Stránka 1 z 1

Chitin.key

Napsal: 6.2.2008 21:45
od dodo
zdravim
takze, vytvoril som zopar drobnych modov, avsak prave tento subor chitin.key mi robi obavy. Niesom si isti ci by mi tie mody isli na inom pocitaci, kedze cela moja "instalacia" modu pozostava len z nakopirovania suborov do override, avsak viem ze moj editovaci program (NearInfinity) si istotne robi aj nejake zaznamy v chitin.key, neviete mi povedat ci je aktualizacia tohot suboru (na niejakom inom pocitaci) potrebna na to aby mohol byt aj dany mod uspesne nainstalovany?
vdaka

Re: Chitin.key

Napsal: 7.2.2008 0:00
od Vlasák
Pokud jde o malé mody, resp. pokud nejde o obrovské, nemusíš se chitin.key v podstatě zabývat. Jde o soubor, který určuje mapování, které herní soubory jsou v jakém bifu a kde jaký bif je (pro úplnost, bif je archiv herních souborů - není nutné ho využívat pro mody).

Tobě stačí pro instalaci modu nakopírovat tvé věci do override a přidání textů do dialog.tlk na koncovém počítači (a udržení vazby mezi tvými soubory a referencemi do toho dialog.tlk souboru na koncovém počítači). Tohle řeší právě weidu - pomocí něho můžeš kopírovat do override a přidat do dialog.tlk texty tak, aby byly správně udržené i reference v součástech tvého modu na ně.

Re: Chitin.key

Napsal: 7.2.2008 1:31
od dodo
:) vdaka , v pripade ze v hre nemenim ziadne "texty" je aj tak potreba menit ten dialog.tlk?

Re: Chitin.key

Napsal: 7.2.2008 10:00
od Vlasák
dodo: pokud tam nemáš texty (od dialogů, názvů kouzel, předmětů, nějaké popisky vyvolané scriptem, atd.), tak na dialog.tlk skutečně netřeba sahat.