Stránka 1 z 3

Jak začít s moddingem?

Napsal: 17.11.2005 10:19
od Zorgan Fenrirson
Zdravím vás pánové,mám takový dotázek,vyskytuje se někde na netu manuálek(nevím,jak jinak to nazvat) k IE?

Napsal: 17.11.2005 17:31
od Vlasák
Manuál pro modování IE by se nechal shrnout v "prolézání" ;-)

Velká část úspěchu je totiž ve zkušenostech... Bez toho se neodpíchneš... Pak je další část, která vyžaduje určitý fištrón - a toho někteří mají dost, jiní méně... a od toho jsou právě fóra a tutory a to je celá podstata všeho ;-)

Tady udělám takové sestupné schody ;-)

Prolézej vše pomocí Infinity Exploreru...
Prolézej vše pomocí DLTCEP/NI...
Prolézej tutorialy...
Prolézej fóra...

Napsal: 17.11.2005 23:39
od MCZ
Vlasák: přidal bych ještě jeden důležitý schůdek:

Ptej se Vlasáka ...
;-)

Napsal: 18.11.2005 13:09
od Razfallow
Nějaké ty tutorialy

Jak na to?

Napsal: 23.11.2005 13:26
od Zorgan Fenrirson
A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku? :roll:

Re: Jak na to?

Napsal: 23.11.2005 13:43
od drake127
Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku? :roll:
Nejdřív třeba prolez jak vypadají předměty, co se kde schovává a až trochu pochopíš o co jde, zkus nějaký předmět (kouzlo, cokoliv) upravit. Viz. Vlasákova prolézací metoda.

Napsal: 23.11.2005 16:33
od MCZ
Zorgan: možná bys měl najít něco, co tě bude bavit nejvíce, čili se spíše soustředit jen na jednu oblast (grafika, programování, ...), ale samozřejmě - pokud tě bude bavit vše, klidně (já mám třeba dodneška fóbii z efektů ;-) ).

Re: Jak na to?

Napsal: 24.11.2005 0:29
od Vlasák
Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku? :roll:
Nejlepší je skutečně začít s předměty, jak říká drake - tam se totiž prolíná jednak dost věcí a druhak v takové docela "hmatatelné" podobě.

Já osobně zase začal v podstatě kity, tam se toho koneckonců mele taky dost (kde nakonec ne ;-) ) 8-)

Ale vzpomněl jsem si na jedno takové retro, které povídá o tom, jak začít:
Introduction to Editing IE Games by KenTeamBG ;-)
Řídit se jím v dnešní době pravděpodobně moc nepůjde, ale přece jen imho stojí za to si to trochu projít... ;-)

Re: Jak na to?

Napsal: 23.5.2006 7:59
od Zorgan Fenrirson
Vlasák píše:
Zorgan Fenrirson píše:A čím bych měl začít,jak na to?Nějaké rady do začátku? :roll:
Nejlepší je skutečně začít s předměty, jak říká drake - tam se totiž prolíná jednak dost věcí a druhak v takové docela "hmatatelné" podobě.

Já osobně zase začal v podstatě kity, tam se toho koneckonců mele taky dost (kde nakonec ne ;-) ) 8-)

Ale vzpomněl jsem si na jedno takové retro, které povídá o tom, jak začít:
Introduction to Editing IE Games by KenTeamBG ;-)
Řídit se jím v dnešní době pravděpodobně moc nepůjde, ale přece jen imho stojí za to si to trochu projít... ;-)
Mám hotový .dlg ke svýmu NPC,ale nevyznám se v úpravách v nearInfinity,co je to death variable a jak mám svojí postavě přiřadit dialogy a historii postavy? :oops:

Napsal: 23.5.2006 8:14
od Tokkar
Tady je Razův překlad návodu - http://addoncz.gamestar.cz/tutorialy/NPCtutorial.txt

A vůbec pár užitečných rad najdeš na BG2 Add-Onu - http://addoncz.jinak.cz/viewforum.php?f=4

problémy s dialogem

Napsal: 23.5.2006 16:30
od Zorgan Fenrirson
Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze

Re: problémy s dialogem

Napsal: 23.5.2006 16:35
od Razfallow
Zorgan Fenrirson píše:Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze
Jak jsi ho vytvářel?

Re: problémy s dialogem

Napsal: 23.5.2006 16:41
od Zorgan Fenrirson
Razfallow píše:
Zorgan Fenrirson píše:Když si chci v NearInfinity otevřít svůj dialog,tak mi to píše:Error reading ZERTHAN.DLG Unsupported version:N Ze
Jak jsi ho vytvářel?
Opsal jsem to z teho manulálu,akorát jsem změnil jméno....
napsáním .txt v aplikaci wordpad a následným přepsáním koncovky....
děláse to nějak jinak,že jo....no jo sem mamlas :oops:
Měl sem použít to Weidu že?Teďka sem si ho stáhl :oops:
Hodně se omlouvám,že takhle vopruzuju,já bych se to rád naučil :cry:

Napsal: 23.5.2006 16:50
od Razfallow
Takže jsi nejdříve vytvořil .d soubor, kde jsi měl něco takového:

IF ~~ THEN BEGIN 0
SAY ~Bla bla bla~
IF ~~ THEN REPLY ~Jistě.~ EXIT
END
... atd.

Stáhl sis WeiDU, rozbalil a weidu.exe jsi společně s tvým .d souborem nakopíroval do adresáře hry.

Pak jsi spustil příkazový řádek, najel jsi do adresáře hry a napsal jsi příkaz:
weidu jmeno_tveho_souboru.d

Což vytvořilo .dlg soubor, který jsi pak nakopíroval do složky override?

Napsal: 23.5.2006 16:56
od Zorgan Fenrirson
Razfallow píše:Takže jsi nejdříve vytvořil .d soubor, kde jsi měl něco takového:

IF ~~ THEN BEGIN 0
SAY ~Bla bla bla~
IF ~~ THEN REPLY ~Jistě.~ EXIT
END
... atd.

Stáhl sis WeiDU, rozbalil a weidu.exe jsi společně s tvým .d souborem nakopíroval do adresáře hry.

Pak jsi spustil příkazový řádek, najel jsi do adresáře hry a napsal jsi příkaz:
weidu jmeno_tveho_souboru.d

Což vytvořilo .dlg soubor, který jsi pak nakopíroval do složky override?
Neee,jakej příkazovej řádek,když já si teďka to weidu stáhl a nevim co s ním mám dělat :-?
Ten .d soubor mám,to mi bylo jasný(jeho vytvoření bylo v poho,nebylo to jenom opisování..chápu to).
Ale nevim co s tím dál,soubor Zerthan.cre mám už hotovej,ale jak to provázat nevim :oops: