IWD2: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava


Sigilan
Registrován: 24.3.2008 14:11

Příspěvek Napsal: 21.3.2009 20:29

IWD2: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava

Nenasel jsem tady nic podobneho a vzhledem k tomu ze jsem si po letech nainstaloval IWD2 se zamerem projet i HoF, nedalo mi to abych nezabloudil na Sorcerers place a nejal se procitat vselijake POWER GAMING guidy. Inu pocteni je to zajimave. At uz je to vyber povolani ras a predevsim Multiclassovani, tak i jednotlive smerovani charakteru v ramci specializaci na urcitou cinnost jimi preferovanou...
Ale k jadru pudla:

Kdykoliv jsem hral IWD daval jsem snad kazde postave (kouzlicim predevsim) Feat - Improved Initiative. kteryzto by mel mit za nasledek redukci rychlosti zbrani i sesilani kouzel o 1, coz jsem pochopil tak ze napr. kouzla 5 urovne povetsinou sesilana s rychlosti 5 budou seslana s rychlosti 4 tedy rychleji a mohu a tedy driv, obdobne aplikovano u zbrani. Avsak ani v jednom pojednani jsem si nevsiml ze by nekdo tento feat vyuzival. Naopak jsom preferovany Featy jako Dirty fighting, apod, ktere se mi doposud jevily jako neucinne a nevyuzitelne.

Ptam se proto,

1) Funguje Feat improved initiative?
2) Jake Featy pouzivate vy?

PS: Prave jsem se na
Kód: Vybrat vše, Rozšířit náhled
http://www.gamebanshee.com/forums/icewind-dale-ii-31/improved-initiative-feat-bugged-60728.html
docetl vyjadreni nekterych hracu o ne-funkcnosti Improved initiative.
Takze zahajuji obecnou diskuzi o Featech v IWD2
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem

Příspěvek Napsal: 21.3.2009 21:26

Re: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava...

Ano na tu inciativu je fix, stáhneš hodíš si tu iniciativu konsolí a použiješ ji jako lektvar a už funguje v pořádku...

Ad featy: V IWD 2 jsou velmi zajímavé featy :) např. tebou zminované dirty fighting je velmi fajné a pro spellcastery se mi líbila specializace na element, třeba sem si dělal sólo ohnivou druidku a ta všechny tak kosila, že to přestalo být zábavné...
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 17.4.2008 22:11

Příspěvek Napsal: 23.3.2009 18:37

Re: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava...

Ty elementální featy jsou moc dobrý,já takhle udělal ultimátní zaklínačku až mě to skoro přestalo bavit,pač si v družině skoro nikdo ani neškrt.Mám verzi z extra klasiky a tam mi třeba ta vylepšená iniciativa fungovala krásně.Pro bojovníky jsem dával mocný útok a rozseknutí nebo taky vylepšený kritický zásah a ten feat spojenej s kritickýma útokama(50% zmrzačení 50% ještě něco).Pro zloděje a celkem vzato pro lučišníky jsem dával rychlou střelbu.To sem pak ani nestačil doplňovat munici a každá postava nesla zlodějovi tak 6 balení šípů.Jelikož se zabití kouzlem nepočítá,tak vyšel zloděj jako největší zabiják podle statistik.Když jsem nevěděl co zrovna dát,tak jsem volil uhýbání,odrážení střel a podobné power featy.

Pak featy,které jsem si snad nikdy nedal byla všechna zvýšení záchraných hodů,houževnatost,všechny lepší ověření diplomacie a zastrašování a podobné.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Příspěvek Napsal: 24.8.2009 4:36

Re: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava...

Dobré featy jsou podle mě: Rychlá střelba (must have) - všechny zbraně na dálku krom kuší, specializace na zbraň, power attack, cleave++, dodge, spell penetration, luck of heroes, improved critical (must have), deflect arrows, dash (jen to zrychlí hru, když to mají všichni), dirty fighting (bonus ke kritičáku)

Použít se dá: featy zlepšující saving throws (will pro fightera atp., stejně není co jiného dát), featy zlepšující skilly, spell focusy, weapon finesse (jen zloděj), expertise (občas), blind-fighting (když je volný feat, není to špatné)

K ničemu mi přijde: Toughness, Strong back, Forester (+2 wilderness lore, wtf?), featy na sneak attack.

Možná někdo pro ně našel využití, ale z popisu mi to přijde naprosto zbytečné.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Příspěvek Napsal: 16.1.2010 0:41

Re: Feats - vyuzitelnost, funkcnost, aneb Co si kdo dava...

Tak se mi trochu změnil žebříček featů.

1. Quick reload - pro kohokoli, kdo útočí na dálku (krom kuší, ty jsou zabugované)
2. Power attack - pro kohokoli, kdo útočí na blízko (alternativou může být Expertise u slabších postav)
3. Elementální featy pro kouzelníky (oheň, mráz pro arcane, oheň, blesk pro divine)
4. Improved critical - kritičáky jsou silné
5. Zbraňové featy - většině postav se vyplatí dát 4 levely bojovníka kvůli specializaci (pokud plánujete hrát na HoF)
6. Dodge - AC není nikdy málo
7. Spell focus - narozdíl od spell penetration funguje, hodí se na enchantmenty
8. Luck of heroes - záchranné hody se hodí
9. Heretic's bane - nepřátelských kleriků je habaděj, tohle proti nim pomůže
10. Heroic inspiration - když jde do tuhého, má to své výhody, stejně tam není nic lepšího

Mimochodem víte někdo, jaký přesně účinek má iniciativa? U kouzel ještě chápu, že to má snižovat dobu kouzlení, ale co to dělá v boji? (V BG byla zbraň s rychlostí/iniciativou 0, která přidávala útok navíc)
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron