Otázky a odpovede

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
khadgar
Sigilan
Příspěvky: 58
Registrován: 14.1.2006 21:23
Bydliště: Toril - Useknutá ruka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od khadgar »

Mne sa to podarilo i ked to bolo dost o hubu. No v povodnej verzii je tam taky maly bug a to taky, ze si mozes nechat partu pri severnom vychode z miestnosti. Potom ti staci nalakat nieco velke co sa zasekne a dobit to. K tomu ci sa to oplati by som povedal ze ziskas pekne vecicky :-)
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Tak v mé důkladně opatchované verzi už tohle možné nejni... Ale aspoň nemusím řešit, zda to je či nejni přijatelné řešení ;-)
Btw k tomu titulu "mistr arény" či jak je třeba vyhrát na všechny obtížnosti se 7mi políčky nebo stačí se 3mi?
Uživatelský avatar
khadgar
Sigilan
Příspěvky: 58
Registrován: 14.1.2006 21:23
Bydliště: Toril - Useknutá ruka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od khadgar »

V tej opatchovanej verzii je tiez bug. Ked bojujes s greater feyrom tak sa zvykne premiestnit do miestnosti ku tvojej parte. Ked sa chces stat majster tak musis prejst vsetky obtiaznosti 1-10 a vyhrat vsetky urovne v kazdej obtiaznosti cize ziskat postupne 3, 4 az nakoniec 7 policok. Za kazdu dokoncenu obtiaznost mas urcity predmet a na konci este velka cena. Cize
by si mal ziskat 11 predmetov.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Khadgar: :shock: wow. Tak do tooh nepůjdu. Bych se tam mezitím zbláznil. Dotáhl jsem to do levelu 6 při získání 7 políček, ale už toho mám plný zuby. Radši budu hrát dál. Třeba příště za F/M/T ;-)
Ale díky za info.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Frosty píše:Nějak mi při čtení manuálu i při popiskách ve hře (IWD2) unikla hodnota rychlosti zbraně. Jen u jedné dovednosti je napsáno, že snižuje rychlost zbraně a kouzel o 1, ale právě tu rychlost zbraní jsem nikde nenašel.
Pokud vím, ve 3. edici jsou všechny zbraně stejně rychlé, pročež to zřejmě bude platit i v IWD2.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Anreil
Šifrovač
Příspěvky: 244
Registrován: 14.1.2006 23:48
Bydliště: Antor

Příspěvek od Anreil »

Kdo to vymyslel?(pochopil jsem správně, že to znamená, že obouručákem mávám stejně rychle jako dýkou?)
Nenávidím vás. Nenávidím sebe. Nenávidím cokoli co stvořil člověk, a proto vás všechny zabiju.
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

2 Ajantis: Na druhou stranu se však můžeš zrychlit útok a kouzlení perkem (dovedností)

Nevím jestli to s tím big feyrem je bug, ale dělalo mi to taky.

Ten system boju v arene jsem nikdy tak nejak nepochopil. Vim ze jednou jsem udelal vsech 10 obtiznosti (pák), ale moc chytry jsem z toho nebyl. Pokud jsem hral jednu obtiznost nekolikrat po sobe, nahodile to potrebný počet vyhraných polí měnilo a za vyhrané souboje jsem dostával kulový. Pokud se do toho zamichá souboj na x políček, tak to bylo 60 soubojů. To je dost na zblbnutí ne. :-?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Ajantis_CG_thief píše:
yenn píše:Pokud vím, ve 3. edici jsou všechny zbraně stejně rychlé, pročež to zřejmě bude platit i v IWD2.
To jako opravdu? :shock: Já myslel, že jsem tu informaci jen nějak... přehlédl. To je imho docela hloupé a až přehnané zjendodušení :-?
jj, je to tak, je tam pouze globální rychlost postavy bez ohledu na zbraň. Nevím, jestli tam jsou nějaké featy ala "Rychlý meč", který ti v boji s mečem přidá bonus k rychlosti, ale zbraně odlišené nejsou, což je... přece jen, divné ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Tokkar: pokud těm bojův v aréně dobře rozumím, musíš na každou obtížnost (1-10) vyhrát postupně se 3mi, 5ti a 7mi políčky, tzn... 150 soubojů? Opravdu šílené :shock:

Vlasák: tak tím u mě získala 3. edice dost mínusových bodů :roll:
Uživatelský avatar
Trandul
Sigilan
Příspěvky: 540
Registrován: 26.10.2005 19:16

Příspěvek od Trandul »

Mám problém, včera sem si pučl od AlmSiviho Icewind Dale I, teťka mlátim poslední hrobku(tu s dvěma patrama), vymlátil sem obě dvě podlaží a šel sem za tim druidem(nevim jak se menuje) a podle hry sem nic nezjistil. Tak sem se mrknul do návodu a tam píšou že mám zatáhnout za páku na prvnim sloupu, ale když na tu páku kliknu tak mi to řekne že to je zamčený a potřebuju klíč, mám pět klíčů ale vono nic.
Jak jste to mohli se mnou vydržet? Já byl tak strašně blbej. :-D
-------------------------------------------
Flower power
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Příspěvek od dodo »

Anreil píše:Kdo to vymyslel?(pochopil jsem správně, že to znamená, že obouručákem mávám stejně rychle jako dýkou?)
oki , asi som trochu nezachitil pointu tejto hadki :) , to ako "richlo mavas" so svojou zbranou zavisi na tvojej urovni a na tvojom povolani (bojovnik na visich urovniach ziskava dalsie bonusove utoki) , to ze s obojrucnim mecom mavas tak isto richlo ako s dikou je uz len graficke naznacenie utoku ale nic viac (jelikoz, nibrz ,ponevac ako som skor spomenul tak pocet tvojich utokov zavisi na tvojom povolani a na tvojej urovni)
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Trandul píše:Mám problém, včera sem si pučl od AlmSiviho Icewind Dale I, teťka mlátim poslední hrobku(tu s dvěma patrama), vymlátil sem obě dvě podlaží a šel sem za tim druidem(nevim jak se menuje) a podle hry sem nic nezjistil. Tak sem se mrknul do návodu a tam píšou že mám zatáhnout za páku na prvnim sloupu, ale když na tu páku kliknu tak mi to řekne že to je zamčený a potřebuju klíč, mám pět klíčů ale vono nic.
Musíš se dostat až ke Kresselackovi. Klíčem ke schránce je Talisman Černého vlka, který najdeš na stejném patře.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

dodo: Rychlost výpadu je u jedné postavy stejná, ať používá dýku, nebo obouručák.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatel
Sigilan
Příspěvky: 72
Registrován: 19.12.2005 9:49
Bydliště: Mezi židlí a klavesnicí

Příspěvek od Uživatel »

Bonusy na schopnosti z ruznych predmetu se v IWD2 nescitaji?
(ma napriklad smysl mit na postave vic nez jednu vec ze zimniho vlka naraz?)
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

Ano je tomu bohužel tak.
v IWD2 se v naprosté většině případu uplatňuje pouze bonus nejmocnějšího předmětu.
Existuje však několik málo výjimek (v kusech), na které si teď ovšem nevzpomenu. Chce to zkusit a mrknout na staty.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“