Otázky k modům

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Vallun »

No tak to beze sporu..navíc vím dobře, že na to nemám znalosti a dovednosti...

Ale včera mne napadla ještě snad zajímavější NPC, a určitě výstřednější. Je škoda, že skoro ručitě taky pojde na neschopnsot jí stovřit...
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Otázky k modům

Příspěvek od dodo »

sksu sa pochvalit, ja by som sa rad naucil nieco noveho v oblasti modingu ale momentalne moja muza strajkuje :( .
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Kalach
Sigilan
Příspěvky: 191
Registrován: 30.1.2007 14:42

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Kalach »

dodo píše:no zavisi na tom co presne hladas, ci nejake nove kuzla alebo len uprava tych starych. Tak napr. taky 50th level rules, je velmi pekny mod; v klasickom BG su kuzla robene na maximalne 20. uroven, co znamena ze aj ked si urovnou vyssie ako 20, tvoje kuzla sa stale budu spravat ako by si bol na 20 urvoni, no a tento mod posunie tuto hranicu az na uroven 50 (ale pozor, ovplivni to aj tvojich rotivnikov).
ale najlepsie asi spravis ked sa tu na fore pozries na vydane mody pre BG2, je tam priamo sekcia zaoberajuca sa modmy pre kuzla.
JJ, presne nieco taketo som hladal:D Len som nevedel jak to funguje...Ty mas s tym 50th level spells skusenosti??? V mode nie su nove kuzla len sa stale az do 50 urovne vylepsuje ze? diki za info....:)
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Otázky k modům

Příspěvek od dodo »

no jo no mam s tym skusenosti, som si zahral za solistu sorcerera (zo zaciaku trochu problemy), a po cvhili som robil s kuzlami neznesitelne vysoky damage, tak ma to prestalo bavit, lebo hra jednodicho neje pripravena na to ze jednym kuzlom (a to protivnik ani nemusi robit zachranny hod) zabijs skoro kazdu priseru.
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Kalach
Sigilan
Příspěvky: 191
Registrován: 30.1.2007 14:42

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Kalach »

Cize podla teba sa to neoplati s tym hrat??? Ale sak aj protivnici maju lepsie kuzla nie??? dik.
Je to kompatibilne aj s BGT ze?
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od MCZ »

Uvažuji o znovurozehrání BG1, tentokrát s nějakými mody.

Myslíte, že je šance rozchodit hru v takovéto sestavě - BG (+ TotSC + poslední patch) + Tutu (EasyTutu) + nějaké tutufixy (GUI) + widescreen mod + NPC Project? Pokud by mi někdo napsal pořadí, v jakém to všechno nainstalovat, bylo by to super :-).
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od drake127 »

MCZ píše:Myslíte, že je šance rozchodit hru v takovéto sestavě - BG (+ TotSC + poslední patch) + Tutu (EasyTutu) + nějaké tutufixy (GUI) + widescreen mod + NPC Project? Pokud by mi někdo napsal pořadí, v jakém to všechno nainstalovat, bylo by to super :-).
Čím tě mám přetáhnout? http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?f=3&t=3911

Jinak BG1 NPC Project nakonec. Možná se můžeš mrknout i na Rogue Rebalancing a Swoard Coast Stratagems (ale to jen v případě, že se chceš prodírat desítkami komponent, z nichž některé jsou k něčemu a jiné ne).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od MCZ »

drake127: promiň, jsem tady na Sigilu nový :mrgreen: .
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od MCZ »

Ten widescreen je síla :shock: . Téměř 4x větší herní plocha, super.

Jediné dvě věci, co mě trochu trápí: malé fonty - jsou takhle opravdu celkem titěrné, ale hádám, že s tím se moc udělat nedá (zkoušel jsem i jiná rozlišení, ale nefungovalo to). A taky ještě blikání mlhy při posunu obrazovky. Je na to nějaký lék? (stačilo zakázat vlastní nastavení grafické karty a zapnout 3D)

Jo a ještě tohle: Baldur's Gate 1 - 2,5 GB, BG2 - 2,5 GB, BGTutu - 5 GB. Vím, že tu jedničku můžu dát pryč, ovšem z dvojky se stále data načítají. Takže to chce 7.5 GB; trochu divné, ne? :think:
Uživatelský avatar
Katie
Sigilan
Příspěvky: 56
Registrován: 18.6.2006 13:40
Bydliště: Close to you... lurking in the shadows... watching your every move
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Katie »

:think: Ja mam EasyTutu a ma celkem 3,5 GB (i s TotSC) a z modu co jsi jmenoval nemam jen widescreen. BG II nemam vubec, po instalaci EasyTutu do zvlastniho adresare jsem smazla adresare BG I i BG II. Jsem v Baldur's Gate a nemela jsem zadny problem, takze to pokud vim z BG II po konverzi uz nic nenacita...
Obrázek
UNIX is user friendly, it's just picky about who it's friends are.

Kousátko
Uživatelský avatar
MCZ
Sigil Team
Příspěvky: 3926
Registrován: 25.9.2005 1:01
Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od MCZ »

Katie: Je to divné :-).

Takhle mám nastavené cesty v baldur.ini - mám tedy za to, že je BG2 opravdu potřeba.

Kód: Vybrat vše

[Alias]
HD0:=d:\games\BGTutu\
CD1:=D:\games\BG2\CD1\
CD2:=D:\games\BG2\CD2\;d:\games\BGTutu\CD2\
CD3:=D:\games\BG2\CD3\
CD4:=D:\games\BG2\CD4\
CD5:=D:\games\BG2\CD5\
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od drake127 »

Předpokladem totiž je, že při hraní BG1Tutu nebudeš potřebovat lokace BG2.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Kalach
Sigilan
Příspěvky: 191
Registrován: 30.1.2007 14:42

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Kalach »

Cawte mam jednu otazocku....Mam nainstalovane BGT (1.5b najnovsiu verziu)...Chcel by som sa spytat ze v akom poradi mam tieto mody instalovat??? diki..:)
Ascension, Unfinised Bussines, Spell 50, Divine remix, Spell pack, Npc projekt a este niaku tu NPC...Pls poradte mi este nieco co sa k tomu hodi..Chcem si zahrat dobru BGT hru:) diki moc.
Uživatelský avatar
Kalach
Sigilan
Příspěvky: 191
Registrován: 30.1.2007 14:42

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Kalach »

Cawte..chcel by som sa spytat este jednu vec....Rozhodol som sa hrat opat Baldur's Gate ale s viacerymi modmi....S cim su mody lepsie kompatibilne? S BGT alebo BG tutu???? Diki za odpovede....
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Otázky k modům

Příspěvek od dodo »

sry za moju nevzdelanost ale aky je rozdiel medzi BGT a BG tutu; teda to tutu viem co je, ale to BGT????
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“