Stránka 89 z 94

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 30.5.2010 23:00
od valcik
Field Mouse,
V Megamode jedna špeciálna chladná zbraň je - lightsabre, svetelný meč. ;-)

Tarreb,
ak sa chceš dostať do vojenskej základne Mariposa (východne od San Fran):
Zobrazit spoiler
musíš pred vchodom pohľadať železnú tyč. Pripevni ju na vozík, ktorý tam stojí a potom na tú tyč zaves dynamit. Nakoniec, až to celé prichystáš, trošku ten vozík postrč. :- )

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 31.5.2010 18:51
od Tarreb
Valcik: Jo, přesně tu jsem myslel, dík.
A Lepší krytí funguje, i když máš něco v ruce, ale nesmí to být vidět na postavičce.
A jo, fakt. Tak v tom případě ten perk trochu narušuje herní rovnováhu ( ano, já vím, že si ho NEMUSÍM brát, když se mi nelíbí : )
7, Je mnohem míň účinná, což je asi dáno tím, že se všude válí milion knížek o první pomoci, takže je to prostě takový alespoň nějaký healing skill pro postavu, která do healing skillů nechce investovat skill pointy.
Ze začátku jsem si myslel, že První pomocí se léčí HP a doktorem zlomeniny, oslepení a jedy. No, já osobně bych takovéto řešení pokládal za ideální.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 31.5.2010 19:39
od Field Mouse
HtH krytí je skoro na nic, lepší je dát si místo něj bonus move, pokud bojuješ ručně a využít jej k tomu, že se jim na konci kola vždycky schováš za nějaký rožek, takže k tobě budou muset přiběhnout a nestihnou zaútočit (2x bonus move = základ pro ruční mlácení). A silnější nepřátelé tě stejně zasáhnou i v případě, kdy máš AC 75.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 31.5.2010 20:02
od Tarreb
:-?
Tak jsi mi právě zbořil jednu iluzi :cry:

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 31.5.2010 20:20
od PostTrauma
To by mě zajímalo, kdo jsou ti silnější nepřátelé, o kterých mluvíš : )

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 31.5.2010 20:27
od Tarreb
Třeba ten Boss na konci, jehož animace smrti vypadá, jako by se fotil, néé?

( Jeho ctěné jméno neznám )

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 2.6.2010 21:15
od PostTrauma
No, to je jeden souboj, kterého se prakticky nemusíš účastnit.


Jinak to vypadá, že v RP2.0 opravili dalších pár chyb, možná to za čas zase vyzkouším rozehrát.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 2.6.2010 22:17
od Field Mouse
S postavou, která měla základní AC lehce nad 50 (plus případných 24AC při vynechání kola) - pokaždé prošli s útokem enklávisti, dost procházeli i deathclawové, supermutanti, docela často i alieni a další silnější potvůrky. Dokonce i slabší nepřátelé se občas trefili (hlavně víc zblízka). Ale stejně když se někdo trefil, tak to bylo v powerarmoru obvykle za nula HP, takže i takto to bylo skoro jedno :)
Určitě může mít ten perk zajímavý vliv v době, kdy se bojuje s průměrnými soupeři, kdy má postava nějaké základní brnění a kdy třeba zdvojnásobení AC může vypadat cool, ale ke konci hry je to fakt na nic. Nehledě na to, že se třemi bonus movy lze stejně obvykle dát tři rány a utéct za rožek, aniž by tam nepřátelé (kterých je v té chvíli v závislosti na štěstí s criticaly o 1-3 méně) stihli doběhnout a ještě vystřelit.
Mimochodem - perk toughness, co přidává 10% k odolnosti na dmg - není trochu overpowered? Jakože když mám odolnost 70% a přidám 10%, tak vlastně snížím všechen damage o 1/3, což je hustý. A dá se udělat odolnost 100%? Nebo odolnost nad 100%, takže by přijímané dmg léčilo jako v BG :)
A ještě - toho závěrečného Františka se mi unarmed snad ještě nikdy nepodařilo zranit, zatím jsem našel jen způsob oslepit - on se pak přestane strefovat do věžiček a ty jej ukoušou. Předpokládám, že se superzbraněmi se zabít dá, nebo je to i s nimi stejná taktika?

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 2.6.2010 23:28
od PostTrauma
Toughness si můžeš vzít asi třikrát. Jak jsi došel k číslu 70%? Protože Advanced Power Armor Mark II dává odolnost 45% a k tomu třikrát Toughness = 75%.

Normálními zbraněmi je Frank zabitelný. Sice je to tužší než Vůdce v F1, ale během pár kol je hotovo.

Já jsem efektivitu AC nezkoušel, takže ti musím věřit, že není moc užitečné mít víc než 30. Pravdou je, že bez PA si proti silnějším nepřátelům ani neškrtneš. Leda by jich bylo málo a všechny jsi je zabil v prvním kole : )

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 0:13
od valcik
Hodnota DR má nastavenú maximálnu hranicu, je to myslím 90%. Viac sa DR navýšiť nedá, ani pomocou psycha.

Field Mouse,
na Franka Horrigana som náhodne objavil jednoduchú taktiku: keď už prcháš z Enklávy, tesne pri Frankovi je skupina stráží v power armoroch, ktorú vedie Sgt. Granite. Môžeš ich ukecať, aby ti v záverečnom boji pomohli a až sa k tebe pridajú, nadopuj seržanta Jetom. Stačí jedna dávka, navýši mu to AP a bude páliť 3x za kolo. (drží energetickú pušku YK s vysokým poškodením.)

Pri postave vytrénovanej na chladné zbrane som mal v záverečnom boji problémy, pretože Frank je pomerne odolný na účinok kritických zásahov.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 0:18
od Field Mouse
Koukal jsem teď na jeden save a lepší power armor + VC implantát + 1x toughness => 70% damage resistance (normálně v charakterových statistikách). Pokud by šel toughness dát ještě 2x, tak by to bylo 90% damage resistance - tedy postava by vydržela 3x víc než teď.

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 1:54
od PostTrauma
Pravda, 15% se dá získat z Dermal Impact Armoru a Dermal Impact Assault Armoru a pro úplnost by člověk mohl přibrat i jejich Phoenix protějšky. Nicméně na to je potřeba dost financí, dost Combat Armorů a ztráta charisma. Tudíž se dá maximálně získat 90% a to je i limit, přes který se dostat nejde.

Mimochodem od zranění se nejdříve odečítá Threshold a potom se násobí DR nebo naopak?

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 10:25
od Field Mouse
Tu resistenci jsem měl jen se zákldním implantem, nikoli tím charisma snižujícím.
No jde ale právě o to, že Toughness nesníží přijaté damage o 10%, ale když zvedne resistenci z 60% na 90%, tak postava najednou vydrží 4x víc, to je jako mít třeba 500HP :)
Mimochodem mělo by pořadí, v jakém se počítá damage, vliv na konečný výsledek? :think:

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 10:38
od valcik
Pri zásahu sa najskôr odráta DT a výsledná hodnota sa následne znižuje podľa príslušného DR. Myslím, že ak by sa rátalo poškodenie v opačnom poradí (teda najskôr DR a až potom DT), vyšla by odlišná hodnota. (hneď si to cvične prerátam, heh)

Re: Fallout 1 a 2

Napsal: 3.6.2010 11:26
od PostTrauma
Myslím, že kdyby to bylo opačně, postavě se nikdy nemůže nic stát : ) (20*0,5-13=-3, zatímco (20-13)*0,5=3.5) (Nemají ekonomové ve škole docela dost matiky? : P)

APA2 = 45%
Dermal = 5%
Toughness 3x = 30%
-------------------------
Celkem = 80%
Dermal Assault = 10%
-------------------------
Celkem = 90%

Zapomněl jsem na něco?