel z praku, v BG je to běžná věc. Chtěl bych pro něj nějaký meč, ale čistý kouzelník ho používat nemůže. V povídkách pokud jde nějaká družina na dobrodružnou výpravu, tak si neberou kovové zbroje. V kožených zbrojích mají postavy v boji problém. Kolikrát se do družiny nehodí žádný kouzelník, to pak boj nemůžu vyřešit firebalem, o vlastních magických ochranách a lámání cizích kouzel nemluvím. Nechtěl bych zbytečně moc magických předmětu, naopak obešel bych se i bez nich (pokud by jich nepřítel neměl tolik), spíš by mi pomohli nějaké kity pro postavy.
Tarreb
Sigilan
Příspěvky: 752
Registrován: 17.9.2008 16:14

Re: Dotaz - družina

Příspěvek od Tarreb »

DeBracey: Ten problém s kouzelníkem by mohl vyřešit mod Ashes of Embers. Mimo jiné umožňuje mágovi používat např. obouruční meč, pokud na něj má sílu.
V povídkách pokud jde nějaká družina na dobrodružnou výpravu, tak si neberou kovové zbroje. V kožených zbrojích mají postavy v boji problém.
Je na to také nějaký mod, který v zásadě upravuje zbroje k obrazu Falloutu - v kovové zroji budeš dostávat zásahy častěji, ale méně ti ublíží, v kožených naopak méně často, ale zásahy budou způsobovat větší požkození.
Až si vzpomenu na jméno toho modu, tak ho sem dám.
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

DeBracey: Když jim dáš vysokou obratnost, tak nemají v boji problém - obzvlášť v BG2 je pokovaných kožených obrovská spousta. Navíc tuším, že přes Shadow Keeper můžeš poměrně snadno nastavit obranné číslo jednotlivých postav, čili v tom je asi ten nejmenší problém. Co se mágů s obouručákem týká, opět přes SK nastav čaroději na první úrovni povolání bojovníka a udělej z něj dvoupovolání s tím, že bojovník samozřejmě neroste ale mág ano (akorát přes SK si nastav vzhled postavy, jinak ti coby dvoupovolání bude běhat v základních podvlíkačkách bez ohledu na róbu). Obouruční kladiva jsou v Icewind Dale, možná by ti možná sedělo lépe, pokud tedy tvoříš celé družiny; druhý díl je navíc na třetí edici D&D a tam už vůbec není problém udělat si skutečně družinu, kterou by sis představoval (i když k výsledku je to trochu delší štreka, ale přes export/import postav si ji můžeš trochu zkrátit).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
DeBracey
Sigilan
Příspěvky: 3
Registrován: 5.4.2010 18:57

Re: Dotaz - družina

Příspěvek od DeBracey »

Tarreb píše:v kovové zroji budeš dostávat zásahy častěji, ale méně ti ublíží, v kožených naopak méně často, ale zásahy budou způsobovat větší požkození.
No to by nebylo marné, za ten mod bych byl rád...

Nechci u postav navyšovat vlastnosti pokud zrovna nějakou nebyli pověstní. Ono je to pak i více hratelnější, dneska už jsem i pro nějaké to znesnadnění hry, alespoň je co řešit. Icewind Dale jsem chvíli hrál, ale moc mě to nechytlo, no zkusím vyhrabat ze šuplíku. Zkusím se tady i mrknout jak fachčí celý ten SK, některé funkce mi jsou neznámé.
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Dotaz - družina

Příspěvek od PostTrauma »

Ten mod se jmenuje Full plate & packing steel a je od The Gibberlings Three. Mě ale moc nezaujal, protože není moc vyvážený. Kožená je hrozně silná (stejné OČ s odolností navíc) a plátovky jsou na nic (špatné OČ nevyváží vysokou odolnost kvůli efektům jako vysátí úrovně, které tě zasáhnou).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“