Realms of Arkania

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Realms of Arkania

Příspěvek od AlieN »

Čtvrté pokračování RoA je ve vývoji :dancing:
http://www.rpghry.cz/game.php?id=541&section=news#607
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

konec 2007? to nevydržim :-x
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Ale aspoň to někdy vyjde, a čekání mi zkrátí Oblivion, NeverwinterNights 2 a taky Witcher ;-) :-D
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlmSiVi »

Tak na to se fakt těším, jenom doufám že to zůstane v duchu minulejch dílů. Jestli to bude taková zábava jako Stíny nad Rivou, tak to bude super.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

yenn píše:
MCZ píše:AlieN: a to si neděláš srandu? On Attic ještě existuje? Resp. kdo má licenci? Resp. máš nějaké linky? ;-)
http://pc.hrej.cz/hry/rpg/drakensang-the-dark-eye/
No, nevypadá to špatně, ačkoli je svět RoA (tak jak jsem ho poznal ve třetím díle) víceméně klasické "elfogenní" fantasy, atmosféra byla ve Stínech naprosto perfektní, škoda, že jsem to kvůli podělanému technickému bugu nedohrál :-? . Ten nový díl, pokud budu mít konfiguraci, určitě vyzkouším ;-).

AlieN: díky za usměrnění ;-) .
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

O konfiguraci bych se moc nebál, z toho videa ta grafika vypádá docela jednoduše, bez všelijakých super efektů.
Jen mě trochu mrzí že souboje už nebudou na tahy ale jen pauzovací ala BG, protože souboje byly ve Stínech nad Rivou výborné.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Jo, souboje co si pamatuju celkem v pohodě (až na ty pitomé čtverečky), pravidla byla dobrá. Mimochodem, vždycky jsem se strašně smál, když jsem bojoval s ghůly (nebo co to bylo), to jejich přijímaní zásahů bylo dost komické :-D .
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Hmm, na animace ghůlů už si moc nevzpomínám, jen vím že byli v té hrobce pod hřbitovem.
Ty čtverečky se mi tam právě líbily, mohl si pak celý boj výborně naplánovat.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Takhle - čtverečky jsou pro tahový souboj naprosto debilní (rozuměj nespravedlivé ;-) ), ostatně proto seve všech tahovkách obvykle používají šestiúhelníky 8-).

Ghůlové - nejsem si přesně jistý, ale po zásahu vždycky nějak zvedli ruce nad hlavu, objevil se nad nimi kruh (svatozář?) a oni podivně "zatančili". Vím že to tak autoři nejspíše nemysleli, ale co naplat, když jsem se díky tomu málem svíjel na zemi ;-) .
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

MCZ píše:Takhle - čtverečky jsou pro tahový souboj naprosto debilní (rozuměj nespravedlivé ;-) ), ostatně proto seve všech tahovkách obvykle používají šestiúhelníky 8-)
nespravedlivé mi to nepřišlo, prostě může postava útočit jen do 4 směrů
kdyby to bylo na šestiůhelnících tak by byly souboje složitější a taky nepřehlednější
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Heleď, vážně to není samosebou, že se téměř všude užívají šestiúhleníky - z každého šestiúhleníku je to do vedlejšího stejně daleko, nenastávají žádné rozpory, jako u čtverců > pohyb šikmo - v případě RoA sebere 2x tolik akčních bodů co pohyb svisle nebo vodorovně - a přitom se postava nedostane dvakrát tak daleko jak by měla, tady vidím zásadní problém.

pro ilustraci ;-) (čísla představují čtverečky; 0 je prázdné pole; 1 je pohyb; 2 je start a 3 cíl):

vodorovně a svisle
3000
1000
1000
2113


šikmo
0013
0110
1100
2000
Naposledy upravil(a) MCZ dne 21.5.2006 0:30, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
emo_freak
Sigilan
Příspěvky: 309
Registrován: 29.9.2005 21:39
Bydliště: Ohio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od emo_freak »

MCZ píše:Ghůlové - nejsem si přesně jistý, ale po zásahu vždycky nějak zvedli ruce nad hlavu, objevil se nad nimi kruh (svatozář?) a oni podivně "zatančili". Vím že to tak autoři nejspíše nemysleli, ale co naplat, když jsem se díky tomu málem svíjel na zemi ;-) .
A kdyz xcipli uplne tak zahajlovali a jakoby se sami sezrali od ramen az k patam :)
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Tohle je pro mě skutečný kandidát na RPG budoucnosti. Ne nějaký Gothic 3, NwN či Oblivion. Snad se vrátí jedna legenda. A nejlepší byl Star Trail (druhý díl). :-)
Valgard
Sigilan
Příspěvky: 238
Registrován: 14.10.2005 14:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Valgard »

Ja som hral len trojku. Musím ale povedať, že ma to dosť chytilo, a to som to hral myslím že až po dohraní BG.

Na tejto hre mi vadila jediná vec, že vyhodnocovanie zranení pri súbojoch bolo veľmi rýchle (to farebné rozlišovanie) a tak som to nestíhal poriadne vnímať.

Bohužiaľ som to nedohral. Už ani poriadne neviem kvoli čomu. Niekde som ale čítal, že česká verzia (mal som tú z Gamestaru) obsahuje nejakú chybu, kvoli ktorej to nejde dohrať. Takže to asi zostane jedna z mojich nedohraných hier.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Valgard píše:Na tejto hre mi vadila jediná vec, že vyhodnocovanie zranení pri súbojoch bolo veľmi rýchle (to farebné rozlišovanie) a tak som to nestíhal poriadne vnímať.
Jo, to mi dělalo taky, a to i přesto že jsem to hrál na solidním šrotu :-?
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“