Fallout online


Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 9.3.2008 22:08
Bydliště: Sigil

Příspěvek Napsal: 24.9.2008 14:03

Fallout online

Dnes sa na nete objavila správa: " Masivně multiplayerová hra ze světa Falloutu dostala pracovní název Project V13, musí vyjít do roku 2014, Interplay pro ní otevřel novou pobočku v Jižní Kalifornii a najal vedoucího systémového designéra prvního dílu. "
odkaz: http://www.destructoid.com/interplay-s- ... 4812.phtml
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem

Příspěvek Napsal: 26.9.2008 20:30

Re: Fallout online

Jj taky sem četl že Bethsetha má s IP smlouvu na tohle dílko...
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 27.9.2008 11:13

Re: Fallout online

Bhaall píše:Jj taky sem četl že Bethsetha má s IP smlouvu na tohle dílko...
Na tohle dílko Bethesda právě žádnou smlouvu nemá.;-)
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem

Příspěvek Napsal: 27.9.2008 20:03

Re: Fallout online

Mno já myslel tohle:

Klauzule obsahuje specifickou podmínku, která říká, že IPLY ztratí veškerá zbývající práva, jestliže nezačne oficiálně vyvíjet do 24 měsíců od data uzavření smlouvy (stalo se 4. Dubna 2007). Také musí mít v daném časovém rámci k dispozici minimálně $30 milionů. Navíc potřebuje své MMO spustit do 4 let od oficiálního oznámení (= jeden z hlavních důvodů dosavadního mlžení, ne-li ten úplně hlavní) + bude Bethesdě platit 12% ze zisků plus určité „výpalné z hráčského předplatného“. Na druhou stranu dohoda jaksi nepokrývá otázky, jak má IPLY vlastně začít svůj vývoj ani jakým způsobem se může/nemůže k oněm třiceti milionům USD (nezapomínejte, že jsou pořád hodně ztrátoví).

1. srpna 2007 oznámila ZeniMax Media Inc., dceřiná společnost Bethesda Softworks, spuštění ZeniMax Online Studios. Tuto divizi si vzal do parády Matt Firor, uznávaný expert na poli online hraní, jenž bude divizi soustředit na komerčně zajímavý MMO segment trhu. To může eventuálně vést k Bethesdímu Fallout MMO, zvláště pokud Interplay v jednom ze smlouvou stanovených bodů selže (prozatím se spíš počítá s MMO ze světa The Elder Scrolls).

zdroj: Brahmína
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 3.1.2013 9:56

Příspěvek Napsal: 3.1.2013 9:58

Re: Fallout online

Čaute pařmeni. Měl bych dotázek jestli někdo nevíte o nějakém dobrém vesmírném RPG ve stylu Diabla. Jak se říká - Klikačku na nekonečné přívaly monster :-)
Díky předem za odpověď
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně

Příspěvek Napsal: 6.1.2013 9:48

Re: Fallout online

Vzpomínám si jen na Greed: Black Border a ještě o něco starší arkádovější Zax: The Alien Hunter.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 26.8.2013 8:36

Příspěvek Napsal: 26.8.2013 8:43

Re: Fallout online

Jsem ikely zvážit, co se bude používat a sport vlastně být užitečné pro stranu, když jste zvyklí spravedlivě.
"ONe Day I will be Part of your World.")
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron