TES III: Morrowind

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
Uživatelský avatar
DerAdler
Sigilan
Příspěvky: 409
Registrován: 16.6.2006 2:21
Bydliště: Auschwitz-Birkenau

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od DerAdler »

Jab: viem, že to už je ohraná pesnička, ale Morráč by som zahral vo "vylepšenej" verzií kľudne znova. Takže aké mody by si mi odporučil?
"Das einzige Mittel gegen den Verstand zusiegen ist Stärke und Angst." Adolf Hitler, Mein Kampf
Obrázek
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Jab »

Uhuh, tak tohle chvíli potrvá. Zvláště ty grafické budu mít problém dohledávat (často nemají esp file).

Grafika a jiná vylepšení.:
Na grafiku (pokud bys neinstaloval nic novějšího) Visual Pack (2.11 + 2.2 + XT) - ale tohle už je dnes hodně "outdated" čili spíš začni tim valitym (viz výše) a Connarym
Příp. keldyn či grVulture
Na grafické vylepšení Mournholdu (datadisk Tribunal) pak Green Marble Mournhold
Better Bodies (klasa, ale využívají i novější mody zlepšující dále grafiku postav)
Westlyho mody pro vylepšeniny better bodies, nové ksichtíky a rasy (doporučuji vybrat si nějakou z half-races of Tamriel)
Changing Faces NPC Replacer Ať vypadají lépe NPC.
Elaninde - prima ksichtík pro high elfku.
Oblivion účesy
Pro zbraně a zbroje mody od Darknuta
Jináč Waterlife (přidává ryby od pstruhů až po žraloky, verlyby a kosatky)
k tomu ptáčky
něco na uklidnění cliff racers
Dracandros' voice (taky klasika)
Give your orders K tomu Dracandros voice
pokud plánuješ hrát za werewolfa tak mody od Sabregirl
K odstranění odporného glow effectu u enchanted zbraní.
Better Almalexia - Nový prima vzhled jedné bohyně.
Appropriate Greetings - Aby vás nevítali všude stejně.
A Lord's Men - konečně je možné najmout si pořádné stráže pro vaše sídlo.

Zbraně:
Elvish sabres
Oriental weapon pack
Něco od Phijamy
Weapon Sheaths
True Trueflame - O dost hezčí verze nejoblíbenější zbraně.

Zbroje:
Carnithovy zbroje (většina nestojí za to, ale pár z light a medium občas sekne dobře)
Royal Guard Shield (ať je to kompletní)
Adamantium armor aby byly střední zbroje v Morrowindu k něčemu
New Imperial Helms
Ebony Helms UAR - Nová prima textura pro dříve ošklivé ebony helms.
Nové Dark Brotherhood armor od již řečeného westlyho (tip - kdyžtak od něj zkus i tu vylepšeninu sochy a postavy Azury)
Adamantium Shields
Dread Knight Armor - Drsňácké. :)
Sotonhorian Armor - Další celkem hezká zbroj od stejného autora

Z baráků:
Můj nejoblíbenější
Magus Realm Tower pro snadný teleport
Building Up Uvirith's Legacy - pokud chcete hrát za Telvanni.
Frostmoth Repaired - Bylo zvláštní, že si imperiální legie nedokáže opravit pevnost.
Ebonheart Private Room - Taková drobnůstka čistě pro tne pocit.

Oblečení a šaty:
Better clothes
Darknut's Better Clothes Textures - Retextury výše zmíněného.
mody od Korany
Hilgya the Seamstress Expansion 1 - Docela slušný přídavek oblečení k původnímu modu. Dost možná i pokud hrajete za mužský charakter (nejlépe asi redguard).

Barák & Zbroje & Šaty
Alakazar's Lamp - Westlyho nádherný mod s prima obchody a především nádherným "bejvákem".


P.S. Alespoň případně vím, co tam házet při reinstalaci. :-)
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od AlmSiVi »

Tak já se přidám k doporučování :-)

Celkem zajímavé jsou addony Tales of Bitter Coast, Tales of Tel Branora a Tales of Seyda Neen - přidá to dohromady několik desítek malých questů určených pro začínající charactery, vcelku pěkné zpříjemnění hry, i když to nemá moc velký vliv.

Appropriate Greetings - upravuje reakce NPCček tak aby dávaly logiku vzhledem k postavení postavy a NPC. Takže už žádné "Speak quickly, outlander" směřované na postavu stojící v čele hned několika gild.

Morrowind Comes Alive - to je myslím vcelku známý addon, jednoduše přidá do herního světa stovky náhodných NPC odpovídajících dané lokaci (mágové v Mages Guild, obchodníci ve městech, etc.)

Vivec Expansion - nádherné oživení Vivecu, přidává do něj, či spíše mezi jeho čtvrti, různé plošiny, mosty, npcčka, a podobně - město nepůsobí už tak mrtvě, a navíc to do něj krásně zapadá. Tady se dají najít nějaké screeny.

Tamriel Rebuilt 1 - Telvannis - první část z plánované série 8 addonů která má za cíl přidat do hry celou provincii Morrowind. Tenhle addon přidává její severozápadní část, a s ní několik desítek měst, dungeonů a questů. Celé je to zpracované opravdu působivě - pro představu něco jako trailer.

Jab: O modech od Valityho už jsem kdysi slyšel, ale že to vypadá až takhle nádherně, to jsem nečekal.. Vidím to tak že smažu Balmora Expansion (která je sice pěkná, ale až takový zázrak to zase není) a radši nainstaluju tu Balmoru od něj. Ale nejdřív mě čeká reinstall systému, je na tom už tak špatně že se seká i téměř nemodovaný Morrowind :-?
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

Jab: Ten Westlyho pack Corean Hair in Morrowind je přeci mnohem lepší než Ren's Oblivion Hair for Morrowind. Vlastně nejlepší ze všech, řekl bych.
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
DerAdler
Sigilan
Příspěvky: 409
Registrován: 16.6.2006 2:21
Bydliště: Auschwitz-Birkenau

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od DerAdler »

Ďakujem za vyčerpávajúce odpovede :-) . Predpokladám, že mody sú navzájom kompaktibilné.
"Das einzige Mittel gegen den Verstand zusiegen ist Stärke und Angst." Adolf Hitler, Mein Kampf
Obrázek
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Jab »

Adieu: Některé účesy tam jsou opravdu dobré (/lepší), ale nelíbí se mi ty barevné kombinace.

AlmSiVi: S tím Tamriel rebuilt bych asi počkal, až to budou mít hotové celé. Zatím je toho 1/8 a to ještě beta. Byť i ta vypadá fajnově (btw to youtube video obsahuje i další, ještě nezveřejněné lokace).

Jinak ty valityho prozatím existující mody jsem zkoušel. No a ještě bych asi být vámi počkal na novější verze (jež jsou v přípravě) nebo pokud se nemůžete dočkat (a máte opravdu silný počítač), tak to můžete zkusit vylepšit pomocí MGE (Morrowind Graphic Extender).

DerAdler: Grafické mody prostě přeinstalovávají grafiku (tam není žádný problém). Akorát ty valityho přidané stromy mohou mít problémy s přidanými budovami.
Normální mody s esp pak vždycky zase můžeš (v případě problémů) odškrtnout a všechno bude v poho. Jinak já de facto na problémy s kompatibilitou nenarazil a všechny mnou výše zmíněné mody mi fungují.
Uživatelský avatar
BeReN
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 17.12.2006 18:26

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od BeReN »

AlmSiVi píše:
Vivec Expansion - nádherné oživení Vivecu, přidává do něj, či spíše mezi jeho čtvrti, různé plošiny, mosty, npcčka, a podobně - město nepůsobí už tak mrtvě, a navíc to do něj krásně zapadá. Tady se dají najít nějaké screeny.
no ja by som skor odporucil Redesigned Vivec http://www.pirates.retreat.btinternet.co.uk/Vivec.htm jedina nevyhoda je, ze nefunguje sucasne s MGE (blbne statics), ale mne osobne to nevadi. Morr bez tej hmly straca na svojej atmosfere :-).
Obrázek
Uživatelský avatar
AlmSiVi
Sigilan
Příspěvky: 579
Registrován: 29.11.2005 8:20
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od AlmSiVi »

BeReN píše: no ja by som skor odporucil Redesigned Vivec http://www.pirates.retreat.btinternet.co.uk/Vivec.htm jedina nevyhoda je, ze nefunguje sucasne s MGE (blbne statics), ale mne osobne to nevadi. Morr bez tej hmly straca na svojej atmosfere :-).
Teda působí to krásně, absence MGE by mě ani nevadila, ale mě od toho odrazuje to "...this mod will conflict with virtually all other mods that add things to Vivec" - takových addonů je vcelku dost a nerad bych o ně přišel. Zrovna včera jsem kvůli tomuhle odinstaloval Balmora Expansion, pomalu každý mod něco přidává do Balmory (asi nejhorší věc na addonech v Morrowindu, většina nových věcí je přidávana do Balmory, zatímco mod upravující třeba Ald'Ruhn jsem snad ještě neviděl) a dneska jsem narazil na dva domy co byly uvnitř jiného domu..Expansion šla hned pryč :-D

Jab: Na vydání všech dílů TR bych radši nečekal, maximálně na plnou verzi první mapy(beta je vcelku hratelná, ale menší chyby jsou poměrně časté) - podle autorů bude všech 8 dílů hotových nejdříve tak za dva roky..
Uživatelský avatar
Javor
Sigilan
Příspěvky: 420
Registrován: 29.9.2005 20:43
Bydliště: Ve skleněné vitríně
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Javor »

Někdy v budoucnu bych chtěl rozehrát Morrowind vůbec poprvé, asi má smysl hodit si ty mody tak jako tak, že?
Feed your head
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Jab »

Javor píše:Někdy v budoucnu bych chtěl rozehrát Morrowind vůbec poprvé, asi má smysl hodit si ty mody tak jako tak, že?
Já s nimi hrál i napoprvé. Když si srovnám grafiku těch autorských lam s grafikou z modů... Btw zajímavé je, že třebas základní Better bodies jsou méně graficky náročné na hardware, než původní zmučené výtvory Bethesdy. :roll:
Uživatelský avatar
Krokyn
Sigilan
Příspěvky: 205
Registrován: 29.9.2005 11:45
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Krokyn »

Ten fileplanet, kde jsou mody uložené je jen placenej?
Ralen
Sigilan
Příspěvky: 32
Registrován: 22.5.2008 22:06

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Ralen »

Je zdarma, ale musíš se tam registrovat abys moh stahovat.
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Vallun »

Argonantus na RPGf píše:Ježto se tu mihlo pár lidí, co tuhle podivuhodnou hru zřejmě hrálo, chtěl bych se zeptat, zda jste zkoušeli plugin Tamriel rebuilding.

Pro ty, co zapomněli, o co jde; Morrowind je jedna ze zemí kontinentu jménem Tamriel, kde se odehrávají všechny věci Elders Scrolls.

Morrowind sestává jednak z velikého ostrova Vvardenfell, na kterém se děje celá hra Morrowind, a jednak z pevninské části, která nám zůstane utajena, až na jedno město, co se zjeví v datadisku.

A tu pevninskou část právě dodělává parta pod označením Tamriel Rebuilding.
Zkusili jste?
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od AlieN »

Jab: A kam se s těmi grafickými mody dostanou hardwarové nároky?
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TES III: Morrowind

Příspěvek od Jab »

AlieN píše:Jab: A kam se s těmi grafickými mody dostanou hardwarové nároky?
Třebas Better Bodies nebo Visual Pack XT jsou paradoxně o něco méně náročné než původní textury. Z toho mého seznamu o stránku zpět se nemusíš bát ničeho. Tedy krom valityho modů (hlavně ty stromy atp, jeho textury Balmory jsou ale zase méně náročné než z jiných modů), které ovšem podle mě zatím za moc nestojí.
Největší skok u grafických nároků by představoval Morrowind Graphic Extender. Pokud bys jej dostatečně "vyladil", tak se stane Morrowind o dost náročnějším než Oblivion (podle mě je navíc výsledek i po grafické stránce dost pochybný). Čili ten nepoužívej a si v pohodě.
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“