Družiny na Páteři světa
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Družiny na Páteři světa
Favorite class je trochu limitující. V Tweaks je ale tuším komponent, který je odstraňuje (každý má všechny).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Družiny na Páteři světa
PostTrauma: Hmm, podobné úpravy pravidel si nechám až na chvíli kdy budu hrát nějakou šílenou solo postavu. Holt teď zůstane z nebohého drowa tupý bijec... vlastně taková "trochu" zlá parafráze na Drizzta
Btw jak moc vlastně ve hře vadí drowí světloplachost? Z IWD1 jsem byl zvyklý že venkovních lokací mnoho není, takže mi to tady připadá jako trochu přeboostovaná postava vzhledem bonusům jaké má. I když samozřejě dvě úrovně níž oproti zbytku party se projeví.
Btw jak moc vlastně ve hře vadí drowí světloplachost? Z IWD1 jsem byl zvyklý že venkovních lokací mnoho není, takže mi to tady připadá jako trochu přeboostovaná postava vzhledem bonusům jaké má. I když samozřejě dvě úrovně níž oproti zbytku party se projeví.
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Družiny na Páteři světa
Můžeš z něj udělat kouzlícího bijce : )
Světloplachost je minimální handicap, který vyrovnají vyšší statistiky. Nižší úroveň je o trochu horší, protože je trvalá a statistiky jsou nižší, dá se to dohnat až na konci, protože drow může prakticky dosáhnout vyššího efektivního levelu (32).
Světloplachost je minimální handicap, který vyrovnají vyšší statistiky. Nižší úroveň je o trochu horší, protože je trvalá a statistiky jsou nižší, dá se to dohnat až na konci, protože drow může prakticky dosáhnout vyššího efektivního levelu (32).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Družiny na Páteři světa
Když on je ten drow opravdu tupý - s průměrnou inteligencí toho mnoho nezačarujePostTrauma píše:Můžeš z něj udělat kouzlícího bijce : )
30tého levelu stejně při standartním hraní IWD2 dosáhnout nejde, ne? To myslím spíš až při opakovaném hraní s HOW... kdy já osobně bych určitě přihodil nějaký XPCap remover.PostTrauma píše:Světloplachost je minimální handicap, který vyrovnají vyšší statistiky. Nižší úroveň je o trochu horší, protože je trvalá a statistiky jsou nižší, dá se to dohnat až na konci, protože drow může prakticky dosáhnout vyššího efektivního levelu (32).
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Družiny na Páteři světa
No, i v HOW je problém dosáhnout 30. levelu, spíš tak 26-27. Každopádně XP cap removery mi nikdy nepadly do oka.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Banda v IWD1
Ahojte, nerad ozivujem takto staru temu, ale mam chut si zahrat Icewind dale I solo. Za partu som to presiel velmi vela krat, ale za solo ani raz. Rozmyslam nad klasickym F/M/T. Je tam vobec take povolanie?
Da sa to dohrat solo? Pripadne coho sa mam vyvarovat? Pamatam si, ze v IWD I sa nejako zvlastne delili expy pri multipovolaniach v porovnani napr s BG II.
Da sa to dohrat solo? Pripadne coho sa mam vyvarovat? Pamatam si, ze v IWD I sa nejako zvlastne delili expy pri multipovolaniach v porovnani napr s BG II.
-
- Sigilan
- Příspěvky: 139
- Registrován: 21.10.2005 21:20
- Bydliště: BA Petrzka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Družiny na Páteři světa
Diky moc za tip :) Dal som si na skusku F/C/M, kedze pravda je, ze Thief je v IWD (podla mna) uplne zbytocne povolanie. Tym, ze nedostava expy za pasce a truhlice a nemoze klast pasce je dost nezaujimavy.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Obzvláště v IWD bych nepodceňoval sílu backstabu. Leckteré problémy to vyřeší mnohem rychleji a efektivněji. Například záludně zašití kněží či kouzelníci obyčejně obklopeni houfem poskoků, aby ses k nim nemohl rychle dostat (a kouzlí hned ochranu před střelami), jsou pro schovaného zloděje skvělá chuťovka - s dobrou zbraní je ve dvou kolech po čaroději. Navíc je šance při útěku vylákat příšery do užších prostor, kde si je podá zbytek družiny.
Zloděj je prostě taktická výhoda mnohem spíš než soběstačné povolání. Doteď nechápu, proč mají lidé tendenci zlodějům cpát jen střelné zbraně a mít je tak absolutně do počtu, kdy plní jen funkci paklíče, doprovodného střelce a nezřízeného žrouta zkušeností.
Zloděj je prostě taktická výhoda mnohem spíš než soběstačné povolání. Doteď nechápu, proč mají lidé tendenci zlodějům cpát jen střelné zbraně a mít je tak absolutně do počtu, kdy plní jen funkci paklíče, doprovodného střelce a nezřízeného žrouta zkušeností.
Naposledy upravil(a) Carlos dne 12.9.2010 12:58, celkem upraveno 1 x.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Družiny na Páteři světa
..tiež si myslím, že v IWD 2 majú zlodeji celkom zaujímavé schopnosti. Páčil sa mi "Vylepšený únik", alebo i "Úskočná mysl", ktoré spoločne s backstabom robia zo zlodeja skvelého mágovraha, ako píše Carlos. Zvykol som si používať "Ochromujúci úder", ktorý pri backstabe spomalí protivníka. Zlodej sa dokáže vyškoliť i v používaní magických predmetov; potom sa môže pekne vyblbnúť so zvitkami, alebo hůlkami.
Ešte malá vychytávka - ak má zlodej 8 bodov v alchýmii, môže sa naučiť schopnosť "Otráveného úderu", čo je tiež skvelá vec pri súbojoch s mágmi. (väčšina mágov má nízky záchranný hod na výdrž, ktorý závisí od Odolnosti)
Ešte malá vychytávka - ak má zlodej 8 bodov v alchýmii, môže sa naučiť schopnosť "Otráveného úderu", čo je tiež skvelá vec pri súbojoch s mágmi. (väčšina mágov má nízky záchranný hod na výdrž, ktorý závisí od Odolnosti)
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Družiny na Páteři světa
Baskstab je sice hezký taktický prvek, ale v praxi je s tím moc práce za málo muziky. Jednodušší je mít F/T s lukem, který vykosí třeba čtvrtinu nepřátel. Kór proto, že v IWD taktiky není moc potřeba. A v IWD2 je situace dost podobná. Těžké to začne být na HoF, kde backstab nic nezmůže.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Družiny na Páteři světa
..aha, Carlos, nevšimol som si, že pôvodne sa debatilo o zlodejoch z IWD 1. :- ))
PostTrauma,
mne práve v HOF pripadal ten backstab celkom užitočný - spomaľoval som ním protivníkov pomocou spomenutého Ochromujúceho úderu. Ono je to otázkou herného štýlu, mne taký vydarený backstab prináša veľké zadosťučinenie a so zlodejmi hrám naozaj rád. Uznávam ale, je to piplačka a sú aj silnejšie postavy. :- )
PostTrauma,
mne práve v HOF pripadal ten backstab celkom užitočný - spomaľoval som ním protivníkov pomocou spomenutého Ochromujúceho úderu. Ono je to otázkou herného štýlu, mne taký vydarený backstab prináša veľké zadosťučinenie a so zlodejmi hrám naozaj rád. Uznávam ale, je to piplačka a sú aj silnejšie postavy. :- )
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Družiny na Páteři světa
Vzhledem ke zranění z backstabu ve třetí edici D&D a počtu životů příšer v HoF mi to přijde dost neefektivní : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
PT: Právě na řadovky má luk (proti tomu nic nemám), ale jakmile je cítit za rohem mág, měl by okamžitě přezbrojit na vhodnou dýku (THAC0 +5 např.) a vyřešit problém dřív, než vůbec může nastat. Navíc si neumím představit, že bych procházel bludišťovaté dungeony v jedničce, aniž bych to dokonale pročesal se zlodějem (viz. třeba kobky Yuan-ti). Ve dvojce potom podobný postup s tím, že backstab hodí i jedové zranění a tím pádem se souboje s většinou silnějších mágů a jejich družin mění ve stejný problém jako třeba rozbalit bonbon (pravda, někdy se té svini nechce ven).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."