Mluvící předměty


Šifrovač Uživatelský avatar
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita

Příspěvek Napsal: 20.2.2007 17:13

Mluvící předměty

Ze srandy jsem zkoušela vytvřit mluvící předmě, resp. předmět, který by měl možnost rozhovoru, jako má Lilarcor. Přes DLTCEP jsem se podívala, že Lilarcorovy atributy vypadají takhle:

Obrázek

Když jsem ale v DLTCEPu zkoušela u nějakého jiného předmětu zakliknout Conversible, odmítalo se to zaškrtnout. Bude to fungovat až poté, co bych vytvořila nějaký Conversation label? anebo na možnost dalšího mluvícího předmětu můžu rovnou zapomenout?
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 20.2.2007 18:34

S souboru itemdial.2da musíš dopsat řádek pro ten tvůj předmět podle tvaru, co už tam je pro Lilarcor (tj. soubor itm předmětu, pak strref a pak soubor dlg daného předmětu). Pak se to všechno "zaškrtne" a "vyplní" za tebe.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník