Stránka 1 z 1

Skripty

Napsal: 28.5.2006 10:09
od Valiant
Zdravím, páni 8-)

Mám skript, ktorý je priradený lokácii, a ktorý má robiť to, že keď sú konkrétne kreatúry mŕtve, nech sa aktivuje travel region, ktorý je na začiatku neaktívny. Bude to v takomto znení fungovať??
IF
Dead("VA#SHD01")
Dead("VA#SHD02")
Dead("VA#SHD03")
Dead("VA#SHD04")
THEN
RESPONSE #100
TriggerActivation("Tran0004",TRUE)
END
Dík za radu :roll:
Mimochodom, čau Vlasy :lol:

Napsal: 28.5.2006 10:21
od Razfallow
Jo, to by nemělo dělat problém.
Jiný způsob by byl

Kód: Vybrat vše

IF 
Global("SPRITE_IS_DEADVA#SHD01","GLOBAL",1) 
Global("SPRITE_IS_DEADVA#SHD02","GLOBAL",1)
Global("SPRITE_IS_DEADVA#SHD03","GLOBAL",1)
Global("SPRITE_IS_DEADVA#SHD04","GLOBAL",1)
THEN 
RESPONSE #100 
TriggerActivation("Tran0004",TRUE) 
END

Dalšia otázka...

Napsal: 2.6.2006 13:02
od Valiant
Zdravíčko, ako vždy, zase potrebujem poradiť. Chcem vytvoriť skript pre postavu, ktorý bude mať za úlohu robiť to, že keď sa kreatúre zníži počet HP pod 40% a bude sa nachádzať v blízkosti určitého trap regiónu, tak sa jej automaticky obnovia na plný počet. Toto má ale fungovať len dovtedy, pokým je trap región nastavený na hodnotu TRUE... Ak bude false, tak to fungovať nemá.... Dá sa to vôbec uskutočniť?? Ak hej, ako?? Toto skriptovanie je už nad moje sily... :cry:

Dík :-D

Re: Dalšia otázka...

Napsal: 2.6.2006 14:10
od Vlasák
Valiant píše:Zdravíčko, ako vždy, zase potrebujem poradiť. Chcem vytvoriť skript pre postavu, ktorý bude mať za úlohu robiť to, že keď sa kreatúre zníži počet HP pod 40% a bude sa nachádzať v blízkosti určitého trap regiónu, tak sa jej automaticky obnovia na plný počet. Toto má ale fungovať len dovtedy, pokým je trap región nastavený na hodnotu TRUE... Ak bude false, tak to fungovať nemá.... Dá sa to vôbec uskutočniť?? Ak hej, ako?? Toto skriptovanie je už nad moje sily... :cry:

Dík :-D
Nemám čas na podrobnosti, takže pár ideí...

Předně nechápu, které postavě se má obnovit to zdraví? Všem v dosahu, nebo jedné určité?

Range trigger má v parametru objekt, tj. tam bude jít protlačit i region skrze jeho název.

Životy půjdou skrze HPPercentLT

A teď, jak zjistit, zda je region true/false... nevím, zda je pro tohle nějaká podmínka - zkus projet v IESDP, zda tam něco takového bude.



Pokud ne, nevadí, může se to převrátit - script bude přiřazen tomu regionu a bude testovat Range postavy, počet jejích životů. Pokud je region false, tak afaik script neběží, pokud je true, tak běží - čímž by se vlastně vyřešila absence chybějící podmínky na stav regionu.

No a léčení by pak bylo kouzlo (např. upravené Heal, to lečí do maxima) seslané jako ActionOverride dané postavy.

Pseudokód:

IF
Range(panák, 10)
HPPctLT(panák, 40)
THEN
ActionOverride(panák, ApplySpell(léčení,myself))
END

A ono to imho tímhle druýhm způsobem bude i lepší ;-)

Napsal: 2.6.2006 17:24
od Valiant
No životy sa majú obnoviť konkrétnym kreatúram, ale to už vyriešim ja... Díky za skript...

Vlasy, teba dám do kreditov určite... ;-)