Stránka 2 z 2

Napsal: 16.10.2007 14:26
od Valiant
Až taký expert na dialógy nie som, ale podľa mňa tam máš nasledovné chyby:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Trhni si ty běhno!~ GOTO Trhnisi
Tento riadok odkazuje na neexistujúci blok v dialógu. Zrejme chceš zakončiť úvodný rozhovor, takže namiesto GOTO Trhnisi by tam malo byť iba EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Hmm Tayo, a co tu u Devíti pekel děláš?!~ GOTO cotudelas
Tento riadok takisto odkazuje na neexistujúci blok v dialógu. Predpokladám, že chceš pokračovať v dialógu s Tayou, takže dialógový blok, ktorý chceš, aby nasledoval ďalej, musíš pomenovať cotudelas, a nie Carodej. Toto musíš premenovať takto:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN BEGIN cotudelas

SAY ~Co myslíš, že asi v téhle blbé kleci dělám!Ten čarofuk mě zajal...~

IF ~~ THEN REPLY ~Aha, jasně...co bys řekla tomu spojit síly a najít společně cestu ven?~ GOTO cesta

IF ~~ THEN REPLY ~Hehe, blbý co?~ GOTO Blby

END

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Hehe, blbý co?~ GOTO Blby
Tu platí to isté, čo v prvom prípade. Chceš zakončiť rozhovor, tak tam daj EXIT namiesto GOTO Blby

Keď chceš, aby rozhovor pokračoval ďalej, ak v predchádzjúcom dialógu hráč zvolí prvú možnosť, nasledujúci blok premenuj na cesta a nie Party. Takto:

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN BEGIN cesta

SAY ~Hmm, proč ne...~

IF ~~ THEN REPLY ~Eh, vlastně ne, nepotřebuju tě, ale nikam nechod!*smeje se*~ GOTO fuckoff

IF ~~ THEN REPLY ~Tak jdem, vypadneme odsud~ DO ~SetGlobal("Tayasepridala","LOCALS",1)

JoinParty()~ EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~ THEN REPLY ~Eh, vlastně ne, nepotřebuju tě, ale nikam nechod!*smeje se*~ GOTO fuckoff
To isté čo v prvom prípade. Koniec rozhovoru - Zameň GOTO fuckoff za EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN REPLY ~No jo tak teda pojd...~ DO ~SetGlobal("Tayasepdirada","LOCALS",1)
JoinParty()~ EXIT 
Špatný názov premennej. Namiesto "Tayasepdirada" zmeň na "Tayasepridala"

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN REPLY ~Tak to se pleteš děvče...~ GOTO Odmitnuta
To isté čo v prvom prípade. Koniec rozhovoru - Zameň GOTO Odmitnuta za EXIT

Kód: Vybrat vše

IF ~~THEN EXIT
Zbytočnosť, ak nechceš pridávať ďalšie možností odpovedí. Kľudne tento riadok zmaž.

Predpokladám, že toto je celý rozhovor, lebo ak nie, tak mnoho chýb, na ktoré poukazujem, tam vlastne neexistuju, ako napr. dialógové bloky, ktoré v origináli sú a sem si ich neskopíroval, apod....

Napsal: 16.10.2007 15:01
od Bhaall
Díky moc chlape ;-)

EDIT: installace proběhla v pořádku až na tuto chybu

Kód: Vybrat vše

ERROR:Error loading [NPC Taya/T1taya.baf]
Script vypadá takto:

Kód: Vybrat vše

IF
Global("Tayaexistuje",AR0602",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Tayaexistuje","AR0602",1)
CreateCreature("Taya1",[3584.2920],3)
END


Napsal: 16.10.2007 16:03
od Razfallow
Máš v tp2 správně uvedenou cestu k tomu bafu? Případně, je ten baf tam, kde je uveden v tp2?

Napsal: 16.10.2007 16:32
od Bhaall
Eh ted už ano :oops:

Ale ted mě to zase hází chyby v bafu..já bych se na to nejraděi vyprdla :(

řádek 5, slopec 1-11, co je na to špatně pls?

Napsal: 16.10.2007 16:50
od Razfallow
IF
Global("Tayaexistuje","AR0602",0)
THEN
RESPONSE #100
SetGlobal("Tayaexistuje","AR0602",1)
CreateCreature("Taya1",[3584.2920],3)

Chyběli ti uvozovky před AR0602.

Napsal: 16.10.2007 16:56
od Bhaall
Nj, díky Razi.

Hurey, už tam je, akorát, že má zelenej kruh a nemá mi co říct :) ale ona ŽIJE! :-P

Napsal: 16.10.2007 17:09
od Razfallow
Změň v cre Enemy-Ally na NEUTRAL a zkontroluj, zda má přiřazen správný dialog.

Napsal: 16.10.2007 17:30
od Bhaall
Už je modrá, akorát mi pořád nemá co říct, dialog má správný...

Napsal: 16.10.2007 17:36
od Razfallow
Zkontroluj si podmínky v dialogu v editoru.

Napsal: 16.10.2007 18:24
od Valiant
Nezabudni, že názov dialógového súboru sa zhoduje s tým, aký názov sa na začiatku dialógového súboru nachádza. WeiDU potom vie, ako výsledný skompilovaný .dlg súbor nazve, v tvojom prípade to bude T1Taya.dlg. Čiže napíš T1Taya do kolonky Dialog v DLTCEP. Podmienky vypadajú v poriadku.

Ak tam máš nejaký iný názov, zmeň to na správny.