Stránka 23 z 24

Re: Voľná diskusia

Napsal: 31.7.2009 21:35
od Carlos
Frco: Trials of Luremaster snad žádné speciální předměty nepřidával. Mimochodem, dala se ta pevnost nějak opustit?

Re: Voľná diskusia

Napsal: 1.8.2009 0:46
od Frco
Nepridavala? :) Ved tam bolo zopar dost silnych zbrani, napriklad uz len scimitar Wind of Heaven si pamatam, ze bola velmi silna zbran a rad by som si pozrel co presnejsie robila...

Ten hrad sa nedal opustit, musel si to cele prejst, na konci killnut sefa a potom ta to teleportlo naspat do HoW hostinca.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 1.9.2009 19:28
od Welwet
nepověděl by mě tady někdo nějakou fakt dobrou a hodně exotickou družinu? chcu se zas vrátit k IWD2...ale nenapadá mě co udělat..?:)
zajímám se i družiny na HOF.. :twisted: :lol: :dancing:

Napsal: 1.9.2009 23:20
od Carlos
Mně bavila hra s družinou:

Half-Orc Thief - neutral evil
Duergar Mage - lawful evil
Drow Ranger - lawful evil (pomsta Drizztovi za 3. díl v sérii Temného Elfa :twisted: )
Gnome Cleric - chaotic neutral
Aasimar Paladin - lawful good
Halfling Sorcerer - chaotic good

Tohle je hodně exotické, podle mého názoru. Když o tom tak přemýšlím, možná opráším save :think:

Re: Voľná diskusia

Napsal: 1.12.2009 9:13
od Illuminating
Podle mě je hodně dobré složení:

Trpaslík-Bojovník
Trpaslík-Bojovník
Gnóm-Mág
Gnóm-Mág
Hobit-Zloděj
Člověk-Kněz

Základní čtveřice: Bojovník, Mág, Zloděj a Kněz ve družině jsou. Další Bojovník je skvělou volbou proto, že Hraničářovy schopnosti jsou zbytečné a Paladinovy taktéž, páč odvracení nemrtvých má už Kněz a ty slabé kouzla, které Palach má, jsou téměř zbytečná. A bojovník je z nich na boj zblízka nejlepší. Druhej Mág je taky super, ale ten může být klidně zaměněn za Druida nebo dalšího Kněze. Všichni tři mají užitečné a prakticky nutné kouzla. Akorát ta družina vypadá jako školka s učitelem. :mrgreen:

Re: Voľná diskusia

Napsal: 1.12.2009 20:47
od PostTrauma
Illuminating: Ohledně druhého mága je ještě dobrá alternativa sorcerer. A pak bych osobně zvolil jiné rasy, ale to je individuální (a taky záleží, jestli IWD nebo IWDII) : )

Re: Voľná diskusia

Napsal: 3.12.2009 21:34
od Welwet
dik za radu..ale takovouhle jednosmernou druzinu,to je pro me fakt o hubu..navic nehledam druzinu na lehke rush dohrani,spise neco extra a namety na druzinu ktera se jen tak nevidi..:)
jinak nesouhlasim ze palach je upa o nicem,..neni zas tak spatnej,to leceni se hodi,odvrceni take a do predu je v pohode..maxlemu warovi se rovnat nemuze ale neni na tom az tak hrozne ze by se to s nim nedalo dohrat na normalni/ pro lepsi tezkou..

Re: Voľná diskusia

Napsal: 3.12.2009 23:05
od PostTrauma
Tak zkus udělat třeba družinu šesti mnichů - některý řád se doslechl o potížích Desetiměstí a rozhodl se vyslat skupinku svých členů na pomoc : )

Re: Voľná diskusia

Napsal: 4.12.2009 21:25
od Carlos
Návrat do komnat Shaolinu? :-D

Re: Voľná diskusia

Napsal: 5.12.2009 1:11
od PostTrauma
No jo, ale v IWDII jich je jen osm : ) Skupinu samozřejmě vede zkušený Mistr Kung Pao, takže se dá předpokládat, že chrámovými zkouškami projedou jako zaťatá pěst bambusovou cihlou.

Btw by jistě bylo zajímavé pozorovat, jak by se mnich v družině postavil k nabídce duergarů na vyvraždění chrámu.

Re: Voľná diskusia

Napsal: 7.12.2009 22:51
od Welwet
nijak extra ne...dohral jsem to s mnichem jako hlavni postavou (byl zakone dobrej..) a zadne extra namitky nemel...ale samozrejme jsem je nezabil..:)

jinak navrh hezkej a predstava take,jen by me zajimalo,kde bych shanel vybavu a jestli by me to bavilo..
predpokladam ze ne .D

to bych taky mohl rovnou zkusit skupinku tempovich valecniku ,nebo cech bojovniku a spatne by na tom nebylo vlasne zadne povolani.. :lol: :lol: :lol:

Re: Voľná diskusia

Napsal: 8.12.2009 0:43
od PostTrauma
V zásadě šlo o to, že stačí si vymyslet nějaké dobré pozadí a družina už se ti vyplivne sama : )

Re: Voľná diskusia

Napsal: 8.12.2009 11:21
od Welwet
jasne..ale pozadi je hezke pri vytvareni,nebo pri premysleni..ale ve hre je ti na nic :))

Re: Voľná diskusia

Napsal: 8.12.2009 14:12
od PostTrauma
Je to tak, ale když chceš tu exotiku, tak to může být ten pravý způsob : )

Re: Voľná diskusia

Napsal: 29.4.2010 2:46
od AlieN
Jak přesně v IWD2, resp v DnD3e funguje určování obraného čísla co se týče předmětů?
Například mám hraničáře, který má Koženou zbroj pohybu a prsten ochrany +1 (odchylkový bonus +1... což jsem myslel že funguje jen na útoky z dálky, ale přitom to snižuje celkové AC), s čímž má AC 16 - a nijak se to AC nemění ani po přidání dalšího prstenu ochrany, ani po nasazení chráničů obrany +2 (bonus ke zbroji +2).