Voľná diskusia

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Carlos »

Frco: Trials of Luremaster snad žádné speciální předměty nepřidával. Mimochodem, dala se ta pevnost nějak opustit?
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Frco
Sigilan
Příspěvky: 139
Registrován: 21.10.2005 21:20
Bydliště: BA Petrzka
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Frco »

Nepridavala? :) Ved tam bolo zopar dost silnych zbrani, napriklad uz len scimitar Wind of Heaven si pamatam, ze bola velmi silna zbran a rad by som si pozrel co presnejsie robila...

Ten hrad sa nedal opustit, musel si to cele prejst, na konci killnut sefa a potom ta to teleportlo naspat do HoW hostinca.
Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Welwet »

nepověděl by mě tady někdo nějakou fakt dobrou a hodně exotickou družinu? chcu se zas vrátit k IWD2...ale nenapadá mě co udělat..?:)
zajímám se i družiny na HOF.. :twisted: :lol: :dancing:
Obrázek
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Carlos »

Mně bavila hra s družinou:

Half-Orc Thief - neutral evil
Duergar Mage - lawful evil
Drow Ranger - lawful evil (pomsta Drizztovi za 3. díl v sérii Temného Elfa :twisted: )
Gnome Cleric - chaotic neutral
Aasimar Paladin - lawful good
Halfling Sorcerer - chaotic good

Tohle je hodně exotické, podle mého názoru. Když o tom tak přemýšlím, možná opráším save :think:
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
Illuminating
Sigilan
Příspěvky: 816
Registrován: 17.10.2006 14:48

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Illuminating »

Podle mě je hodně dobré složení:

Trpaslík-Bojovník
Trpaslík-Bojovník
Gnóm-Mág
Gnóm-Mág
Hobit-Zloděj
Člověk-Kněz

Základní čtveřice: Bojovník, Mág, Zloděj a Kněz ve družině jsou. Další Bojovník je skvělou volbou proto, že Hraničářovy schopnosti jsou zbytečné a Paladinovy taktéž, páč odvracení nemrtvých má už Kněz a ty slabé kouzla, které Palach má, jsou téměř zbytečná. A bojovník je z nich na boj zblízka nejlepší. Druhej Mág je taky super, ale ten může být klidně zaměněn za Druida nebo dalšího Kněze. Všichni tři mají užitečné a prakticky nutné kouzla. Akorát ta družina vypadá jako školka s učitelem. :mrgreen:
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Illuminating: Ohledně druhého mága je ještě dobrá alternativa sorcerer. A pak bych osobně zvolil jiné rasy, ale to je individuální (a taky záleží, jestli IWD nebo IWDII) : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Welwet »

dik za radu..ale takovouhle jednosmernou druzinu,to je pro me fakt o hubu..navic nehledam druzinu na lehke rush dohrani,spise neco extra a namety na druzinu ktera se jen tak nevidi..:)
jinak nesouhlasim ze palach je upa o nicem,..neni zas tak spatnej,to leceni se hodi,odvrceni take a do predu je v pohode..maxlemu warovi se rovnat nemuze ale neni na tom az tak hrozne ze by se to s nim nedalo dohrat na normalni/ pro lepsi tezkou..
Obrázek
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Tak zkus udělat třeba družinu šesti mnichů - některý řád se doslechl o potížích Desetiměstí a rozhodl se vyslat skupinku svých členů na pomoc : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
Carlos
Sigilan
Příspěvky: 1917
Registrován: 24.2.2007 16:51
Bydliště: Špína pod špínou
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Carlos »

Návrat do komnat Shaolinu? :-D
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

No jo, ale v IWDII jich je jen osm : ) Skupinu samozřejmě vede zkušený Mistr Kung Pao, takže se dá předpokládat, že chrámovými zkouškami projedou jako zaťatá pěst bambusovou cihlou.

Btw by jistě bylo zajímavé pozorovat, jak by se mnich v družině postavil k nabídce duergarů na vyvraždění chrámu.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Welwet »

nijak extra ne...dohral jsem to s mnichem jako hlavni postavou (byl zakone dobrej..) a zadne extra namitky nemel...ale samozrejme jsem je nezabil..:)

jinak navrh hezkej a predstava take,jen by me zajimalo,kde bych shanel vybavu a jestli by me to bavilo..
predpokladam ze ne .D

to bych taky mohl rovnou zkusit skupinku tempovich valecniku ,nebo cech bojovniku a spatne by na tom nebylo vlasne zadne povolani.. :lol: :lol: :lol:
Obrázek
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

V zásadě šlo o to, že stačí si vymyslet nějaké dobré pozadí a družina už se ti vyplivne sama : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Welwet
Sigilan
Příspěvky: 283
Registrován: 11.8.2009 16:39

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od Welwet »

jasne..ale pozadi je hezke pri vytvareni,nebo pri premysleni..ale ve hre je ti na nic :))
Obrázek
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od PostTrauma »

Je to tak, ale když chceš tu exotiku, tak to může být ten pravý způsob : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Re: Voľná diskusia

Příspěvek od AlieN »

Jak přesně v IWD2, resp v DnD3e funguje určování obraného čísla co se týče předmětů?
Například mám hraničáře, který má Koženou zbroj pohybu a prsten ochrany +1 (odchylkový bonus +1... což jsem myslel že funguje jen na útoky z dálky, ale přitom to snižuje celkové AC), s čímž má AC 16 - a nijak se to AC nemění ani po přidání dalšího prstenu ochrany, ani po nasazení chráničů obrany +2 (bonus ke zbroji +2).
Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“