Stránka 1 z 1

Ošéfování skriptu lokace

Napsal: 11.12.2005 23:18
od drake127
Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumně toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?

Re: Ošéfování skriptu lokace

Napsal: 12.12.2005 0:22
od Razfallow
drake127 píše:Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumě toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Teď nevím, jestli myslíš přesně toto, ale použil jsem to u Teleportu:

Kód: Vybrat vše

ACTION_IF FILE_EXISTS ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
EXTEND_TOP ~Ar0021.bcs~ ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~
END

ACTION_IF NOT FILE_EXISTS  ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
COPY ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~ ~override/AR0021.bcs~
COPY_EXISTING ~AR0021.are~ ~override~
WRITE_ASCII 0x94 ~AR0021~
END
Myslím, že možnost, že by existoval skript se stejným názvem jako nějaká lokace a nebyl k ní přiřazen, snad ani není možná.