BG2: Draci
- KnightOfNI
- Sigilan
- Příspěvky: 17
- Registrován: 8.8.2006 12:30
BG2: Draci
Nemá někdo někde přehled draků a taktik jak na ně? Stínovej drak je imho nejchabější, stačí, aby se prošel po železech a končí (čekal jsem řežbu, ale jan a Yoshimo to zaminovali a bylo to)... ale co třeba taktika na Firkraaga? Necu cheatovat ani nic takového. BG hraju nějakej ten pátek, takže nejsem taková lamka, ale Firkraag je trošku tužší....
- Sir James 1
- Sigilan
- Příspěvky: 96
- Registrován: 19.6.2006 17:16
- Bydliště: ??!!!!!!!?? (přesně tam)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Draci a jak na ně
Teda nevim jak ty ale ja Firkraaga slozil mnohem jednoudusejc nez stinovyho draka asi zalezi na tom jak postupne delas jednotlivy questy.KnightOfNI píše:Nemá někdo někde přehled draků a taktik jak na ně? Stínovej drak je imho nejchabější, stačí, aby se prošel po železech a končí (čekal jsem řežbu, ale jan a Yoshimo to zaminovali a bylo to)... ale co třeba taktika na Firkraaga? Necu cheatovat ani nic takového. BG hraju nějakej ten pátek, takže nejsem taková lamka, ale Firkraag je trošku tužší....
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Obecně na draky je nejlepší jít ze všech stran aby ti neodfoukl všechny naráz, zrušit mu ochrany, snížit záchrané hody a usekat. Sejmout ho jen pomocí magie je o dost těžší.
Samozřejmostí je před bojem naboostovat vlastní postavy, proti Firkraagovi odolnost proti ohni na max, spěch, SS/IS (já vím že tohle psát je zbytečnost, ale stejně...), nějaké ty požehnání a modlitby atp. Pokud budeš mít ještě problémy tak do sebe hoď nějakou tu lahvičku, bonusy z nich jsou víc než značné.
Pasti jsem moc nepoužíval, nepřijde mi to zrovna košer z hlediska roleplay (ale u těch draků se kterými si můžeš bez boje promluvit to beru)
Samozřejmostí je před bojem naboostovat vlastní postavy, proti Firkraagovi odolnost proti ohni na max, spěch, SS/IS (já vím že tohle psát je zbytečnost, ale stejně...), nějaké ty požehnání a modlitby atp. Pokud budeš mít ještě problémy tak do sebe hoď nějakou tu lahvičku, bonusy z nich jsou víc než značné.
Pasti jsem moc nepoužíval, nepřijde mi to zrovna košer z hlediska roleplay (ale u těch draků se kterými si můžeš bez boje promluvit to beru)
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
ještě bych doplnil, že není od věci vyvolat co nejvíc potvor. elementály, nishruu, a tak. a uzdravovat výhradně lahvičkama. i když to je asi samozřejmost.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
magií je to Imho lehčí, základ je lower resistance a mít víc mágů a kleriků...já třeba stínovýho usekal 2 flaming strikema, pár holy smitema/vampiric touchema a magic missilema.
Jinak základ je asi(na nižších levelech určitě) Remove fear.
Jinak základ je asi(na nižších levelech určitě) Remove fear.
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
základ je sniž odolnost 3x za sebou, a pak co je po ruce.... třeba prst smrti
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Třeba na Firkraaga mi velmi dobře funguje fígl "Nepříjemnosti" ke snížení záchranných hodů a následně kouzlo "Slabomyslnost". Pak je z něj modrý kroužek, který jen slintá a je vděčný za každou ránu
Jsi-li něčím nesmírně roztrpčen nebo zkrušen, pak se rozpomeň, že lidský život je mžik a že všichni co nevidět odejdeme.
-Marcus Aurelius
-Marcus Aurelius
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- arion
- Sigilan
- Příspěvky: 29
- Registrován: 6.3.2006 20:46
- Bydliště: u Kokotskeho rybnika
- Kontaktovat uživatele:
todle je spis vyuzivani bugu, no kdyz uz se ptas tak tady to mas(myslim ze neco podobnyho bolo napsany v ScoCheatru) :
Vem si 2 postavy ( kouzelnici postaci) a postav je co nejdal od draka. A jeste dokud neutoci dej jedne z nich promluvit s drakem a zatim ostatnim postavam, elementalu, planetarum a buvi jake havedi co si vyvolas dej utocit na pana draka. Nejsem si jist ale zda se mi ze je nutno pouzit jen zbrane nablizko, tj zadne luky a praky, jinak dracek procitne.
No a jak si de clen party poklabosit s danou jesterkou, zbytek party ho ruve hlava nehlava. (Ze si to ten drak necha libit ) Az bude dost blizko draka, no porad jeste kousicek do rozhovoru chybi, dej zas pauzu posli postavu celem vzad a prikaz druhemu kamaradovi at skoci naslovicko k zastupci rodu plazu.
A tak porad dokola at se nastridacku tvari ze si chteji pokecat, no na posledni chvili si to rozmysli a vymeni. A kazdje dobre vychovanej drak se po dobu cekani na pratelskou konzervaci nebude prece zabyvat nakymi radoby dobrodruhy co ho stouchaji svymi mecikmi a savlickami.
Tak nejak asi...
Todle mi fungovalo jak u Firekraaga, tak u Stinoveho draka a u par dalsich. V SoA myslim ze koneckoncu u vsech. V ToB uz byl problem se zelenacem v dungeonu kundikinu (nejak tak se jmenovali, zejo? ) ve strazcove tvrzi. Na zbytek ToB sem todle vubec neskousel, tak to uz nevim
Vem si 2 postavy ( kouzelnici postaci) a postav je co nejdal od draka. A jeste dokud neutoci dej jedne z nich promluvit s drakem a zatim ostatnim postavam, elementalu, planetarum a buvi jake havedi co si vyvolas dej utocit na pana draka. Nejsem si jist ale zda se mi ze je nutno pouzit jen zbrane nablizko, tj zadne luky a praky, jinak dracek procitne.
No a jak si de clen party poklabosit s danou jesterkou, zbytek party ho ruve hlava nehlava. (Ze si to ten drak necha libit ) Az bude dost blizko draka, no porad jeste kousicek do rozhovoru chybi, dej zas pauzu posli postavu celem vzad a prikaz druhemu kamaradovi at skoci naslovicko k zastupci rodu plazu.
A tak porad dokola at se nastridacku tvari ze si chteji pokecat, no na posledni chvili si to rozmysli a vymeni. A kazdje dobre vychovanej drak se po dobu cekani na pratelskou konzervaci nebude prece zabyvat nakymi radoby dobrodruhy co ho stouchaji svymi mecikmi a savlickami.
Tak nejak asi...
Todle mi fungovalo jak u Firekraaga, tak u Stinoveho draka a u par dalsich. V SoA myslim ze koneckoncu u vsech. V ToB uz byl problem se zelenacem v dungeonu kundikinu (nejak tak se jmenovali, zejo? ) ve strazcove tvrzi. Na zbytek ToB sem todle vubec neskousel, tak to uz nevim
omlouvam se ze pisu jak cune ale nece se mi to opravovat :(
myslim ze to nefunguje u irenikova drakaarion píše:...
ja pouzivam radeji pasti potom nekdo parkrat vistreli nebo lower resistance+blesk(3x se odrazi ) a je hotovo a na ty ostatni draky kteri se na me bez rozmyslu vrhnou jsem uz na dostatecne urovni
ARCANINE is known for its high speed. It is said to be capable of running over 6,200 miles in a single day and night. The fire that blazes wildly within this POKéMON's body is its source of power.
Co se Firkragga týká, já ho zlikvidoval jednoduše tak, že jsem kolem něj rozprostřel celou družinu dokola, tři z nich jsem vybavil střelnými zbraněmi nejlepší dostupné kvality, hlavní návnadu dělal Keldorn se (ještě lépe slouží Korgan), a to tak, že běhal okolo jako pošuk a držel tak draka dál od střelců, zezadu do draka řezali Minsc s Lilarcorem a moje hlavní postava s Čepelí růží. Neříkám, že je to 100% taktika, ale je asi nejméně náročná na provedení. Kouzlit není moc třeba, stačí celou partu ošetřit ochranou proti děsu, popř i proti ohni.
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
Jj, docela fajn kouzlo...Magic missile má tu čest mít ochranu jmenovitě před sebou...podobný věci jsou možná u dvojice Impris. a Freedom. Nebo by spíš mohli mít minor globe of Invulnerability, pak by byli draci pro low-level party větší problém(nebo SI:vzývaní a nekromancie )
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?