No jestli vánoce prožíváš nakupováním dárků, tak se ti skutečně mohou zdát komerční a falešné. Já sice vánoce také už moc neprožívám - holt ta léta (dětská) už jsou pryč - ale nevidím nic komerčního a falešného na tom, když si na rodinné slezině, příjemně pokecám s příbuznými, které třebas vidím kolikrát sotva 2x za rok .... Ale zpět k tématu.KOFi píše:Vampi: Já sice taky rád dostávám dárešky, ale Vánoce prožívám čím dál tím míň - jako většina svátků je to už jenom plytká komerce a faleš..
Jak už tu zaznělo - pokud se někdo nechá ovlivnit reklamou, je to jen jeho věc. Dokud to tu nebude vypadat jako v Minority report (masáž reklam přímo do hlavy) tak je mi to putna
A že jsou megahypersuperajánevímcoještěmarkety narvány, dle mě není ani tak způsobeno reklamou, jako spíš pohodlností. Ono je tam za 1. většina věcí levnějších, než v norm. obchodech a za 2. je tam ten sortiment skutečně veliký - zubním kartáčkem počínaje, přes šperky, mobily, hadry, žrádlo, elektroniku, záchodovými prkýnky konče. Času má dnes málokdo na zbyt, takže proč běhat po desítkách různých obchodů, když to může člověk nakoupit vše najednou..?
TV skoro nesleduji, rádio skorem neposlouchám, takže reklamy jako takové jdou celkem mimo mě.
Co se TV reklam týče, tak se mi velice líbil jeden pořád, který kdysi dávno uváděla H. Pawlowská - nevím jak se jmenoval, ale ty reklamy co tam šly, byly perfektní
7c: s tou reklamou na WC čistič, máš naprostou pravdu. Stejně tak kupř. žvýkačky apod. havěť. Jiná káva už to bude dle mě u aut a elektroniky.