![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Já jsem nejraději hrál postavu specializovanou na boj face to face. Moje nejoblíbenější měla traity Heavy Handed (alespoň myslím - ten, co posílí úder, ale nebere AB - bere critical hit) a Gifted. Boje sice nebyly příliš strategické, ale ten pocit
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
Veru, veru. A aj pre ostatné charaktery sa vyplatí - niektoré dialógy sa zobrazujú len pri hodnote Perception 6 (a viac). Vo Falloute celkovo je dobrá vyvážená postava, pretože aj perky majú určité minimálne požiadavky na jednotlivé vlastnosti.PST píše:Pokud hraješ Snipera, tak je vysoká vnímavost povinností.
Nuž, aj boj bez zbrane je efektívny a navyše ho využiješ v bitkárskych arénach, ale mne sa viac páčili chladné zbrane. Treba i pri nich ale používať mierené zásahy - tým navýšiš šancu na kritický, ktorý má pri chladných zbraniach slušný bonus už vstavaný. Okrem toho, pri boji bezo zbrane sú prierazné údery dostupné až pomerne neskoro, zo začiatkuje to teda trápenie.Tarreb píše:Vyplatí se víc boj beze zbraně, nebo chladné zbraně? Já jsem vzal to druhé, bojoval jsem oštěpem a měl jsem tak nějak pocit, že na nepřátele útočím mokrým ručníkem. Síla 6 je asi málo.
Nemohl bys trochu upřesnit?některé se můžou tvářit užitečně, ale ve skutečnosti k ničemu nejsou.
Počkej, to jako může být něco stylovějšího, než se v kožené budně a s pistolí plížit mezi partou supermutantů, proti kterým nemá člověk šanci ustát ani jedno kolo?AlieN píše:Javor: Myslíš tu upravenou od toho kluka z Hubu? Hmm, ani jsem ji nevyzkoušel...
Každopádně, běhat jen s pistolí místo pušky mi připadalo příliš... nestylové
Jít na supermutanty v kožené bundě a s pistolí je spíš ujeté než stylové... stylové by to bylo s loveckou puškouJavor píše:Počkej, to jako může být něco stylovějšího, než se v kožené budně a s pistolí plížit mezi partou supermutantů, proti kterým nemá člověk šanci ustát ani jedno kolo?