Ošéfování skriptu lokace


Sigil Team Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic

Příspěvek Napsal: 12.12.2005 0:18

Ošéfování skriptu lokace

Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumně toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Naposledy upravil drake127 dne 13.4.2006 16:23, celkově upraveno 1
Žralok, který štěká, nekouše.
offline  • 
Zobrazit autorovy stránky
 •  Zobrazit profil uživatele

Dabus Uživatelský avatar
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil

Příspěvek Napsal: 12.12.2005 1:22

Re: Ošéfování skriptu lokace

drake127 píše:Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumě toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?


Teď nevím, jestli myslíš přesně toto, ale použil jsem to u Teleportu:

Kód: Vybrat vše, Rozšířit náhled
ACTION_IF FILE_EXISTS ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
EXTEND_TOP ~Ar0021.bcs~ ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~
END

ACTION_IF NOT FILE_EXISTS  ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
COPY ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~ ~override/AR0021.bcs~
COPY_EXISTING ~AR0021.are~ ~override~
WRITE_ASCII 0x94 ~AR0021~
END


Myslím, že možnost, že by existoval skript se stejným názvem jako nějaká lokace a nebyl k ní přiřazen, snad ani není možná.
Kód: Vybrat vše, Rozšířit náhled
IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
offline  • 
Zobrazit autorovy stránkyICQ
 •  Zobrazit profil uživatele

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron