Fallout 1 a 2
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
Re: Fallout 1 a 2
..Francis v Broken Hills je zabugovaný, mne tam hra spadla v okamihu, keď som mu odovzdával dopis. Existuje na to fix. (ak chceš dostať quest so stratenými ľuďmi, nesmieš predtým brať Marcusa do party, inak sa jeho dialógy s úlohami stratia.)
Hm, ja som Kagu zlikvidoval tiež a odvtedy sa neobjavil - od súboja ubehlo už viac ako 8 herných týždňov. Nuž, Kaga bol zabugovaný aj predtým, možno to ešte nevychytali.
Teraz som mal hernú prestávku. Kvôli tej zatvorenej bráne vo Vaulte 15, som ale zašiel do základne EPA, pre výstroj. Som nadšený! Lokácia má výborne spracované mapky a neobjavil som žiaden bug. Ešte však nemám preskúmanú modrú úroveň, pretože je tam tuhý súboj; musím sa vrátiť lepšie vyzbrojený. :- ))
(hint: niektoré questy v EPA vyžadujú Vedu väčšiu než 100 a Opravu väčšiu než 80)
Hm, ja som Kagu zlikvidoval tiež a odvtedy sa neobjavil - od súboja ubehlo už viac ako 8 herných týždňov. Nuž, Kaga bol zabugovaný aj predtým, možno to ešte nevychytali.
Teraz som mal hernú prestávku. Kvôli tej zatvorenej bráne vo Vaulte 15, som ale zašiel do základne EPA, pre výstroj. Som nadšený! Lokácia má výborne spracované mapky a neobjavil som žiaden bug. Ešte však nemám preskúmanú modrú úroveň, pretože je tam tuhý súboj; musím sa vrátiť lepšie vyzbrojený. :- ))
(hint: niektoré questy v EPA vyžadujú Vedu väčšiu než 100 a Opravu väčšiu než 80)
Re: Fallout 1 a 2
Je vůbec ve hře lepší zbroj než ten power armor z Navarra
Dorazil jsem do Navarra a vykosil ho; nějak mě to přestalo bavit. Ná ještě pak cenu hrát dál?
Dorazil jsem do Navarra a vykosil ho; nějak mě to přestalo bavit. Ná ještě pak cenu hrát dál?
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fallout 1 a 2
Tarreb: Navarro už je takřka na konci
A ta zbroj z něj je ještě slabší verze, tu úplně nejsilnější můžeš najít až vyloženě u konce... btw po "konci hry" jde ještě bez problémů hrát a řešit zbylé subquesty a neprolezlé lokace, navíc s pár bonusy navíc.
A ta zbroj z něj je ještě slabší verze, tu úplně nejsilnější můžeš najít až vyloženě u konce... btw po "konci hry" jde ještě bez problémů hrát a řešit zbylé subquesty a neprolezlé lokace, navíc s pár bonusy navíc.
Re: Fallout 1 a 2
Cože, to Navarro je skoro konec?? To jako je ten příběh opravdu jen
Oskara za příběh by ode mne Fallout 2 asi nedostal...
Zobrazit spoiler
přines GECK pro svoji nebohou vesnici a osvoboď svoji nebohou zajatou vesnici?
Jsem tedy čekal něco víc.přines GECK pro svoji nebohou vesnici a osvoboď svoji nebohou zajatou vesnici?
Oskara za příběh by ode mne Fallout 2 asi nedostal...
Naposledy upravil(a) Tarreb dne 6.4.2010 9:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Fallout 1 a 2
PostTrauma,
zistil som niečo o Kagovi. Keď ešte na začiatku v dedinke Arroyo poriadne podebatíš so strážcom mostu, v jednej vetve dialógu ti porozpráva príbeh. Dozvieš sa tam, že Kaga "bude útočit STÁLE a nezastaví ho NIČ". Okrem toho je tam referencia na Harry Pottera - strážca používa pri rozhovore označenie "ten-ktorý-nesmie-byť-menovaný", keď hovorí o Kagovi. :- ))
Podľa toho mi napadlo, že Kaga je asi "nesmrteľný" zámerne, možno to nebude bug. Pripadá mi to ako typický falloutovský vtípek - Kaga má znázorňovať ďalšieho perspektívneho Choosen One, predstavuje ďalšieho "skutočného" hráča. Preto "akoby" použil po každom zabití svoj LOAD a veselo sa objaví znova (podobne ako v BG tá skamenelá družina, ktorú pošleš v závere datadisku pre bronzové trencle k beholderovi).
Toto ešte dôkladne prepátram. :- )
Vo Falloute čaká najväčšie prekvapenie až v samom závere, rozhodne to treba odohrať až po koncové titulky. Hm, a čo sa týka Navarra - tam sa mi najviac páčilo nenásilné riešenie, keď som základňu potichúčky infiltroval, ako James Bond. Vznikajú tam vtedy celkom veselé situácie, napríklad hádky so seržantom, ale zároveň je to aj pekne napínavé. :- )
zistil som niečo o Kagovi. Keď ešte na začiatku v dedinke Arroyo poriadne podebatíš so strážcom mostu, v jednej vetve dialógu ti porozpráva príbeh. Dozvieš sa tam, že Kaga "bude útočit STÁLE a nezastaví ho NIČ". Okrem toho je tam referencia na Harry Pottera - strážca používa pri rozhovore označenie "ten-ktorý-nesmie-byť-menovaný", keď hovorí o Kagovi. :- ))
Podľa toho mi napadlo, že Kaga je asi "nesmrteľný" zámerne, možno to nebude bug. Pripadá mi to ako typický falloutovský vtípek - Kaga má znázorňovať ďalšieho perspektívneho Choosen One, predstavuje ďalšieho "skutočného" hráča. Preto "akoby" použil po každom zabití svoj LOAD a veselo sa objaví znova (podobne ako v BG tá skamenelá družina, ktorú pošleš v závere datadisku pre bronzové trencle k beholderovi).
Toto ešte dôkladne prepátram. :- )
..souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. :- ))Carlos píše:Samozřejmě, že má cenu hrát
Vo Falloute čaká najväčšie prekvapenie až v samom závere, rozhodne to treba odohrať až po koncové titulky. Hm, a čo sa týka Navarra - tam sa mi najviac páčilo nenásilné riešenie, keď som základňu potichúčky infiltroval, ako James Bond. Vznikajú tam vtedy celkom veselé situácie, napríklad hádky so seržantom, ale zároveň je to aj pekne napínavé. :- )
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fallout 1 a 2
Tarreb: Takyže příběh není hlavní nosnicí. Jsou to spíš dílčí detaily (prostředí, NPC, provázanosti, reálie atd.), co tvoří výslednou, téměř geniální mozaiku
Ale jestli tě prostě hraní nebaví, tak se do toho nenuť. Třeba časem. Nebo si zkus zahrát jedničku, která mě osobně bavila více.
Ale jestli tě prostě hraní nebaví, tak se do toho nenuť. Třeba časem. Nebo si zkus zahrát jedničku, která mě osobně bavila více.
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Fallout 1 a 2
Carlos: Možná máš pravdu - na rok, na dva to odložím a pak to zkusím znova. V něčem mi ta hra přišla vskutku geniální, v jiných ohledech naopak silně přeceňovaná. Ale třeba to za čas ocením....
Edit: Aaa, zapomenul jsem se zmínit. Zaútočil na mě jakýsi Ghoul, kriticky minul, zasáhnul sám sebe, zlomil si ruku, spadnul k zemi a umřel
To je ale smolař...
Edit: Aaa, zapomenul jsem se zmínit. Zaútočil na mě jakýsi Ghoul, kriticky minul, zasáhnul sám sebe, zlomil si ruku, spadnul k zemi a umřel
To je ale smolař...
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 1 a 2
Valcik: Ten fix mi asi moc nepomůže, vyzkouším o víkendu.
O Kagovi to vím, ten rozhovor jsem četl, pak se ještě můžeš na Kagu někoho zeptat ve vesnici, ale nic moc ti nikdo nepoví. Na tu část, že ho nic nezastaví, jsem si ale nevzpomněl. Hlavně jsou ty setkání jiná než v předchozí verzi. Teď ho potkáváš až v pozdějších fázích hry a souboje s ním jsou dost jednoduché (2/3 jsem ho zabil). Vývoj jeho arzenálu je minimální a spíš k horšímu (plamenomet je úplně na nic).
Navarro jsem teď vyřešil taky hezky diplomaticky. I s několika subquesty a vyrabováním všech zásob : ) Jediný kill byl doktor ve zvukotěsné místnosti.
Tarreb: Ony jádra příběhů Falloutů (obou) jsou dost jednoduché, ale to všechno okolo, co se na to váže a co se dočteš v textech ve hře, je hodně zajímavé (účely Vaultů, výzkumy FEV a podobně). To je ta geniální část Falloutů. Mně třeba přijde, že je tam pořád hodně otazníků a docela bych se chtěl dozvědět víc : )
Škoda, že nejlepší zbraně ve hře se dají ukrást a (skoro) nejlepší brnění taky (pokud zabiješ obchodníka) v SF, kam se dá dostat kdykoliv. Hm, asi to někdy zkusím : )
O Kagovi to vím, ten rozhovor jsem četl, pak se ještě můžeš na Kagu někoho zeptat ve vesnici, ale nic moc ti nikdo nepoví. Na tu část, že ho nic nezastaví, jsem si ale nevzpomněl. Hlavně jsou ty setkání jiná než v předchozí verzi. Teď ho potkáváš až v pozdějších fázích hry a souboje s ním jsou dost jednoduché (2/3 jsem ho zabil). Vývoj jeho arzenálu je minimální a spíš k horšímu (plamenomet je úplně na nic).
Navarro jsem teď vyřešil taky hezky diplomaticky. I s několika subquesty a vyrabováním všech zásob : ) Jediný kill byl doktor ve zvukotěsné místnosti.
Tarreb: Ony jádra příběhů Falloutů (obou) jsou dost jednoduché, ale to všechno okolo, co se na to váže a co se dočteš v textech ve hře, je hodně zajímavé (účely Vaultů, výzkumy FEV a podobně). To je ta geniální část Falloutů. Mně třeba přijde, že je tam pořád hodně otazníků a docela bych se chtěl dozvědět víc : )
Škoda, že nejlepší zbraně ve hře se dají ukrást a (skoro) nejlepší brnění taky (pokud zabiješ obchodníka) v SF, kam se dá dostat kdykoliv. Hm, asi to někdy zkusím : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 1 a 2
Nejoriginálnější je na Falloutu bezesporu systém obchodování - v NORMÁLNÍM RPG mám spíš problém s nedostatkem peněz; zatímco v tomto geniálním RPG bylo spíše problémem najít někoho, komu bych mohl prodat ty hromady kulometů, které jsem nosil ( asi ) v batohu. Dalším problémem bylo dostat se kamkoliv, kvůli těm epickým náhodným setkáním. Jak už psal Alien, více jak polovinu náhodných setkání tvoří lidé, což mi přïjde až nesmírně realistické, vzhledem k tomu, že je to postapo.
Za největší plus ovšem považuji AI nepřátel - hra jde tak daleko, že u nepřátel vypodobňuje dokonce i požkození mozkových buňek, což je bez nejmenších pochyb způsobeno všudypřítomnou radiací. Jinak si tedy některé situace opravdu neumím vysvětlit.
Za největší plus ovšem považuji AI nepřátel - hra jde tak daleko, že u nepřátel vypodobňuje dokonce i požkození mozkových buňek, což je bez nejmenších pochyb způsobeno všudypřítomnou radiací. Jinak si tedy některé situace opravdu neumím vysvětlit.
Najdi Vodní Čip. Najdi GECK. CO SE TI NA TOM SAKRA NEZDÁ?...Ony jádra příběhů Falloutů (obou) jsou dost jednoduché...
Možná Black Isle křivdím, ale mám pocit, že jsem takřka identický příběh už kdesi viděl...ale to všechno okolo, co se na to váže a co se dočteš v textech ve hře, je hodně zajímavé (účely Vaultů, výzkumy FEV a podobně). To je ta geniální část Falloutů. Mně třeba přijde, že je tam pořád hodně otazníků a docela bych se chtěl dozvědět víc
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsi asi namysli nerealistické, ne?Tarreb píše: více jak polovinu náhodných setkání tvoří lidé, což mi přïjde až nesmírně realistické, vzhledem k tomu, že je to postapo.
Jaké konkrétně situace máš namysli?Tarreb píše:Za největší plus ovšem považuji AI nepřátel - hra jde tak daleko, že u nepřátel vypodobňuje dokonce i požkození mozkových buňek, což je bez nejmenších pochyb způsobeno všudypřítomnou radiací. Jinak si tedy některé situace opravdu neumím vysvětlit.
Jestli máš namysli právě ty reálie (FEV, Vaulty etc), tak maximálně se dá najít jistá inspirace některými díly Akt X nebo některými konspiračními teoriemi. Pakliže nejsi opravdu velký pamětník videoher, pak jsi ve hrách na podobné věci pravděpodobně těžko mohl narazit.Tarreb píše:Možná Black Isle křivdím, ale mám pocit, že jsem takřka identický příběh už kdesi viděl...
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Fallout 1 a 2
Měl jsem na mysli REALISTICKÉ. Celý ten text byl myšlen tak trochu ironicky.Měl jsi asi namysli nerealistické, ne?
Bandity střílející dávkou z kulometu přes svoje parťáky. Stráže, které útočí nožem, když mají i brokovnici. Specialista na těžké zbraně, který během jednoho kola odpravil plamenometem 2 své společníky. Brahmíny z Modocu ( ty které jsem měl hlídat ), řítící se vstříc svému osudu, který má podobu vlčích tesáků. Darion, který mě málem dostal (zbylo mi 13HP) - on sám byl jen lehce zraněný a všichni jeho kamarádíčci živý - v tuto chvíli zavelel k zběsilému úprku. Asi chtěl dát vyvolenému šanci. Čestný muž. Jeho památku navždy uchovám v srdci.Jaké konkrétně situace máš namysli?
Například...
Anebo je také možné, že to znám z jiných příběhů, které fallout kopírují. I to je možné.Jestli máš namysli právě ty reálie (FEV, Vaulty etc), tak maximálně se dá najít jistá inspirace některými díly Akt X nebo některými konspiračními teoriemi. Pakliže nejsi opravdu velký pamětník videoher, pak jsi ve hrách na podobné věci pravděpodobně těžko mohl narazit.
- Carlos
- Sigilan
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 24.2.2007 16:51
- Bydliště: Špína pod špínou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fallout 1 a 2
Je pravda, že ty situace, které jsi vypsal se stávají. Některé jsou otázkou interpretace (dávka přes spolubojovníky - panika během bitevní vřavy, neschopnost při používání zbraní atd.), některé jsou chybou hry (Darion - AI obecně v některých případech předvádí nuzné dno, avšak v jiných momentech naopak exceluje), některé považuji za špatná rozhodnutí z hlediska gamdesignu (Plamenometčík sejme dva spolubojovníky - to připisuji hex mapě, při čtvercovém rozvržení by se imo nestalo).
"Hey, sugar, I'm gonna smash you with that heavy truck!"
"That's what I call rough love."
"That's what I call rough love."
Re: Fallout 1 a 2
Ale zase by všechny postavičky chodily jako šachové figurky.to připisuji hex mapě, při čtvercovém rozvržení by se imo nestalo).
Dobrá, takovéto vysvětlení se mi zamlouvá.. Některé jsou otázkou interpretace (dávka přes spolubojovníky - panika během bitevní vřavy
Třeba...?avšak v jiných momentech naopak exceluje),
Re: Fallout 1 a 2
S menším odstupom sa pustím do obhajoby. :- )
Tarreb,
tie podivné situácie a zmätky na bojovom poli k Falloutu patria. Je to predsa postapokalyptický svet, plný negramotných alebo prefetovaných indivíduí - autori sa inšpirovali prostredím z filmu Mad Max.
- ak teda ošklbaná parta nájazdníkov získa plameňomet, je pochopiteľné, že s ním nedokážu dokonale narábať.
- pri spomínanom strážcovi, ktorý má brokovnicou a nôž, je to inak. Chlapík síce drží brokovnicu, ale vyškolený je na boj chladnými zbraňami; preto ak sa priblížiš, odloží pušku a vrhne sa na teba s nožom. Niekedy stratí útočník muníciu - pri kritickom zlyhaní, vtedy musí pušku odložiť aj keď nechce. (podobné je to i v Jagged Alliance)
- Darion prchne z boja vtedy, ak mu zmasakruješ psa, alebo ak mu poraníš dôležitú časť tela (ruky, oči). Niekedy sa stáva, že Dariona zmrzačia jeho vlastné stráže - strieľajú dávkami z útočných pušiek.
- brahminy majú inteligenciu blízku nule, netreba sa teda vôbec diviť, ak sa pri prestrelke bezhlavo rozbehnú na všetky strany. Ten quest v Modocu som vždy odohral bez ukladania pozície, bral som to ako výzvu a lotériu - niekedy skrátka prežije len polovica stáda a odmena je malá.. (s nožom a granátmi to bol parádny kaťas! : ))
Toto som si práve na súbojovom systéme Falloutu obľúbil - postavy, ktoré sú zmrzačené, stratia schopnosť bojovať (pretože neudržia zbraň) a zachraňujú sa útekom. V tomto sa mi Fallout páčil viac, než BG či IWD, kde postavy bojujú stále rovnako bez ohľadu na utrpené zranenia.
Hehe, ešte trošku odbočím - vo Falloute sa spomína aj Morte z PS:T. Príbeh o lebke, ktorá poletuje pekelnými sférami, vám porozpráva barman v Gecku. :- ))
Tarreb,
tie podivné situácie a zmätky na bojovom poli k Falloutu patria. Je to predsa postapokalyptický svet, plný negramotných alebo prefetovaných indivíduí - autori sa inšpirovali prostredím z filmu Mad Max.
- ak teda ošklbaná parta nájazdníkov získa plameňomet, je pochopiteľné, že s ním nedokážu dokonale narábať.
- pri spomínanom strážcovi, ktorý má brokovnicou a nôž, je to inak. Chlapík síce drží brokovnicu, ale vyškolený je na boj chladnými zbraňami; preto ak sa priblížiš, odloží pušku a vrhne sa na teba s nožom. Niekedy stratí útočník muníciu - pri kritickom zlyhaní, vtedy musí pušku odložiť aj keď nechce. (podobné je to i v Jagged Alliance)
- Darion prchne z boja vtedy, ak mu zmasakruješ psa, alebo ak mu poraníš dôležitú časť tela (ruky, oči). Niekedy sa stáva, že Dariona zmrzačia jeho vlastné stráže - strieľajú dávkami z útočných pušiek.
- brahminy majú inteligenciu blízku nule, netreba sa teda vôbec diviť, ak sa pri prestrelke bezhlavo rozbehnú na všetky strany. Ten quest v Modocu som vždy odohral bez ukladania pozície, bral som to ako výzvu a lotériu - niekedy skrátka prežije len polovica stáda a odmena je malá.. (s nožom a granátmi to bol parádny kaťas! : ))
Toto som si práve na súbojovom systéme Falloutu obľúbil - postavy, ktoré sú zmrzačené, stratia schopnosť bojovať (pretože neudržia zbraň) a zachraňujú sa útekom. V tomto sa mi Fallout páčil viac, než BG či IWD, kde postavy bojujú stále rovnako bez ohľadu na utrpené zranenia.
Hehe, ešte trošku odbočím - vo Falloute sa spomína aj Morte z PS:T. Príbeh o lebke, ktorá poletuje pekelnými sférami, vám porozpráva barman v Gecku. :- ))