Stránka 83 z 94

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 11:17
od Javor
Co se týče češtiny Restoration projectu, doporučuji kouknout se zde.

Tarreb: Pokud vím, tak nic takového neexistuje.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 11:43
od valcik
..aha! Skvelé, Javor - netušil som, že sa pracuje na českom preklade RP. Ako ale čítam, preklad ešte stále nie je dokončený, a zároveň sa už blíži vydanie verzie RP 2.0, ktorá bude obsahovať ďalšie nové dialógy a lokácie.

Tu mi hneď napadá - ak siahnete po mode Restoration Project 1.2, nepoužívajte doplnok AP ammo fix, ktorý je voliteľnou súčasťou tohto modu. Úprava prieraznej munície je zabugovaná, prejaví sa to napríklad "nezraniteľnosťou" Franka Horrigana, ale v novej verzii to bude opravené. (AP ammo fix je samostatný mod, ktorý bol do RP pridaný dodatočne, preto nebol dôkladne vyladený)

Tarreb,
tiež som ešte nenatrafil na mod, ktorý by pridával perky, či traity. Ak na niečo narazíš, napíš krátke resumé. :- )

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 13:14
od AlieN
Bez RP se zatím obejdu, alespoň se mám na co těšit do dalších hraní (btw co je na té EPA základně negativního?).

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 13:46
od PostTrauma
EPA je takové bludiště plné nevyřešitelných hádanek, jsou tam nějaké jedovaté plyny a jiné smrtelné nepříjemnosti. Nikdy jsem ji moc neprocházel, protože to vypadá tak na půl dne pobíhání, hledání klíčů a podobně...

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 18:16
od valcik
PostTrauma,
však práve toto sa mi zdalo na EPA základni najlepšie. :- )
Lokácia si zachovala pôvodný, falloutovský náboj - nestačí tam len vbehnúť a vymlátiť všetko živé, treba využiť aj jednotlivé skilly postavy a najmä vlastný rozum. Hádanky nie sú až tak zapeklité, aby sa nedali vyriešiť, stačí len pozorne sledovať mapku a dialógy. Ostatne, aj pôvodné lokácie boli pekne náročné; napríklad v Sierra Army Depot, alebo aj v Glowe som blúdil rovnako, keď som ich ešte nepoznal.

Práve toto sa mi na Falloute páčilo najviac - objavovanie a skúmanie nových, neznámych území.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 18:48
od Tarreb
Jedna otázka: kde využiji dovednost Věda? Myslím konkrétně. Přijde mi, že tenhle skill absolutně k ničemu.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 18:51
od AlieN
Tarreb: Například všechny počítače, mám dojem že ve dvoujce i při interakci s roboty...

Napsal: 27.3.2010 18:54
od Carlos
Taky můžeš získat několik bonusových XP, když vyzkoumáš nějakou věcičku. Alespoň myslím.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 21:01
od Tarreb
Takže v podstatě (alespoň pro mě) na nic. Počítačů zatím moje postava moc neviděla. O robotech ani nemluvě.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 27.3.2010 21:47
od PostTrauma
No, v pozdějších fázích hry si počítačů docela užiješ, ale bohatě ti stačí pár Big Book of Science, kterých se po světě povaluje dost.
Zobrazit spoiler
Snad jedinou výjimkou je sestavení robota, kde je potřeba Science skill kolem 140%, aby robot nebyl zbytečný.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 28.3.2010 1:30
od PostTrauma
Jste mě navnadili, že jsem si dal víkendovou rychlovku F1 : )

Nevíte, co ovlivňuje, jestli Followers of the Apocalypse přežijí nebo umřou? A nějak jsem nedostal žádný konec pro Hub.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 29.3.2010 17:41
od valcik
PostTrauma,
ten "šťastný" koniec Followerov je v pôvodnej hre zle zabugovaný, nedá sa vôbec dosiahnuť, pretože tam chýba časť dialógov. S neoficiálnym patchom stačí, ak pomôžeš Followerom získať kontrolu nad Boneyardom - quest však bez tohto patchu vôbec nie je prístupný.

Ak ide o Hub, tam sú dve možnosti:
- ak nesplníš úlohu, ktorú ti zadá vodca obchodnej spoločnosti Far go Traders, Hub v závere podľahne útoku supermutantov a bude kompletne vyhladený. (špatný koniec)
- môžeš Haroldovi poskytnúť pomoc s odstránením "rasových" predsudkov; ghoulovia tak získajú rovnoprávnosť a začnú spolupracovať s obyvateľmi Hubu - mesto potom prosperuje a prekvitá. (šťastný koniec)

..teoreticky teda, ak splníš úlohu pre obchodníkov A ZÁROVEŇ nesplníš úlohu pre Harolda, Hub žiaden "koniec" nezíska. :-P

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 29.3.2010 18:07
od PostTrauma
Mám neoficiální patch, ale přesto nemám quest od Followerů. Boneyard ovládá gang po vyvraždění regulátorů. Followery vede Nicole v knihovně, ne? Je tam pár nedodělávek s ghoulem v suterénu.

Stejný problém v Hubu. Harold mi nic o odstranění předsudků proti ghoulům neřekl. V prvním rozhovoru mi poví o deathclawovi, ve druhém rozhovoru svoji historku o přeměně v ghoula a pak už mi neřekne nic. Takže buď ten úkol bezděčně zadá při té své historce, a v tom případě by mě zajímalo, za kým jsem měl v tom ohledu jít, abych quest vyřešil, nebo jsem se neproklikal ke správnému dialogu a ten je pak ztracen.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 29.3.2010 20:14
od valcik
..ak pomôžeš gangu vyvraždiť regulátorov, myslím že quest pre Followerov už sa neobjaví - pretože vládu nad Boneyardom prevezme gang. Ten ghoul v suteréne, Talius, je dôležitý! Máš pravdu, aj v jeho dialógoch sú bugy, ale myslím že úlohu ti dá aj tak. Možno sú potrebné pre ten dialóg určité predpoklady, teda inteligencia, vnímanie, charizma či rečníctvo, neviem.
Hm, už si ani nepamätám, ktorý z patchov som tam použil, pri najbližšej hre to overím a upresním.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 29.3.2010 21:29
od PostTrauma
Ten Talius mi řekl o špionovi, ale ten tam ve skutečnosti není. Ještě mi dal plamenomet. A nakonec mi řekl zajímavou informaci o svém původu, úkolu a přeměně : ) Ale to je tak všechno.

Jelikož pokaždé pomáhám gangu, tak je možné, že jsem nikdy nenarazil na quest od Followerů. Nechce se mi hrát znovu, abych to vyzkoušel : )

Já používám TeamX Patch 1.3.4. s NPC modem.