savegame editor/konzole u pst?

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
yossarian
Sigilan
Příspěvky: 45
Registrován: 4.11.2005 17:45

savegame editor/konzole u pst?

Příspěvek od yossarian »

ahoj, existuje něco takového (savegame editor/konzole) i pro pst? podotýkám jenom, že nemám na mysli editory atributů (těch jsem našel dost), ale editor "herních proměnných" - chtěl bych v curstu po návratu z baatoru potkat greater glabrezu z moridorovy skříňky a nevím jak to zařídit (bo se mi v důsledku nějakého bugu sama od sebe změnila na moridorův drahokam a aoskarův kněz už neměl nic na práci).
tak mě napadl nějaký savegame editor jako byl třeba u bgII (kde se daly nastavovat/měnit výsledky herních událostí) a nebo ho tam šoupnout pomocí konzole (jenže nevím jak ji vyvolat, lze-li to vůbec) ...
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Konzole v PST není. Zkusil bych Variable Checker nebo Near Infinity.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MCZ »

Co se týče konzole, vždycky mi vrtaly hlavou ty kousky grafiky, co se v engine povalují a jasně předstvují příkazový řádek. Jenže jej asi před vydáním hry zrušili (i když těžko říct, jestli úplně - vážně po něm není v kódu ani stopy?).
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

No, ve zdrojácích je kromě příkazů konzole (createitem atd.) ještě tahle zmínka: "Torment has had LUA Lobotomy! No more LUA!!!!!!"
Žralok, který štěká, nekouše.
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“