Menší problém


Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 20.8.2007 21:59

Menší problém

Zdravim.

NEvíte někdo co může způsobovat, že červené pole ( neidentifikovaný předmět ) zakrývající předmět v inventáři, je posunuté? Používám IWD 2 grafiku.

Tady je Screen - všimněte si jak to červené je posunute, ale identifikovaný předmět už je vpořádku.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/a.jpg

Díky za pomoc.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 20.8.2007 22:41

BGSlayer: nemáš .bam té ikony příliš široký, tj. že z nějakého důvodu přečuhuje (či naopak nepřečuhuje, záleží, jak se to vezme) příliš doleva a nahoru? tj. pole "position" a jejich nastavení v .bamu...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 20.8.2007 23:56

Vlasák: Díky
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 11:39

Vlasák: Tak jsem zkoušel všechno možný a stále nic. Ten předmět v inventáři je správně, jen to červené pole je mimo! a dělá to u všech předmětů.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 15:09

BGSlayer: můžeš poslat screen, jak to vypadá te
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 15:49

Vlasák: JAk můžeš vidět červené i modré pole je mimo, samotný předmět je správně.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/d.jpg
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 17:30

No aji ten nadpis "Rychlé Předměty" je nějakej posunutej... :-?
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
offline  • 
ICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 18:59

BGSlayer: v BG2 používáš grafiku GUI z IWD, ok? Možná je tam problém v tom, že políčka pro předměty v IWD grafice (tj. "podkladová grafika") jsou trochu užší, nebo posunuté, než jak je namapované v BG2, a proto se to může takhle přečuhovat. Musel by ses podívat do .chu souborů a s těmi si zkusit pohrát. Ale to je spíš spekulace, i když by se to tam promítnout mohlo.

je to guiinv.chu, panel 2 a tam si pohrát s rozmístěním a šířkou těch elementů. Nejlépe si odvodit vzájemné vazby mezi bamy v bg2 a bg2 guinv.chu (zda odpovídá sířka elementu a bamu, odsazení toho rozmístění, posunutí v řadě stejných elementů atp.) a totéž mezi iwd verzemi souborů. Tím zkontrolovat, zda to sedí na iwd grafiku v mapování bg2 a případně zaexperimentovat s nastavením odsazení a posunutí či šířky v tom .chu.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 19:01

Nemůže být chyba v STONSLOT.bam (to sou ty políčka v inv)? Protože jsem přepsal originální s tím z IWD 1?

EDIT: TAk jsem to všechno zkusil, posunují se předměty ale né to červené nebo modré pole, to zůstává nezměněné!!! Nemá to pole taky nějaký svuj .bam soubor?
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 19:11

To je právě možné - stonslot.bam, což je právě použité v chu, může mít jinou šířku v iwd a bg2, což pak přináší i nutnost jiných posunů rozložení na obrazovce - protože podklad iwd může počítat se šířkou stonslot z iwd.

To, kde má hra co zobrazovat, ví z .chu souborů - pokud je podkladová grafika nějak posunutá hra to samozřejmě nereflektuje jen tak sama od sebe tím, že grafika podkladu je jinak - je nutné to tam specifikovat právě pomocí .chu mapování.

Problém je možná v tomhle, ale jistý si nejsem. Mám i pocit, že se to někde někdy řešilo, ale nevzpomínám si... zkus pohledat... ale nejprve zaexperimentoval s těmi .chu.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 12.12.2005 21:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek Napsal: 21.8.2007 20:51

PROBLÉM VYŘEŠEN

Problém byl v STORTINT(1-4).BAM, byla tam nastavena velikost na 38X38 a musí se to předělat na 42x42 :)

Díky za rady, Vlasáku.
offline  •  Zobrazit profil uživatele

Sigilan Uživatelský avatar
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha

Příspěvek Napsal: 22.8.2007 8:46

Tak super :-P
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron