Technické problémy

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

KEBULE: vypadá to, jako bys po dokončení instalace tu složku s Baldur's Gate přesunul jinam (nebo je ta udaná cesta správná?). Pokud to tímhle není, tak bude asi nejlepším řešením start > spustit > regedit a hledat všechno co nese název Baldur's Gate a mazat (pozor aby to nebyl druhý díl). Možná ale snad někdo má lepší řešení... :think:

Hmm, a vážně to nejde nainstalovat bez úspěšné odinstalace? Nesmíš totiž spouštět autorun, ale na 1 cd spustíš setup.exe a ten by ti instalaci nabídnout měl ne? V tom případě bys pak mohl tu původní BG prostě smazat a novou instalací by se chybné záznamy v registrech opravily.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Cesare: tenhle soubor hoď do override adresáře v bg2

http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs

Co by to mělo dělat - no, v prvé řadě by to ani při opakovaných pokusech nemělo spadnout ;-) V druhé řadě - cutscéna není "opravená", to je úmyslné, je pouze ustřižená cca polovina - jde pouze o to zjistit, zda to v téhle fázi spadne, nebo ne. Zkus to teda několikrát projet a pokud to spadne, je problém jinde.

Ještě dotaz - mágové se vždy plně shromáždí a pak teprve to někdy spadne, nebo se stane, že se někdy ani neshromáždí? Stihnou vždy říct aspoň jednu větu?
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Vlasák píše:...
Ještě dotaz - mágové se vždy plně shromáždí a pak teprve to někdy spadne, nebo se stane, že se někdy ani neshromáždí? Stihnou vždy říct aspoň jednu větu?
Dík moc, zkusím to.

Jinak, nejsem si 100% jistá, už jsem to zkoušela mockrát, ale mám dojem, že minimálně na "these are the prisoners from the disturbance blablabla" dojde vždycky, nebo přinejmenším skoro vždycky. Někdy dojde i na "what is known". Na jména myslím zatím došlo jen asi jednou dvakrát a dál jsem se už nedostala.

EDIT: Zatím jsem to zkoušela 2x nebo 3x a padalo to furt. Ještě tomu pár pokusů dám...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Jinak - nenašel by se tu někdo, kdo by mě přes tu cutscénu přetáh, když mu pošlu save?
Asi to ještě budu zkoušet nějak řešit, ale kdyby se nějaká dobrá duše našla... :pray:
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
KEBULE
Sigilan
Příspěvky: 919
Registrován: 20.10.2006 11:00
Bydliště: Já jsem doma tam, kde mám svůj hrnek... Tak a tohle není pravda hrnek jsem si rozbil...

Příspěvek od KEBULE »

MCZ: Díky ti ctihodný :-D Teď už budu muset jen najít čas hrát...

Ještě jednou dík a s pozdravem ...
...vždyť zaznívá,
zrána i k večeru.
Ten do srdce nůž zarývá,
do hrudi sekeru...
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Cesare: pokud chceš, přes tu cutscénu přetáhnout, to je věru nejsnadnější úprava ;-)

Pokud chceš hledat možnost opravy, tak opět zkus tohle:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs

Pokud tu cutscénu přeskočit, pak:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01A.bcs
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

Vlasák píše:Cesare: pokud chceš, přes tu cutscénu přetáhnout, to je věru nejsnadnější úprava ;-)

Pokud chceš hledat možnost opravy, tak opět zkus tohle:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01B.bcs

Pokud tu cutscénu přeskočit, pak:
http://vlasak.sigil.cz/MOVIE01A.bcs
Dík. Až v pátek dorazím domů, stáhnu a vyzkouším...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Vanda
Sigilan
Příspěvky: 845
Registrován: 30.7.2006 22:59

Příspěvek od Vanda »

Tak mám problém. Hraju za barda, právě jsem vyšla z podtemna a po rozhovoru s elfy jsem dostala kolíky a svěcenou vodu, na čež se ukázala hláška "družina získala předmět" "družina ztratila předmět", která se nyní cyklí a neustále se mi v inventáři objevuje adamintový prach. Nejsem si vědoma, že bych měla v báglu nějak drowské vybavení. Nevím co s tím, z podtemna už jsem zkoušla vyjít 4x a stále totéž. :cry:
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Vanda: hmm, to je docela zvláštní chyba. No, můžeš zkusit toto - do konzole napiš:

Kód: Vybrat vše

CLUAConsole:SetGlobal("DROWITEMCHECKDONE","GLOBAL",1)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Nemas nekde zasite drowske sipky do kuse? Problem je, ze jak jsou v baglu, nici se po jedne, a kdyz jich mas hodne, tak to zabere dost casu a dela to takovyto problem.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

a) Vlasáku, díky moc. Nakonec jsem tu cutscénu musela úplně vynechat, ale pomohlo to...
b) Nicméně se stejný problém vyskytl na začátku třetí kapitoly... S jinejma cutscénama, případně s těma snovejma sekvencema problém nikdy nebyl, ale tohle už je podruhý, co cutscéna na začátku kapitoly dělá potíže a asi to nebude náhoda...
Nápady, návrhy, řešení? Chjo...
Tahle druhá scéna dojela relativně daleko, určitě dál, než kdy dojela ta první, a je fakt, že zatím jsem to zkoušela jen jednou... (Spadlo to, když Irenicus promluvil k Imoen). Ale stejně by mě zajímalo, jaká čihošť v tom je...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Cesare: takže zabralo teprve to násilné "zkrácení", ta druhá nová úprava hledající možnost úpravy spadla taky?

Tohle pomalu vypadá na nějaký problém se zvuky - se zvuky namluvení těch hlášek. Je pak ale zvláštní, že to nedělá u snů. Je možné, že zvuky cutscén mezi kapitolami či ten "kapitolový" Irenicus jsou organizované v jednom archivu, kterýžto je nějak načatý, zatímco ostatní jsou v nějakém jiném. Ale mám pocit, že takhle dělené to není, že tam je pro namluvení jeden archiv.

Zase je tady možnost ta, že tě přes tu cs dostanu, anebo možnost dopátrat se zakopaného psa, což zřejmě bude vyžadovat několik pokusů a omylů. Taky bych ti mohl poslat zvuky od sebe (předpoklad, že jsou nepoškozené).

Zkus tu cs několikrát, vysleduj, kdy to padá, a zítra kdyžtak něco zkusím...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Vanda
Sigilan
Příspěvky: 845
Registrován: 30.7.2006 22:59

Příspěvek od Vanda »

Razfallow píše:Nemas nekde zasite drowske sipky do kuse? Problem je, ze jak jsou v baglu, nici se po jedne, a kdyz jich mas hodne, tak to zabere dost casu a dela to takovyto problem.
vidíš to to je nápad, hned na to juknu, ale mám pocit, že jsem skutečně nějaké omylem sebrala a pak zapomněla zahodit. ;-)

Edit: tak ne, nic takového, zkusím teda tu konzoli, i když jsem ji ještě nikdy nepoužila a ani nevím, jak se to dělá, ale snad na to přijdu. ;-)
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Vanda: Ale nejaky predmet s adamantinu mas, ne?

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Vanda: konzoli je třeba povolit v souboru baldur.ini, kde po sekci Program options napíšeš Debug Mode=1.

Pak načteš hru, tak ctrl+mezerník a vepíšeš do slova a do velkého/malého písmene přesně to, co jsem psal výše.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“