Předměty

Quest Mod pro BGII.

Moderátor: BGslayer

Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Předměty

Příspěvek od obi »

Zdarec lidi,
tak konečně jsem se dokopal k tomu, abych založil téma, ve kterém budu muset zodpovědět asi spoustu otázek, ale od toho jsem tu, tak se ptejte.
Co nevidět sem samozřejmě hodim ukázky předmětů, pozdějc přibydou i obrázky atd.
Zatim
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

Mňo a nešlo by už teď napsat, na jaké druhy předmětů se můžeme těšit? :-)
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

jsou vytvořeny zbrusu nové druhy zbraní jako hvězdice, kopí, trojzubec, široký meč, sudlice, píka, slyšel jsem ještě něco o tom, že ze seker se vyčlení samostatný druh válečných dvoubřitých seker, ale to není ode mě tak nemůžu potvrdit. Jinak všechny ostatní dostupné zbraně a zbroje jsou zachovány a je k nim doplněno další nával zbraní ke každému typu zvlášť, dohromady jich je 145 nových + ještě nějaký jako bonus :-)
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Bude přepracovaná Bladesingers chainmail aby jí nemusel nosit bard? Bladesinger není bard, ale Fighter/Mage!
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

zajímavý návrh, no, jestli to bude moct programátor změnit, tak ti uděláme radost a změníme:-)ale jinak jsme se na změnu původních předmětů nezaměřovali
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

Zdarec lidi tak posílám na ukázku základní zbraně šesti nových druhů. než se budete ptát, zbraně jsou silnější úmyslně, až si zahrajete uvidíte. Dále řádek Váha nemá s váhou zbraně nic společného, je to jen moje orientační označení a řádek smí/nesmí užívat je taky matoucí.

Hvězdice(Star)

Hvězdice jsou hned po dýkách jednou
z nejrozšířenějších zbraní vrahů nebo
zlodějů vůbec. Hvězdice jsou velké
asi tak jako lidská dlaň, ovšem i takto
malý nástroj se může stát smrtící
zbraní.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 2k4
Druh zranění: sečné
Váha: 1
Rychlost: 1
Druh dovednosti: šipky
Druh zbraně: jednoruční
Vyžaduje: Síla 2
Nemůže užívat: -

Kopí(Spear)

Běžná dřevcová zbraň, kterou užívali
rytíři i obyčejní jezdci na koních. A
to buď ke sražení protijedoucího
protivníka na koni nebo i ke skolení
pěšáka, který se připletl jezdci
do cesty. Je to docela hodně účinná
zbraň.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 2k8
Druh zranění: bodné
Váha: 6
Rychlost: 5
Druh dovednosti: oštěp
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
bard

Trojzubec (Trident)

Dřevcová zbraň podobná obyčejným vidlím,
které používají sedláci. Liší se akorát
hlavicí, která je složena ze "tří zubů",
z toho ten název. Hlavice trojzubce nemá
nějak přesně definovaný tvar a proto se
můžete setkat s různými zaobleními
ostnů.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 3k6
Druh zranění: bodné
Váha: 8
Rychlost: 7
Druh dovednosti: halapartny
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 9
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
bard

Široký meč(Glaive)

Tento druh meče vznikl za účelem
vytvořit kompromis mezi krátkým
a dlouhým mečem. Krátký meč
nebyl tak silný pro zkušené
dobrodruhy a dlouhý meč měl
větší omezení pro povolání.


Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 1k8
Druh zranění: sečné
Váha: 5
Rychlost: 4
Druh dovednosti: dlouhý meč
Druh zbraně: jednoruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
mág

Sudlice(Partisan)

Další z dřevcových zbraní, podobné
kopí s rozdílem, že má delší hlavici.
Zbraň vznikla v době nepokojů
v Atkathle, kde se vesničané často
bouřili. Sudlice je jedna ze zbraní,
kterou stvořili vesničané.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 2k6
Druh zranění: bodné
Váha: 8
Rychlost: 5
Druh dovednosti: oštěp
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 7
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
bard

Píka(Pike)

Dřevcová zbraň, sloužící k sražení
jezdců na koních na zem. Stala
se velmi účinnou zbraní, která
je díky svému využití nenahraditelná.
Je 2m dlouhá a má speciálně
vytvarovanou hlavici, která může
posloužit i ke skolení koně.

Vlastnosti:

THACO: -
Zranění: 3k4
Druh zranění: bodné
Váha: 6
Rychlost: 5
Druh dovednosti: oštěp
Druh zbraně: obouruční
Vyžaduje: Síla 6
Nemůže užívat: druid
klerik
zloděj
mág
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Hodnoty zranění neodpovídají. Jsou přemrštělé.
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

nejsou zas tak přemrštělé. Jsou silnější o dost, ale má to svůj účel a svou úlohu ve hře. Uvidíte sami
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
Dalcor
Sigilan
Příspěvky: 982
Registrován: 30.9.2005 8:53
Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dalcor »

Proč bych tedy teĎ měl nosti dlouhý meč, když hvězdice udílí více poškození?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

obi: souhlas s Dalcorem... zvlášť ta hvězdice je extrémní... Ale pokud to má svou úlohu ve hře, tak ok.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
obi
Sigilan
Příspěvky: 22
Registrován: 16.12.2005 14:01
Bydliště: Veselská 35, 664 41, Brno-Popůvky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od obi »

Dobrá asi bych měl uvést pár důvodů. Jak íte, BGSlayer vytvořil asi 4x větší mapu, je tam o DOST víc úkolů, to znamená dlouhé hraní, možnost vyšvihnout se na vyšší level, ale to bude znamenat i silnější a silnější protivníky. V pokročilém stádiu hry už prostě nebudou původní zbraně stačit na to, aby se s nima dalo bojovat. Jsou vytvořeny tak aby pasovali do délky a obtížnosti hry, tenhle mód je o dost větší a asi byste nebyli šťastní po zjištění v půlce hry, že dál už se to nedá zvládnout, pač nejsou tak silný zbraně. Ovšem je pochopitelné, že tyto zbraně budou přístupné až v pokročilejším stádiu hry, a nebudou se válet pod každým stromem, tím chci říct, že na ně nenarazíte na každém rohu. Další z důvodů je takový, k čemu vytvářet stejně silné nebo slabší zbraně, když by je nikdo nepoužíval? Dobrá každý by asi vyzkoušel novou zbraň kterou by našel, ale pak by ji prodal, peněz by bylo dost, jenže kvůli penězům je nesmysl to dělat, navíc inventář není tak velkej. Doufám že už mi aspoň trochu věříte, ale jsem samozřejmě rád za každou připomínku a rád odpovím a vysvětlím, od toho jsem tady
Punk's not dead!
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

No snad to nedopadne jako ToB. Nebo ještě hůř - jako HotU.
obi píše:V pokročilém stádiu hry už prostě nebudou původní zbraně stačit na to, aby se s nima dalo bojovat. Jsou vytvořeny tak aby pasovali do délky a obtížnosti hry, tenhle mód je o dost větší a asi byste nebyli šťastní po zjištění v půlce hry, že dál už se to nedá zvládnout, pač nejsou tak silný zbraně.
Jj, pravda, zbraně +6 jsou mizernej odpad, proti kterýmu je každej stejně imunní. Ještě že tu máme +12 a víc :roll:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Ehm... afaik uz BG je v tomto dost od veci (co sa tyka +x zbrani) a ked to este zvysite... OMG
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

obi: nemyslím, že ono klasické číslicové trumfování je cesta, kterou je radno se vydávat.

Jednak netřeba levelovat tak rychle, jednak netřeba sázet na tak rychlý progress silných nestvůr, ale spíše využít "komba" těch 'slabších'...

Nehledě na jinou věc - proč zvyšovat staty výchozích nemagických kousků, když tomu teda lze dát třeba +2 očarování. Jasně, nevím, do jakých úrovní hra až půjde, ale víceméně, jak píše 7c - když už nic, tak aspoň následovat stupňování ze SoA a ToB, rozhodně ne ještě větší extrémy.

Otázka "zajímavosti zbraní" - chápu, co chceš říct, ale to je dost "brute-force" řešení. Člověk se zkrátka musí smířit s tím, že ne každý ten jeho předmět použije. Od toho je ale stimulace k RP - aby hráč měl motivaci prostě třeba tu hvězdici použít, protože chce, a ne proto, že dává dvakrát tolik, co jiná vrhací zbraň.

Navíc, když už jsme u toho - nejen THAC0 a zranění dělá zbraň - je tam rychlost, možnost hodit třeba dvě hvězdice najednou, etc. I to, byť je to přímočaré řešení, zní líp než vysoké damage...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

rozhodně nikdo nechce podrývat tenhle mod od samého základu, ale sedmipotvora a vlasák mají pravdu a plně s nimi souhlasím
větší neznamená lepší (v tomhle případě damage zbraní, obrana zbrojí, damage a obrana nestvůr)
lepší je tady nápaditější, jak třeba napsal vlasák s tou hvězdicí, ale cokoliv jiného, netradičního
když už progres, tak bych byl pro spíše úbytek magických zbraní.. v jednoduchosti je síla a v nepřeberném množství +1 +2 +3 +4 +5 +6... zbraní a zbrojí je stereotyp

pokud přidávat hvězdici, tak proč ji neudělat nějak zajímavě? třeba aby dávala nějaký bonus k útoku nebo damage pro ukryté postavy, či by měla bonus ke kritickému zásahu.. atd
Odpovědět

Zpět na „Paladins of Faerûn“