Nový Quest Mod Paladins of Faerun

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák píše:Paráda, další svěží vítr do českých modařských luhů a hájů 8-) Takže vida, že i u nás se postupně může narodit docela početná moddingová enkláva ;-)
Kolik nás je zatím?? Jak říkám já sem o vás ani nevěděl...
Novinky v modu - nové ikonky v hře... ( většinou z IWD 2 )
- nové ikonky a animace všech BG 2 kouzel ( z IWD 2 )
- nové animace kreatur ( z IWD 1 , PST, IWD 2 )
- nové ikonky pro items ( z IWD 2 )

Vše je už hotové

Zbývá: Items od Obiho, dodělat mini questy, upravit na finální verzi 1
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

Už se na tom dělá už se na tom maká, do Vánoc doufám stihnu první várku
155 předmětů a pojedu dál. No mám co dělat. Zatím mám zhruba 1/3, takže si myslím že to stíhám. No, budu informovat až udělám další významný krok v předmětech
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

Cau klucí, docela by mě zajímalo, jak jste se dali DOHROMADY na takové veledílo?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

Tokkar píše:Cau klucí, docela by mě zajímalo, jak jste se dali DOHROMADY na takové veledílo?
Za prý k tomu přispělo to že jsme z jedný třídy. Slayer n tom pracoval sám o všem mi povídal a já mu to schvaloval. A protože miluju rpg tak jsem se s ním domluvil že mu budu pomáhat a stal se ze mě item creator :-D
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

Chceš říct, že těch minimálně 6 spolupracovníků chodí do jedné třídy? :shock:
To by teda byla fakt klika. :-)
A taky by pak nebyl div, že vám to tak odsejpá.
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Nechci vám nijak kazit radost, ale na screenshotech vidím, že máte ve svém modu i věci z jiných - portréty a pak především grafiku GUI - máte na to povolení?
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

Tokkar píše:Chceš říct, že těch minimálně 6 spolupracovníků chodí do jedné třídy? :shock:
To by teda byla fakt klika. :-)
A taky by pak nebyl div, že vám to tak odsejpá.
Tří jsme ze třídy a zbytek je z příbuzenstva slayera
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

MCZ píše:Nechci vám nijak kazit radost, ale na screenshotech vidím, že máte ve svém modu i věci z jiných - portréty a pak především grafiku GUI - máte na to povolení?
Na těch pozdějších screenshotech už to vypadá, že používají normální engine bg2. ;-)

Mě by s píš zajímalo, kdo zodpovídá za gramatickou správnost vaší angličtiny. Přec jen, je to velké sousto pro Čechy. ;-)
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

MCZ : portréty jsou z jedné stránky, tam se o tom že by někomu patřili nikdo nezminoval.... GUI není nikoho pouze podklady sem použil, které jsou volně ke stažení na blackwyrmlair...

Tokkar: 1 je ze třídy, 2 kamoši + moje ségra která po ukončení bude vše překládat do angličtiny

JAB: všechno bude přeloženo do kvalitnější angličtiny až ke konci než mod vyjde, to co je na screenech je pouze ukázka grafiky a ne angličtiny

MCZ : scválně mi ukaž kde najdeš stejný GUI - dělal sem to sám - pouze mám podklady jak ssem už říkal z "lesního" GUI...

Další dotazy? Prosím napište zatím zdarec

Jo k těm portrétům- jesi někdo používáte stejnej tak to sorry... :-(
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Jen je tu jedinná věc která mi děla starosti... ted mod bude mít kolem 600 MB a nevím jesi každej to dokáže stáhnout... Nemůže mi někdo poradit?
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

BGslayer píše:Jen je tu jedinná věc která mi děla starosti... ted mod bude mít kolem 600 MB a nevím jesi každej to dokáže stáhnout... Nemůže mi někdo poradit?
Předpokládám že nejvíce prostoru budou zabírat obrázky úrovní. Toto se již řešilo a přišlo se na to, že se ty obrázky převedou do jpg a na stroji hráče zpět do bmp (Raz by mě mohl doplnit - třeba link kde jsem to četl, já už si nevzpomenu).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

drake127: TISpack
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Vlasák píše:drake127: TISpack
Díky.

Už jsem taky našel, kde jsem to četl: http://addoncz.jinak.cz/viewtopic.php?t=239
Naposledy upravil(a) drake127 dne 13.4.2006 17:21, celkem upraveno 2 x.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

BGslayer píše:MCZ : portréty jsou z jedné stránky, tam se o tom že by někomu patřili nikdo nezminoval.... GUI není nikoho pouze podklady sem použil, které jsou volně ke stažení na blackwyrmlair...
:arrow: http://www.bg2mody.czweb.org/screen11L.jpg
ten GUI je z jednoho GUI modu (http://www.blackwyrmlair.net/%7Echevar/guimod1.html) a ikony vlevo (kněžská kouzla, nastavení, ...) jsou z Glory of Istar (http://www.dragonlancetc.com) - obojí autory má! A i na té stránce s portréty je určitě kontakt na správce webu. To že to je volně ke stažení znamená, že to můžeš použít pro sebe a ne tím bez optání obohatit své dílko. Nechci vás linčovat, ale je to jistá slušnost, se v takovém případě zeptat, byť to autor nemusí nikde písemně vyžadovat. Mohly by potom z toho být problémy.

A detail na závěr - vyvíjíte to asi na české verzi bg2, že? Ta má taky autora... ;-)
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

okej zeptám se jich na blackwyrmlair a na glory of istar... Ne vyvíjí se to na normálním BG2 engine

A ikonky a GUI z IWD 2 se snad používat může nebo taky ne?

Ale o screenech sem to nevěděl... To se přiznávám, ale pokuď vím co sem hrál všechny ty mody, hodně jich používá portéty, které jsou asi tak na 6 web stránkách... Takže je pravda že by s tím moh bejt problém? s portréty? Samozřejmě si už nepamatuju kde sem je sehnal, takže nevím jak bych se jich ptal... Poradí někdo kromě kritického MCZ?
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“