Stránka 1 z 1

Menší problém

Napsal: 20.8.2007 21:59
od BGslayer
Zdravim.

NEvíte někdo co může způsobovat, že červené pole ( neidentifikovaný předmět ) zakrývající předmět v inventáři, je posunuté? Používám IWD 2 grafiku.

Tady je Screen - všimněte si jak to červené je posunute, ale identifikovaný předmět už je vpořádku.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/a.jpg

Díky za pomoc.

Napsal: 20.8.2007 22:41
od Vlasák
BGSlayer: nemáš .bam té ikony příliš široký, tj. že z nějakého důvodu přečuhuje (či naopak nepřečuhuje, záleží, jak se to vezme) příliš doleva a nahoru? tj. pole "position" a jejich nastavení v .bamu...

Napsal: 20.8.2007 23:56
od BGslayer
Vlasák: Díky

Napsal: 21.8.2007 11:39
od BGslayer
Vlasák: Tak jsem zkoušel všechno možný a stále nic. Ten předmět v inventáři je správně, jen to červené pole je mimo! a dělá to u všech předmětů.

Napsal: 21.8.2007 15:09
od Vlasák
BGSlayer: můžeš poslat screen, jak to vypadá te

Napsal: 21.8.2007 15:49
od BGslayer
Vlasák: JAk můžeš vidět červené i modré pole je mimo, samotný předmět je správně.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/d.jpg

Napsal: 21.8.2007 17:30
od Bhaall
No aji ten nadpis "Rychlé Předměty" je nějakej posunutej... :-?

Napsal: 21.8.2007 18:59
od Vlasák
BGSlayer: v BG2 používáš grafiku GUI z IWD, ok? Možná je tam problém v tom, že políčka pro předměty v IWD grafice (tj. "podkladová grafika") jsou trochu užší, nebo posunuté, než jak je namapované v BG2, a proto se to může takhle přečuhovat. Musel by ses podívat do .chu souborů a s těmi si zkusit pohrát. Ale to je spíš spekulace, i když by se to tam promítnout mohlo.

je to guiinv.chu, panel 2 a tam si pohrát s rozmístěním a šířkou těch elementů. Nejlépe si odvodit vzájemné vazby mezi bamy v bg2 a bg2 guinv.chu (zda odpovídá sířka elementu a bamu, odsazení toho rozmístění, posunutí v řadě stejných elementů atp.) a totéž mezi iwd verzemi souborů. Tím zkontrolovat, zda to sedí na iwd grafiku v mapování bg2 a případně zaexperimentovat s nastavením odsazení a posunutí či šířky v tom .chu.

Napsal: 21.8.2007 19:01
od BGslayer
Nemůže být chyba v STONSLOT.bam (to sou ty políčka v inv)? Protože jsem přepsal originální s tím z IWD 1?

EDIT: TAk jsem to všechno zkusil, posunují se předměty ale né to červené nebo modré pole, to zůstává nezměněné!!! Nemá to pole taky nějaký svuj .bam soubor?

Napsal: 21.8.2007 19:11
od Vlasák
To je právě možné - stonslot.bam, což je právě použité v chu, může mít jinou šířku v iwd a bg2, což pak přináší i nutnost jiných posunů rozložení na obrazovce - protože podklad iwd může počítat se šířkou stonslot z iwd.

To, kde má hra co zobrazovat, ví z .chu souborů - pokud je podkladová grafika nějak posunutá hra to samozřejmě nereflektuje jen tak sama od sebe tím, že grafika podkladu je jinak - je nutné to tam specifikovat právě pomocí .chu mapování.

Problém je možná v tomhle, ale jistý si nejsem. Mám i pocit, že se to někde někdy řešilo, ale nevzpomínám si... zkus pohledat... ale nejprve zaexperimentoval s těmi .chu.

Napsal: 21.8.2007 20:51
od BGslayer
PROBLÉM VYŘEŠEN

Problém byl v STORTINT(1-4).BAM, byla tam nastavena velikost na 38X38 a musí se to předělat na 42x42 :)

Díky za rady, Vlasáku.

Napsal: 22.8.2007 8:46
od Vlasák
Tak super :-P