Heroes of Might and Magic [Heroes]
Moderátor: Vallun
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
III a V sa nedaju porovnat... obe su u mna na vyssich prieckach, ale su to akoby rozdielne hry... imho je to dane tym posunom v case medzi vydanim a implementovanim novych prvkov do HoMaM V...
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Tak můj počítač se taky občas netváří nadšeně a trochu nestíhá, zvlášť když už je to parádně rozehrané. Jinak tam tu ruskou bojarskou atmosféru nevidím, asi jsem žádné bojary nikdy neviděla. Já osobně se u té hry bavím. Ať už necromercerů, tam se mi hodně líbí jednotka duchů, ty jsou jak z Pána prstenů nebo ta jednotka v dungenu (krvavá pana - tuším), když po zabití sebou tak pěkně pleskne obličejem k zemi.. Já osobně můžu díly 3-5 všechny. Na každém se mi líbí něco jiného. Na pětce je spoustu dobrých vychytávek. Jen co jsem ještě neobjevila, jestli má vůbec nějakou karavanu a jak rozdělit jednotky.Vallun píše:No především ta hra je hodně náročná na HW a to mnohdy poněkud zbytečně:( a dále se nezapře ruská bojarská atmosféra a to mi prostě k HoMaM nesedí:)Vanda píše:Tak hraju zase tento týden pětku a celkem mě taky baví. V pětce se mi nejvíc líbí rasy Elfové, Necromerceři a Dungeon. I když vím, že si lidi stěžují na přeplácanost, tak já jsem asi fakt nenáročná.
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Rozdělování jednotek se dělá mám dojem tak, že přetáhneš skupinu a držíš při tom stisknutý Shift. Takhle to fungovalo i v předchozích verzích, ale zároveň tam bylo v GUI i speciální tlačítko (které asi používal každy ), které v 5. dílu není (soudím pouze podle dema).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Karavana funguje normálne v hre. Keď kliknete v meste na nákup jednotiek, tak po ľavej strane je menu, kde sa dajú zobraziť obsadené budovy s jednotkami a tam sa dajú nakúpiť. Tak isto sa dá nakupovať aj v iných hradoch. Ak takto z jedného mesta nakúpite jednotky v budovách, alebo v iných mestách, tak sa automaticky vydajú ako karavána smerom k mestu z ktorého ste ich nakúpili. Čas za ktorý dorazia závisí na vzdialenosti. Podmienkou ale je, aby boli čisté cesty. Občas keď je týždeň nejakej jednotky, tak ich nahádže aj na vyčistené cesty a tak vám zablokujú cestu pre karavánu. Takže občas je to treba prečistiť.
Jednotky sa delia cez shift, tak ako písal 7c. Ak máte originálku, tak všetko (rozdeľovanie jednotiek aj karavány) je popísané v manuáli :).
Jednotky sa delia cez shift, tak ako písal 7c. Ak máte originálku, tak všetko (rozdeľovanie jednotiek aj karavány) je popísané v manuáli :).
- Javor
- Sigilan
- Příspěvky: 420
- Registrován: 29.9.2005 20:43
- Bydliště: Ve skleněné vitríně
- Kontaktovat uživatele:
Heroes
Na začátku Heroesů IV se v intru spolu řežou elfské a barbarské armády a v momentě, kdy se do sebe pustí Gelu a Kilgor (?), dojde k apokalypse. Jak říká vypravěč, a Meč mrazu a Zkázy se blabla.... Problém ovšem je, že já si na žádný Meč mrazu nepamatuji. Je to artefakt z dvojky, či mi nebo tvůrcům něco zásadního ve trojce uniklo?
Feed your head
ako som si to tu cital, tak som narazil na tu debatu o Confluxe
ja osobne zastavam ten nazor, ze Conflux je jedna obrovska dysbalancia
tu mate dovody:
-phoenixovia su sakra rychli, pokial nebojujete proti azurovym drakom alebo proti podobnym priseram, tak VZDY mate prvy tah, navyse ich mate 4 za tyzden a po ich celkovom zniceni sa este nejaki zasa zrodia naspat
-3 alebo 4 jednotky su imunne proti armageddonu, cize ak Conflux ziska gral, tak vdaka gralovej budove (Polarna Ziara - anglicky nazov si napamatam, lebo som za nich hraval len minimalne) nemaju superi uz vela sanci - gralova budova dava schopnost hrdinom naucit sa VSETKY kuzla co existuju, navyse v spolupraci s magickou akademiou (moznost naucit sa vsetky 4 druhy magie) maju vsetky kuzla na experta (s hrdinom kuzelnikom, lebo ma lepsie staty ako ini hrdinovia - 3 spell power a knowledge, to nikto iny nema a bojovy hrdina sa IMHO neoplati), tak superi maju sancu len vtedy, ak:
-najdu Armageddon's blade (napr. v dracej utopii) - imuntia proti armageddonu
-najdu Orb of Inhibition - nikto nemoze kuzlit, vtedy napr. taky barbar alebo fortressak mozu kuzelnika confluxu rozobrat ako zavodny bickyel
-Recanter's cloak - znemozni pouzivat kuzla urovne 3 a vyssej
inac superovia Confluxu vela sanci nemaju
cize pri vybere hradu su 2 moznosti:
-lahko vyhrat
-NEvybrat si Conflux
(samozrejme ak super nebude Conflux, ale to uz je o inom)
ja osobne zastavam ten nazor, ze Conflux je jedna obrovska dysbalancia
tu mate dovody:
-phoenixovia su sakra rychli, pokial nebojujete proti azurovym drakom alebo proti podobnym priseram, tak VZDY mate prvy tah, navyse ich mate 4 za tyzden a po ich celkovom zniceni sa este nejaki zasa zrodia naspat
-3 alebo 4 jednotky su imunne proti armageddonu, cize ak Conflux ziska gral, tak vdaka gralovej budove (Polarna Ziara - anglicky nazov si napamatam, lebo som za nich hraval len minimalne) nemaju superi uz vela sanci - gralova budova dava schopnost hrdinom naucit sa VSETKY kuzla co existuju, navyse v spolupraci s magickou akademiou (moznost naucit sa vsetky 4 druhy magie) maju vsetky kuzla na experta (s hrdinom kuzelnikom, lebo ma lepsie staty ako ini hrdinovia - 3 spell power a knowledge, to nikto iny nema a bojovy hrdina sa IMHO neoplati), tak superi maju sancu len vtedy, ak:
-najdu Armageddon's blade (napr. v dracej utopii) - imuntia proti armageddonu
-najdu Orb of Inhibition - nikto nemoze kuzlit, vtedy napr. taky barbar alebo fortressak mozu kuzelnika confluxu rozobrat ako zavodny bickyel
-Recanter's cloak - znemozni pouzivat kuzla urovne 3 a vyssej
inac superovia Confluxu vela sanci nemaju
cize pri vybere hradu su 2 moznosti:
-lahko vyhrat
-NEvybrat si Conflux
(samozrejme ak super nebude Conflux, ale to uz je o inom)
"Koho delostrelecká príprava morálne nezlomí, toho roztrhá."
staré delostrelecké príslovie
staré delostrelecké príslovie