Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2


Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Příspěvek Napsal: 26.7.2009 22:39

Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Ahoj všichni,
asi na mě budete koukat, jako na lamu, ale sem lama... :-D
ICW2 hraju už po druhý, ale až teď sem se zasek nad tim, co znamenaj vlastnosti zbrojí, oblečení a štítů. Googlil sem všude možně po pravidlech D&D3.edice, ale nikde nic.
Můžete mi pomoct prosím?
Zajímá mě hlavně co znamená u zbrojí vlastnost Postih na ověření zbroje. Je lepší když je -0, nebo -6?
Další věc, u předmětů (většinou oblečení) se objevuje vlastnost Odolnost: 1/- odolnost vůči něčemu. Co to znamená?
A poslední u štítů. Postih za zkoušku zbroje. Bude to asi podobný, jako u zbrojí, ale menuje se to trochu jinak.

Tak prosím pište raďte. Díky ;)

Popřípadě pošlete link na pravidla d&d
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země

Příspěvek Napsal: 26.7.2009 23:50

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Uh, z té češtiny (myslím překlad IWD2) si účelem nejsem jistý, ale co si pamatuji z pravidel 3. edice zpodobněných v NWN, tak u zbrojí jsou postihy na DEX a číslo 1/ může znamenat číselnou redukci poškození (oproti procentuální). Ideální by bylo, kdyby jsi ukázal nějaký screenshot, kde je vidět popisek nějaké konkrétní zbroje.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Příspěvek Napsal: 27.7.2009 8:07

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

tak třeba tady...
Obrázek

vlastnosti jsou většinou psaný pod sebou, ale tohle mi dělaj visty... ale už sem se zvyknul... :)
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil

Příspěvek Napsal: 27.7.2009 19:11

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Postih na ověření zbroje - ovlivňuje, přesněji řečeno snižuje, některé dovednosti (skilly), jako Ukrytí ve stínu, Tichý pohyb, Otvírání zámků aj. Proto zloději mají raději lehkou zbroj.

Odolnost: 1/ - Každé zranění (většinou jednoho typu, který je vypsán), které postava utrpí, bude sníženo o 1 bod.
Kód: Vybrat vše, Rozšířit náhled
IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.7.2009 22:30
Bydliště: pod postelí

Příspěvek Napsal: 27.7.2009 22:31

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

takže čím větší postih na ověření zbroje tím líp, chápu dobře? lepší je -0, než -6, je tak??

jinak díky :)
IC2Q 2,4GHz@1066 na ASUS P5E (Intel X38), DDR2 OCZ 2x2GB@1066, NVIDIA GF 9600 512 GDDR3@1800, WD Raptor 74GB, WD Caviar 640GB v CoolerMaster Elite 330, CoolerMaster Real Power 520W, Win Vista Ultimate x64
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země

Příspěvek Napsal: 28.7.2009 0:38

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Přesně tak.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 11.8.2009 16:39

Příspěvek Napsal: 16.8.2009 11:31

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

No...myslím že krom toho že to snižuje ty dovednosti tak že to snižuje i obraný číslo...
tzn když máš s bojovníkem obratnost třeba 16 tak máš +3 body..když má zbroj postih na 1 tak dovoluje mít jen jeden obrany za obratnost...tzn se obereš o 2 body s obratnosti..ale to už asi víš..?taky jestliže s postavou hraješ třeba na finty se zbraní tzn máš krátkej meč a nůž a jedeš na obratnost tak to sníží i útočné hody..stejně je to myslím i u luku a kuše

v baldurovi to bylo krapet jinat,tam mohla být obratnostu wárů velká a nesnižovalo to...
ale když najdeš dobrou plátovku šupnul bych ji na wara i i přes tu obratnost..
Obrázek
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 24.3.2009 19:11

Příspěvek Napsal: 16.8.2009 13:37

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

V IWD 2 je prakticky zbytečné dávat bojovníkovi velkou obratnost a těžkou zbroj, protože z té obratnosti nemůže těžit a je to k ničemu.Vyplýtvané body.
Něco jiného je, když chcete bojovníka s lukem a lehkou zbrojí.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan
Registrován: 11.8.2009 16:39

Příspěvek Napsal: 16.8.2009 17:02

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

no bojovníka lukem...mě bohatě stačil zloděj..to byl dostatečnej killer..
ale u bojovníka je obratnost jen na dvě zbraně...
Obrázek
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 24.3.2009 19:11

Příspěvek Napsal: 16.8.2009 17:05

Re: Vysvětlení vlastností zbrojí, oblečení, štítů - ICW2

Bojovník s lukem taky není špatný, hlavně má více útoků, a tu malou obratnost dožene zase vysokým základním útočným bonusem.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron