Fallout 1 a 2
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
Jistě to tu už někde je, ale přesto - v toxických jeskyních tam, kde charname zachrání trappera od zlých gecků, je rozbitý generátor a výtah. Generátor, který prý napájí výtah, lze opravit v pozdější fázi hry s vyšším repair skillem. Dveře od výtahu ale otevřít nejsou, píše to, že je na to potřeba nějaké elektronické zařízení - jde takové někde sehnat? Kdesi jsem splašil elektronický otvírač zámků a ani s ním to nejde (a s lockpickem 100). Případně dá se přes ten výtah dostat někam, kde je to zajímavé, nebo tam nic není?
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Re: Fallout 1 a 2
Field Mouse,
dvere na výťahu otvoríš tým elektronickým pakľúčom, ktorý spomínaš. Najskôr ale musíš opraviť ten generátor. (Na otvorenie dverí stačí lockpick už okolo 60, mám to overené. Pakľúč si pri odomykaní vlož do zbraňovej pozície - do ruky, navyšuje to hodnotu skillu lockpick. Rovnako fungujú aj kliešte pri opravách.)
To podzemné skladisko je malé, ale nájdeš tam pár užitočných vecí a hromadu vzácnej munície.
dvere na výťahu otvoríš tým elektronickým pakľúčom, ktorý spomínaš. Najskôr ale musíš opraviť ten generátor. (Na otvorenie dverí stačí lockpick už okolo 60, mám to overené. Pakľúč si pri odomykaní vlož do zbraňovej pozície - do ruky, navyšuje to hodnotu skillu lockpick. Rovnako fungujú aj kliešte pri opravách.)
To podzemné skladisko je malé, ale nájdeš tam pár užitočných vecí a hromadu vzácnej munície.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
Hlavně je tam nejsilnější kulomet ve hře - bozar.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
Generátor jsem opravil, elektronický paklíč použil, ale pořád to píše, že to potřebuju otevřít elektronickým zařízením
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
Použils elektronický lockpick na dveře toho výtahu? Jinak nevím, čím to může být, leda nějaký bug.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
Ako píše PostTrauma - pri odomykaní musíš použiť priamo ten predmet (pakľúč), nestačí len klávesová skratka "2". Keď máš pakľúč v zbraňovom slote, klepni naň. Kurzor sa zmení na "zameriavací"; vtedy ním klepni na dvere. Tieto dvere som otvoril v každej verzii hry, netuším, prečo to blbne. Máš nainštalované nejaké mody?
Re: Fallout 1 a 2
Jak vůbec fungují ve Falloutu paklíče? Já je úplně nechápu.
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
! Mám to. První elektronický paklíč, který jsem používal, byl nějaký vylepšený elektronický paklíč a nefungoval. Pak jsem objevil, že v tankeru si lze koupit obyčejný elektronický paklíč a s ním už to šlo :)
A ten nejlepší kulomet jsem v tom skladišti neobjevil - ne, že bych jej potřeboval, ale ze zvědavosti, kde se tam nachází?
A ten nejlepší kulomet jsem v tom skladišti neobjevil - ne, že bych jej potřeboval, ale ze zvědavosti, kde se tam nachází?
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
Aha, tak za a) chyba v názvosloví a za b) by mě to stejně nenapadlo : )
A vysvětlení je nasnadě.
Ohledně paklíčů - zvyšují schopnost Lockpick, nicméně
A vysvětlení je nasnadě.
Fallout 2 Walkthrough píše:V nepatchovanej verzii tu (Toxic Caves, pozn.) bolo podstatne menej vecí: žiaden Combat Armor Mark II, žiaden Bozar, žiadna Plasma Pistol, menej nábojov. Taktiež ste nemohli použiť Electronic Lockpick MKII, aby ste otvorili výťah.
Ohledně paklíčů - zvyšují schopnost Lockpick, nicméně
Fallout 2 Walkthrough píše:[Toxic Caves] je jediné miesto v celej hre, kde potrebujete akýkoľvek zámočnícky nástroj (ibaže by bola vaša schopnosť Lockpick príšerne zlá).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
1) Jak vypadá Pip Boy? Co to vlastně je? Něco jako Ipod?
2) Perk Lepší Krytí - můžu užívat jeho výhod, pokud držím ruce zbraň pro boj beze zbraně? ( Boxer, energopěst )
3) Maximum u každé schopnosti je 300%?
4)K čemu je ta žlutá přístupová karta?
5) Na co je perk Balič?
2) Perk Lepší Krytí - můžu užívat jeho výhod, pokud držím ruce zbraň pro boj beze zbraně? ( Boxer, energopěst )
3) Maximum u každé schopnosti je 300%?
4)K čemu je ta žlutá přístupová karta?
5) Na co je perk Balič?
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
1. PipBoy by měl mít podobu hodinek nebo něčeho takového.
2. Řekl bych že ne.
3. Ve Falloutech 1 je to 200%, ve Falloutech 2 pak 300%.
4. Ehm, která konkrétně? : ) Předpokládám ale, že myslíš tu z vertibirdu v Klamathu a ta je k ničemu.
5. Na nic.
2. Řekl bych že ne.
3. Ve Falloutech 1 je to 200%, ve Falloutech 2 pak 300%.
4. Ehm, která konkrétně? : ) Předpokládám ale, že myslíš tu z vertibirdu v Klamathu a ta je k ničemu.
5. Na nic.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
Fakt? To jako vůbec nic neovlivňuje?5. Na nic.
Ták, další várka všetečných dotazů...
1. Co je to vertibird?
2. Je to jen můj dojem, že jsou chladné zbraně na hovno?
3. Je to jen můj dojem, že jsou společníci na hovno?
4. Jak se dostanu do té vojenské báze?
5. Nebyl by nějaký mod, který mění vzhled energozbroje?
6. Slyšel jsem, že se někde v Modocu lze oženit, co je na tom pravdy?
7. Proč je pevní pomoc naprosto k ničemu, oproti doktorovi?
- Field Mouse
- Sigilan
- Příspěvky: 656
- Registrován: 18.5.2009 14:50
- Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03
Re: Fallout 1 a 2
1. neurčitý futuristický létající stroj podobný vrtulníku
2. pokročilé chladné zbraně taky nejsou špatné, i když na unarmed asi nemají (ovšem to je jen můj názor, podle kterého na unarmed nemají ani střelné zbraně). Škoda, že ve hře není nějaký super vymakaný future-energo-oštěp
3. záleží jak je nastavíš, jak je vybavíš atd. Taky jaké preferuješ zbraně. Osobně se mi z NPC líbil akorát deathclaw, který jde naverbovat ve vaultu 13. Jinak pokud potřebuješ, tak většinu společníků můžeš v rozhovoru nastavit tak, aby moc nepřekážela a chovala se celkem rozumně.
4. když doneseš geck do své vesničky, tak by se měla objevit na mapě. Jinak tě tam taky pošlou v rámci úkolů některé NPC ze San Franciska. Pokud myslíš konkrétně jak se dostat z benzínky na tu základnu, tak možností je víc, třeba jdi úplně na sever a na stráže použij sneak.
5. nevím
6. ano, lze
7, Je mnohem míň účinná, což je asi dáno tím, že se všude válí milion knížek o první pomoci, takže je to prostě takový alespoň nějaký healing skill pro postavu, která do healing skillů nechce investovat skill pointy.
2. pokročilé chladné zbraně taky nejsou špatné, i když na unarmed asi nemají (ovšem to je jen můj názor, podle kterého na unarmed nemají ani střelné zbraně). Škoda, že ve hře není nějaký super vymakaný future-energo-oštěp
3. záleží jak je nastavíš, jak je vybavíš atd. Taky jaké preferuješ zbraně. Osobně se mi z NPC líbil akorát deathclaw, který jde naverbovat ve vaultu 13. Jinak pokud potřebuješ, tak většinu společníků můžeš v rozhovoru nastavit tak, aby moc nepřekážela a chovala se celkem rozumně.
4. když doneseš geck do své vesničky, tak by se měla objevit na mapě. Jinak tě tam taky pošlou v rámci úkolů některé NPC ze San Franciska. Pokud myslíš konkrétně jak se dostat z benzínky na tu základnu, tak možností je víc, třeba jdi úplně na sever a na stráže použij sneak.
5. nevím
6. ano, lze
7, Je mnohem míň účinná, což je asi dáno tím, že se všude válí milion knížek o první pomoci, takže je to prostě takový alespoň nějaký healing skill pro postavu, která do healing skillů nechce investovat skill pointy.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
4. Myslíš Navarro, Military Base, EPA nebo plošinu? (EDIT: Málem bych zapomněl na Sierra Army Depot.)
6. Stačí zajít za synem nebo dcerou prodejce meat jerky v Modocu a vyspat se s nimi. (na pohlaví PC nezáleží)
Zdá se, že Balič je totéž jako Silná záda, akorát nemá požadavky. Tedy přidává 50 lbs k váhovému omezení.
A Lepší krytí funguje, i když máš něco v ruce, ale nesmí to být vidět na postavičce.
Mimochodem pro lepší představu o Pipboyovi.
6. Stačí zajít za synem nebo dcerou prodejce meat jerky v Modocu a vyspat se s nimi. (na pohlaví PC nezáleží)
Zdá se, že Balič je totéž jako Silná záda, akorát nemá požadavky. Tedy přidává 50 lbs k váhovému omezení.
A Lepší krytí funguje, i když máš něco v ruce, ale nesmí to být vidět na postavičce.
Mimochodem pro lepší představu o Pipboyovi.
Naposledy upravil(a) PostTrauma dne 30.5.2010 23:08, celkem upraveno 1 x.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.