Animace

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
Anyndur Sannesem
Sigilan
Příspěvky: 47
Registrován: 29.10.2005 17:11
Bydliště: Hradec Kralove
Kontaktovat uživatele:

Animace

Příspěvek od Anyndur Sannesem »

Newite kde by se dali sehnat jiz vyexportovany animace treba do gifu ? a myslim tim vetsinu postav co je v IE udelanych.......alespon lidi nebo elfy bych potreboval, bohuzel nikde moc nemuzu animace s elfy nebo lidmi najit....kdyz si to prohlidnu v Infinity Exploreru, tak tam treba lide jsou, ale problem je ten, ze maji takovy ty ulitle barvy, aby se to dalo nejak barvit ve hre...
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Tenhle link mi kdysi dával Jab (díky ;-) ):
http://dynamic.gamespy.com/~infinitum/i ... ims-ac.php

Nevím jestli tam ale najdeš všechno co budeš chtít. Jinak pokud vím, animace z BAMů jdou do animovaných GIFů vyexportovávat pomocí BAMWorkshopu.
Uživatelský avatar
Anyndur Sannesem
Sigilan
Příspěvky: 47
Registrován: 29.10.2005 17:11
Bydliště: Hradec Kralove
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anyndur Sannesem »

prave odsud sem si sosnul trpaslika...neiwm kde so heldat........a ten program se presne takhle jmenuje ?
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

No on ti ten BAMworkshop stejne moc nepomůže, protože s nim muzes vyexportovat postavy lidi a elfů, prave jen v tech ulítlých barvách.
To proto, že ty spravné barvy davá na klíčovací pozadí až engine.
Což bys mohl ručně udělat taky, ale ty práce s tím.

Je to tak Vlasáku :?:
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

No, já bych ze všeho nejvíce doporučoval pracovat zejména s DLTCEP a až jako doplňkově pak s BW. DLTCEP nabízí implementovaných mnoho možností potřebných "ze života" a konkrétně práce s paletami a exporty/importy bamů byly jednou z oblastí, na kterou byla v tomhle docela soustředěná pozornost.
Postavy humaidů jsou takhle "zprzněné" vzhledem k možnostem jejich externího obarvení (volba hráče/moddera, zbroje, pláště atp.)...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“