V CutsceneId() je uveden jeden mnou vytvořený Ohnivý obr, který má stejný název cre i Death Variable - RZgiantf.
Takže jsem do skriptu dal CutSceneId("RZgiantf"). Ovšem ve hře se pouze spustí CutsceneMode(), dál se už nic neděje.
Zkusil jsem místo RZgiantf Player1 a vše proběhlo skoro bez problému (je tam akce ActionOverride("Ilmadia",DestroySelf()) - samozřejmě se Ilmadia nezničí).
Zkusil jsem taky psát "RZGIANTF", ale bez výsledku. Jiné cutscény v Renovation takové problémy nedělají.
Nevíte v čem by mohl být problém?
Celý skript vypadá takto
Kód: Vybrat vše
IF
True()
THEN
RESPONSE #100
CutSceneId("RZgiantf")
MultiPlayerSync()
ClearAllActions()
MultiPlayerSync()
HideGUI()
SmallWait(8)
MoveViewObject(Myself,VERY_FAST)
SmallWait(8)
FaceObject("Ilmadia")
SmallWait(5)
FloatMessage(Myself,@4041)
Wait(2)
AttackOneRound("Ilmadia")
SmallWait(1)
ActionOverride("Ilmadia",PlayDead(150))
ActionOverride("Ilmadia",DropInventory())
ActionOverride("Ilmadia",DestroySelf())
Wait(1)
UnhideGUI()
MultiPlayerSync()
EndCutSceneMode()
END