BG2: Draci

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět

Kterého draka máte nejraději?

Jierdan Firkraag
21
27%
Thaxll'ssillyia
9
11%
Adalon
18
23%
Nizidramanii'yt
1
1%
Drak z pekla v skúške pýchy
3
4%
Saladrex
10
13%
Zelený drak zo Strážcovej tvrze
3
4%
Drakonis
3
4%
Fll'Yissetat
0
Žádná hlasování
Abazigal
11
14%
 
Celkem hlasů: 79

Uživatelský avatar
KnightOfNI
Sigilan
Příspěvky: 17
Registrován: 8.8.2006 12:30

BG2: Draci

Příspěvek od KnightOfNI »

Nemá někdo někde přehled draků a taktik jak na ně? Stínovej drak je imho nejchabější, stačí, aby se prošel po železech a končí (čekal jsem řežbu, ale jan a Yoshimo to zaminovali a bylo to)... ale co třeba taktika na Firkraaga? Necu cheatovat ani nic takového. BG hraju nějakej ten pátek, takže nejsem taková lamka, ale Firkraag je trošku tužší....
Uživatelský avatar
Sir James 1
Sigilan
Příspěvky: 96
Registrován: 19.6.2006 17:16
Bydliště: ??!!!!!!!?? (přesně tam)
Kontaktovat uživatele:

Re: Draci a jak na ně

Příspěvek od Sir James 1 »

KnightOfNI píše:Nemá někdo někde přehled draků a taktik jak na ně? Stínovej drak je imho nejchabější, stačí, aby se prošel po železech a končí (čekal jsem řežbu, ale jan a Yoshimo to zaminovali a bylo to)... ale co třeba taktika na Firkraaga? Necu cheatovat ani nic takového. BG hraju nějakej ten pátek, takže nejsem taková lamka, ale Firkraag je trošku tužší....
Teda nevim jak ty ale ja Firkraaga slozil mnohem jednoudusejc nez stinovyho draka asi zalezi na tom jak postupne delas jednotlivy questy.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Obecně na draky je nejlepší jít ze všech stran aby ti neodfoukl všechny naráz, zrušit mu ochrany, snížit záchrané hody a usekat. Sejmout ho jen pomocí magie je o dost těžší.
Samozřejmostí je před bojem naboostovat vlastní postavy, proti Firkraagovi odolnost proti ohni na max, spěch, SS/IS (já vím že tohle psát je zbytečnost, ale stejně...), nějaké ty požehnání a modlitby atp. Pokud budeš mít ještě problémy tak do sebe hoď nějakou tu lahvičku, bonusy z nich jsou víc než značné.
Pasti jsem moc nepoužíval, nepřijde mi to zrovna košer z hlediska roleplay (ale u těch draků se kterými si můžeš bez boje promluvit to beru)
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

ještě bych doplnil, že není od věci vyvolat co nejvíc potvor. elementály, nishruu, a tak. a uzdravovat výhradně lahvičkama. i když to je asi samozřejmost. :-)
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
Syf
Sigilan
Příspěvky: 237
Registrován: 3.10.2005 15:42
Bydliště: Trademeet Crypt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syf »

magií je to Imho lehčí, základ je lower resistance a mít víc mágů a kleriků...já třeba stínovýho usekal 2 flaming strikema, pár holy smitema/vampiric touchema a magic missilema. :-D
Jinak základ je asi(na nižších levelech určitě) Remove fear.
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

základ je sniž odolnost 3x za sebou, a pak co je po ruce.... třeba prst smrti :-D
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
SiNuHeT
Sigilan
Příspěvky: 544
Registrován: 30.9.2005 22:28
Bydliště: Lihový doom

Příspěvek od SiNuHeT »

Třeba na Firkraaga mi velmi dobře funguje fígl "Nepříjemnosti" ke snížení záchranných hodů a následně kouzlo "Slabomyslnost". Pak je z něj modrý kroužek, který jen slintá a je vděčný za každou ránu
Jsi-li něčím nesmírně roztrpčen nebo zkrušen, pak se rozpomeň, že lidský život je mžik a že všichni co nevidět odejdeme.
-Marcus Aurelius
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Taky je zábavný Ray of Enfeeblement (když se povede, samozřejmě) :lol:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
arion
Sigilan
Příspěvky: 29
Registrován: 6.3.2006 20:46
Bydliště: u Kokotskeho rybnika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od arion »

todle je spis vyuzivani bugu, no kdyz uz se ptas tak tady to mas(myslim ze neco podobnyho bolo napsany v ScoCheatru) :
Vem si 2 postavy ( kouzelnici postaci) a postav je co nejdal od draka. A jeste dokud neutoci dej jedne z nich promluvit s drakem a zatim ostatnim postavam, elementalu, planetarum a buvi jake havedi co si vyvolas ;-) dej utocit na pana draka. Nejsem si jist ale zda se mi ze je nutno pouzit jen zbrane nablizko, tj zadne luky a praky, jinak dracek procitne.
No a jak si de clen party poklabosit s danou jesterkou, zbytek party ho ruve hlava nehlava. (Ze si to ten drak necha libit :-P ) Az bude dost blizko draka, no porad jeste kousicek do rozhovoru chybi, dej zas pauzu posli postavu celem vzad a prikaz druhemu kamaradovi at skoci naslovicko k zastupci rodu plazu.
A tak porad dokola at se nastridacku tvari ze si chteji pokecat, no na posledni chvili si to rozmysli a vymeni. A kazdje dobre vychovanej drak se po dobu cekani na pratelskou konzervaci nebude prece zabyvat nakymi radoby dobrodruhy co ho stouchaji svymi mecikmi a savlickami.

Tak nejak asi...
Todle mi fungovalo jak u Firekraaga, tak u Stinoveho draka a u par dalsich. V SoA myslim ze koneckoncu u vsech. V ToB uz byl problem se zelenacem v dungeonu kundikinu (nejak tak se jmenovali, zejo? ) ve strazcove tvrzi. Na zbytek ToB sem todle vubec neskousel, tak to uz nevim
omlouvam se ze pisu jak cune ale nece se mi to opravovat :(
Castamir
Sigilan
Příspěvky: 97
Registrován: 24.7.2006 20:08
Bydliště: Socka aréna

Příspěvek od Castamir »

arion píše:...
myslim ze to nefunguje u irenikova draka
ja pouzivam radeji pasti potom nekdo parkrat vistreli nebo lower resistance+blesk(3x se odrazi :-) ) a je hotovo a na ty ostatni draky kteri se na me bez rozmyslu vrhnou jsem uz na dostatecne urovni :-P
ARCANINE is known for its high speed. It is said to be capable of running over 6,200 miles in a single day and night. The fire that blazes wildly within this POKéMON's body is its source of power.
Uživatelský avatar
Red
Sigilan
Příspěvky: 63
Registrován: 16.5.2006 13:21

Příspěvek od Red »

Elementární je snížení magické ochrany, poté už urubat, případně doplňit tekutiny v nižších levelech postav. Ale nemluvím o nejtěžší obtížnosti.
Ať žije BG a PT!
Fenix
Sigilan
Příspěvky: 1
Registrován: 2.9.2006 21:35

Příspěvek od Fenix »

Co se Firkragga týká, já ho zlikvidoval jednoduše tak, že jsem kolem něj rozprostřel celou družinu dokola, tři z nich jsem vybavil střelnými zbraněmi nejlepší dostupné kvality, hlavní návnadu dělal Keldorn se (ještě lépe slouží Korgan), a to tak, že běhal okolo jako pošuk a držel tak draka dál od střelců, zezadu do draka řezali Minsc s Lilarcorem a moje hlavní postava s Čepelí růží. Neříkám, že je to 100% taktika, ale je asi nejméně náročná na provedení. Kouzlit není moc třeba, stačí celou partu ošetřit ochranou proti děsu, popř i proti ohni.
Uživatelský avatar
Tinnarr
Sigilan
Příspěvky: 357
Registrován: 26.6.2006 0:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tinnarr »

Já sem mu dal asi 80 procent dmg nejsilnějším kouzlem ve hře - magickou střelou.
Obrázek
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Škoda, že scripty nevyužívajú kúzlo "štít-shield" - magická strela by sa veľmi rýchlo stala absolútne zbytočným kúzlom :-P 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Syf
Sigilan
Příspěvky: 237
Registrován: 3.10.2005 15:42
Bydliště: Trademeet Crypt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syf »

Jj, docela fajn kouzlo...Magic missile má tu čest mít ochranu jmenovitě před sebou...podobný věci jsou možná u dvojice Impris. a Freedom. :-D Nebo by spíš mohli mít minor globe of Invulnerability, pak by byli draci pro low-level party větší problém(nebo SI:vzývaní a nekromancie :-D )
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“